SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest is het sowieso wel een gruwelijk en hard boek.
[ Bericht 5% gewijzigd door MadGuy op 12-07-2006 11:33:31 ]
En Het Kaartenhuis is binnen. Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik was deze helemaal vergeten.
Nu gaat E.T. vandaag de stad in, dus die krijgt gelijk de opdracht bij Donner binnen te lopen
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef MadGuy het volgende:Dat doet me denken aan een Stephen king boek, de noodzaak. Maar daar was het slachtoffer niet de hond van een agent, maar van een angstige vrouw.(weet het niet meer precies)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
quote:
Lunar Park van dezelfde schrijver kon ik niet wegleggen, was echt superspannend. Maar niet echt heel eng ofzo, een beetje maar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Vond American Psycho van Bret Easton Ellis erg indrukwekkend.
Hannibal is het derde deelquote:Op maandag 18 mei 2009 12:33 schreef Ewelina het volgende:
Ik vond Gefluister van Koontz wel erg spannend. Verder vond ik The Fountainhead erg goed, maar dat is geen eng verhaal.
De Hannibal-serie van Thomas Harris is wel erg goed om te lezen (Silence of the lambs, Hannibal en Red Dragon). Mijn persoonlijke favoriet was het 2e deel Hannibal, wat veel beter is dan de film.
Mijn favoriete King boek is denk ik toch wel Salem's Lot. The Shining is best wel afgeraffeld aan het einde.
Heeft er hier trouwens iemand wel de échte horrorklassiekers gelezen? Zoals Frankenstein (Mary Shelly), Dracula (Bram Stoker) en Dr. Jekyll en Mr. Hyde? Daar ben ik wel erg benieuwd naar.
LOL, die noem ik net in de post boven jequote:Op donderdag 21 mei 2009 07:38 schreef aloa het volgende:
Dan Simmons - Aasgieren.
Het idee dat iemand je gedachten kon lezen, stond me niet echt aan.
[ afbeelding ]
Misschien jaquote:
Het eind van Cujo is gewoon inspiratie geweest voor de film se7en volgens mij.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:09 schreef LordNemephis het volgende:
'Cujo' van Stephen King vond ik een eng boek. Ow de Bijbel ook trouwens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |