Ik weiger pertinent om MSN te gebruiken!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:27 schreef Bot13 het volgende:
Fijn dat 7.0, maar tis troep.
Dus ik download een paar msn skins die alleen op msn 6.2 kunnen, ik gooi 7.0 eraf, en vervolgens installeer ik 6.2.
Gaat dat ding lopen zeiken over verplichte upgrade naar 7.0,Nou dat was natuurlijk allang bekent, maar kan ik dat niet omzijlen, al die br33zah troep..
![]()
?
www.mess.bequote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:48 schreef Bot13 het volgende:
Wat een naaierij dan ook hé van MSN weer.
Ik dacht daar zijn al honderden patches voor uit, maar kon ze al niet vinden ook ..
Ik ook. Hij zit wel steeds te zeiken bij het inloggen dat er een nieuwe versie beschikbaar is, maar ik kan em gewoon blijven gebruiken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:28 schreef Silverado het volgende:
ik heb nog steeds 6.2
nee hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:08 schreef DjDev het volgende:
he wtf???
Ben ik de enige die NIET hoeft te upgraden naar msn 7.0?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:36 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor
hhier ook een trotse bezitter van MSN 6.2 zonder verplichte upgrade..
Ik ookquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:36 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor
hhier ook een trotse bezitter van MSN 6.2 zonder verplichte upgrade..
Microsoft is een kut os monopolist met allemaal bugs en Apple is een kut hw en os monopolist met evenveel bugs, dus zeiken we alleen over Ms in de wereld! DUHquote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:03 schreef FredvZ het volgende:
Is er een gratis programma van MS, lopen we er nog op te zeiken...
zeker als je je bedenkt dat het over een tijdje niet zo gratis meer zal zijn..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:03 schreef FredvZ het volgende:
Is er een gratis programma van MS, lopen we er nog op te zeiken...
Dus pak je die met Ads, want die heb je nu ook alquote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:05 schreef mschol het volgende:
[..]
zeker als je je bedenkt dat het over een tijdje niet zo gratis meer zal zijn..
(ze zijn van plan een betaalde MSN en een met ads uit te brengen)
Dat zullen dan wel meer ads worden. MS kennende zal op elke plaats waar mogelijk een advertentie worden geplaatst.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:06 schreef existenz het volgende:
Dus pak je die met Ads, want die heb je nu ook alEn het probleem is opgelost.
En wat is het verschil met MSN 7 danquote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:07 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat zullen dan wel meer ads worden. MS kennende zal op elke plaats waar mogelijk een advertentie worden geplaatst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |