Ik heb verschrikkelijk om hem gelachenquote:Op maandag 20 juni 2005 00:37 schreef jessie het volgende:
Darius ja!!!! Hahahahahaha En dus toch ook mohammed ali
O wat een groot kind he
Vertel er eens meer over.Er gaat geen lichtje branden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:19 schreef JooB het volgende:
Het "flesjes smokkelen" in BB 3
Bij dat tweede file krijg ik een melding dat een virus zich probeert te installeren.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:00 schreef Dimmie het volgende:
Hier wat fragmentjes van naakte en seks hebbende BB bewoners uit verschillende landen waaronder ook Nederland
fragment 1
fragment 2
Dan is er iets mis met je virusscanner. Dit is met NanDub (gedownload van de officiele Gordian Knot site) geknipt en is afkomstig uit 1 grote .avi van een bekende Britse capper. Tot nu toe heeft nog niemand problemen gehad met die caps en ook niemand met edits.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij dat tweede file krijg ik een melding dat een virus zich probeert te installeren.![]()
Moesten we niet allemaal onze duim omhoog steken naar elkaar bij wijze van respect. En zei hij niet bij Barend en Van Dorp dat ie presentator wilde worden.quote:
Kreeg hij daarna niet direct ruzie met Gert Jan? Zoiets staat me nog vaag bij eigenlijk...quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:26 schreef Sanne het volgende:
Andries die op dag 1 door het het raam werd teruggekopt.
ik zat er net aan te denken, ik gebruik dat woord nog wel eensquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:22 schreef Sanne het volgende:
kutkip!
Ja iddquote:
Dom blond huil ding associeer ik tegenwoordig met Jeanette.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:27 schreef Puckzzz het volgende:
en dat domme blonde ding wat de hele tijd zat te huilen, vooral toen ze haar duim had bezeerd. (wie was dat nog maar weer?)
Anouk ofzo?
Zo'n hockeytrutje was het in ieder gevalquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:38 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dom blond huil ding associeer ik tegenwoordig met Jeanette.
Maar jij bedoelt idd Anouk geloof ik.
Mona:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:04 schreef Puckzzz het volgende:
Mona was die met dat lange donkere haar? Ook al zo'n zeikwijf toch?
Ah zie je wel, ik ben niet gekquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:31 schreef DJ_Fritz het volgende:
Dit topic was er een tijdje terug ook al ergens...
Edit: deze dus Wat was jullie favoriete BB-aflevering ?
ahaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:02 schreef Tinkerbell het volgende:
twee topics gemerged, TT erop aangepast.
Niet Désire ?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:13 schreef la.femme.nikita het volgende:
fotoshoot met Bianca & Hieke
hahahahah, inderdaad, er is toen zelfs en smilie voor ontworpenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:43 schreef Sanne het volgende:
En dat stukje dat Leo van de loopband viel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |