dan vindt hij een stijf lijkquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:10 schreef Rodney1988 het volgende:
miss word mevrouw janssen wel in de meterkast gestopt en vind niels der:P
Ik hoop Victorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:34 schreef Markie-Mark het volgende:
Victor![]()
[afbeelding]
Ik ga het weer volgen volgend seizoen
Het kan ook Frank zijn trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:52 schreef DeTolk het volgende:ik hoop dat hij dood gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
Mag inmiddels ook welquote:
Svensational heeft een beetje trauma overgehouden aan de gebagger van Orginial. Ik ook trouwens, vandaar dat we zulke dingen niet snel gelovenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:27 schreef Niels-83 het volgende:
Ik zei ook al dat Victor weer terug zou komen, maar dat wilde Svensational niet direct van mij geloven...![]()
Ben jij helderziend??? Ik pleurde indd van de trap af, maar toch bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 20 juni 2005 19:30 schreef DeTolk het volgende:
[..]
niet te snel zoefen, anders val je en kan je niet kijken
SAMSON!!!!!quote:Op maandag 20 juni 2005 20:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Polleke Verbiest? Is hij een broer van Danny Verbiest (Samson) ?
Waarmee vergifdigde Hillard haar nu eigelijk?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het was vandaag weer het prototype van een kutaflevering.
Het enige leuke is dat die ouwe zanikende rimpeltaart weg is.
OMFG.... we zijn het eens.....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat heeft ONM tegen mensen die appeltaarten bakken?! Ed Couwenberg, eveneens een begenadigd appeltaartenbakker, werd ook al vergiftigd.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Antivries.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:17 schreef DeTolk het volgende:
Waarmee vergifdigde Hillard haar nu eigelijk?
Luizenvergif in combinatie met Bicycline.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat heeft ONM tegen mensen die appeltaarten bakken?! Ed Couwenberg, eveneens een begenadigd appeltaartenbakker, werd ook al vergiftigd.![]()
Volkomen mee eens!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Luizenvergif in combinatie met Bicycline.
Taartenbakkers zijn ouwe suflullen die denken dat ze nog steeds in de jaren '50 leven. Zijn nog te debiel om met een gsm om te gaan, maar denken wel dat ze de wijsheid in pacht hebben.
Met spekkies en jus? Die haal je tegenwoordig toch zeker van IGLO uit de koeling van de supermarkt?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:47 schreef Mlose het volgende:
zonde van mevrouw Jansen.....wie mækt er tegenwoordig nog lekkere spinazie?
Dat is NIET Hetzelfde!quote:Op woensdag 22 juni 2005 02:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Met spekkies en jus? Die haal je tegenwoordig toch zeker van IGLO uit de koeling van de supermarkt?
De jeugd van tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 juni 2005 02:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Met spekkies en jus? Die haal je tegenwoordig toch zeker van IGLO uit de koeling van de supermarkt?
Eindelijk iemand die niet heeft zitten slapen gisteren.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
Wat een superaflevering vandaag
Jammer van Mevr. Jansen.
mja 't was de warmte denk ik.....quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Eindelijk iemand die niet heeft zitten slapen gisteren.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het grappig dat iedereen het heeft over 'mooie eindtijd', maar in werkelijkheid zei Hillard:quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:17 schreef babette21 het volgende:
Hillard bleef mij te kalm, ik had gehoopt dat ie uit z'n dak zou gaan
[die "mooie eindtijd"-opmerking was wel grappig]
Sprak Joost profetische woorden?quote:HILLARD KROON: "Helemaal geen slechte eindtijd, mevrouw Janssen. 14 uur, 24 minuten en 33 seconden. (tegen mevrouw Janssen)"
quote:JOOST VAN WALSUM: "over my dead body" (tegen Lizzy Vehmeijer)
ik zei toch: 't was warm, ik kreeg alleen de grote lijn meequote:Op woensdag 22 juni 2005 13:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vind het grappig dat iedereen het heeft over 'mooie eindtijd', maar in werkelijkheid zei Hillard:
Ik heb geen scanner, maar Links zie je een tijger met bek open, rechts ligt Hugo op een baal stro met een hek eromheenquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:11 schreef Rodney1988 het volgende:
Helaas heb ik de vara gids niet:( dus kan de foto niet zien. Kan iemand hem misschien hier plaatsen? Ik hoop dat hugo word verslinderd door die tijger haha dan komt hugo in t AZB en trekt Victor bij zijn Rentree de stekkers er even uit! Weer een van Walsum minder ! Leve de COUWENBERGJES!!![]()
Tot en met seizoen 8 begon de zomerstop rond eind mei. Vanaf seizoen 9 gaan ze nog een dikke maand door. Wat mij betreft wordt de oude zomerstop weer in ere hersteld... lijkt me zalig 3 maanden zonder soaps.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:59 schreef babette21 het volgende:
't is natuurlijk ook al half juni geweest, andere jaren hadden we nu allang pauze
dat had nu ook wel gemogen [weatherwise dus]
als 't nieuwe seizoen begint ben ik zelfs nog op vakantie... waar is de 3 maanden-zomerstop gebleven...??
Dat verhaal is uit de duim gezogen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:38 schreef Danzig het volgende:
Kan goed zijn dat Hugo dood gaat aan het eind van dit seizoen:
http://www.zijonline.nl/ecNews.asp?ID=4797&page=zij_soaps
1 2 3 4 5 6 | DI. 14-06-2005 => 504.000 WO. 15-06-2005 => 598.000 DO. 16-06-2005 => 570.000 VR. 17-06-2005 => 496.000 MA. 20-06-2005 => 520.000 DI. 21-06-2005 => 390.000 |
Waarom gister zo slecht.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:16 schreef Iwan1976 het volgende:
De kijkcijfers:
[ code verwijderd ]
Het had slechter gekund.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |