wel houdt van een partijtje...quote:een geil mokkel die...
"Neverending"- punt..!!!!1111111eentwee!11quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:50 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Zullen we er een punt achter zetten?
maar wel hequote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:50 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Zullen we er een punt achter zetten?
pesten!... 17 partijtjes later zei...quote:
hoer! nu klopt mijn verhaaltje niet meerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:14 schreef Talietje het volgende:
kotste hij zo over me heen... das niet flex... ik wou vragen...
was daar de politie en arresteerdequote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:16 schreef MaxPowered het volgende:
Maar, willen jullie voor mij die Melchiot eens op z'n bakkes slaan? Dan zal ik van Persie meesturen om jullie te helpen... Toen...
Nou....?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:27 schreef Thrilled het volgende:
en silliconen, en toen werden ze allemaal plots ziek, daar kwam ruud aangeknuffeld en riep:...
EVERYBODY HAPPYYYY!!?!?!?!?!??!?!?!?!?!? ::D:D:D:D:D:D:D:D::Dquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:27 schreef Thrilled het volgende:
begonnen ze aan de silliconen, en toen werden ze allemaal plots ziek, daar kwam ruud aangeknuffeld en riep:...
Zie Never Ending Story - Doe mee!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:33 schreef Sport_Life het volgende:
Waar gaat dit over?
en zijn witte anus werd plotseling weer liev mooi roze...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:34 schreef Talietje het volgende:
yomanda stond... en ze zei... vreest niet!... u bent genezen!
chill, is die d'ropquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:45 schreef Talietje het volgende:
gaan ze maar naar crime scene investigation kijken op yorin... vet mên
en nu maar hopen dat ie het eens goed geraden heeftquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:50 schreef perforator het volgende:
piet heeft het nou ineens over tropische temperaturen
... gilde de overspannen slotenmaker, de alcohol had zijn hersenen beneveld en dacht dat alle slotjes tot leven waren gekomen. Maar één slotje leefde echt en sprak tot de slotenmaker: "slotenmaker, ik ben slotje het hangslot, en omdat je al die jaren zo hard hebt gewerkt mag je nu drie wensen doen".quote:
... een beweging die zeker zou leiden tot een scheur in het pan-dimensionaal raakvlak dat onze werkelijkheid scheidt van de rest van het multi-versum...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:25 schreef creno het volgende:
..een botsauto die net bezig was met...
... door de positronische interdimensionele energie naar achter werd geduwd, omdat wit cosmische energie aantrekt als het zich tussen de dimensies bevind, en het die energie afstoot als het contact maakt met een dimensie als de onze, deze vreemdeling die zojuist heel wat mensen had doen neervallen leek verdacht veel op Michael Jackson...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:28 schreef creno het volgende:
en uit die scheur sprong een persoon die zo wit zag dat iedereen...
... om Marijke Helwege, Vanessa, en Patricia Paay als levensgezellinen te claimen...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:37 schreef creno het volgende:
het wezen sprak: ik ben alohiawudizogibranakalidewiedipokaja, maar je mag me annie noemen, ik kom...
snoeihard in haar anus met een gigantische voorbinddildo...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:56 schreef creno het volgende:
nu bekend geworden is dat Piet Paulusma de bedenker is van dit diabolische complot gilt alohiawudizogibranakalidewiedipokaja AKA annie het uit, haar meesterlijke plan is uitgelekt, de perforator heeft alles verklapt. Alohiawudizogibranakalidewiedipokaja AKA annie pakt haar....
die is in een dodelijke strijd verwikkeld met de onsterfelijk Maya-god Quetzecoatl...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:58 schreef creno het volgende:
kijk uit achter je !! daar staat de herrezen geest van Alohiawudizogibranakalidewiedipokaja AKA annie en ...
beseft ze dat ze eigenlijk een hij is en ook nog eens een gevleugelde slang is...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:07 schreef the_legend_killer het volgende:
te slaan , dan pakt ze een stok en...
en terukeerden naar de metafysische wereld waar ze geboren waren, maar hun dood door alcohol creerde een nieuwe meta-textueel wezen...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:09 schreef Talietje het volgende:
zich dus een alcohol vergiftiging zuipten
Cabrio wel te verstaan. Samen gingen ze een ritje maken naar...quote:Op zondag 19 juni 2005 20:30 schreef creno het volgende:
kwam men tot het besef dat de witte gestalte van Alohiawudizogibranakalidewiedipokaja AKA annie roder en roder was geworden, en toen de zon eenmaal onder was, zag men op het strand een rode gloed die door haar/hem veroorzaakt werd. Een golf....
Den Haag, waar Balkenende...quote:Op zondag 19 juni 2005 20:49 schreef MaxPowered het volgende:
[..]
Cabrio wel te verstaan. Samen gingen ze een ritje maken naar...
hen met gemengde gevoelens begroette want hij was het laatste bezoek van deze groep frapante vreemdelingen niet vergeten, zo had hij ooit eens....quote:
een komisch avontuur met hen beleefd in de grote stad, vol hilariteit en spanning, maar dat was toen, en dit is nu, en Balkenende besefte dat hij...quote:Op zondag 19 juni 2005 20:51 schreef creno het volgende:
[..]
hen met gemengde gevoelens begroette want hij was het laatste bezoek van deze groep frapante vreemdelingen niet vergeten, zo had hij ooit eens....
afbrandde, en er in Nederland niet meer gevoetbald werd, het volk keerde zich masaal tegen de supporters die op bloederige wijze om zeep geholpen werden, het vlees van hun botten gekookt, en hun schedels gebruikt om de straten van Den Haag mee te betegelen. Maar in de schaduw hield een gekke imam alles goed in de gaten...quote:Op maandag 20 juni 2005 08:40 schreef DeTolk het volgende:
...voetbalplakfabrieken aldaar volledig ....
De 3 biggetjes en Bassie en Adriaan geloof ikquote:Op maandag 20 juni 2005 16:44 schreef perforator het volgende:
was het al te laat voor ons (?) (over wie ging het eigelijik)...
verkoopt u ook grote harde gladde sterke stokken om mee te wandelen? Ik zoek er een met een grote glimmende knop waar ik zachtjes met mijn hand over kan strelen. De Wandelstokkenmaker keek verschrikt naar de persoon die eigenlijk zeer flamboyant oogde en iets excentrieks over zich had, hij antwoordde loom...quote:Op maandag 20 juni 2005 19:34 schreef creno het volgende:
houten wandelstokken, gemaakt door de wandelstokkenmaker. De wandelstokkenmaker was net druk bezig met een nieuwe stok toen er hard op zijn deur werd geklopt. Voor zijn deur stond een persoon, en de persoon vroeg....
"ik zal het zeker gaan proberen, komt u over een week maar eens terug"quote:Op maandag 20 juni 2005 19:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
verkoopt u ook grote harde gladde sterke stokken om mee te wandelen? Ik zoek er een met een grote glimmende knop waar ik zachtjes met mijn hand over kan strelen. De Wandelstokkenmaker keek verschrikt naar de persoon die eigenlijk zeer flamboyant oogde en iets excentrieks over zich had, hij antwoordde loom...
Een ziekelijk verwrongen wezen van grijs vlees. Het siste vals naar de wandelstokkenmaker en vluchtte vervolgens dieper het woud in. Instinctief wist de Wandelstokkenmaker dat hij te maken had met een duivels creatuur, een Fomoriaan...quote:Op maandag 20 juni 2005 19:45 schreef creno het volgende:
[..]
"ik zal het zeker gaan proberen, komt u over een week maar eens terug"
De persoon vertrok en de wandelstokkenmaker bleef achter, met vele vraagtekens. Hoe moest hij in allah's naam zo'n stok maken. De wandelstokkenmaker vertrok met zijn trouwe vietvoeter naar de bergen, en daar ergens in een bosrijk dal zag hij....
en hij ging het wezen achterna!quote:Op maandag 20 juni 2005 19:49 schreef Cairon het volgende:
Vol verwondering keek jij om zich heen op zoek naar meer van deze wonderbaarlijke wezens die hem een diepe angst inboezemden. Een naar gevoel bekroop hem, met een diepe zucht wenste hij dat er iemand was die hem redden kon
dat de heks Equilan een gezant was van de heidense godin Danu, in stilte vroeg de wandelstokkenmaker wat haar plannen voor hem waren en hoe hij ze kon ontduiken. Het antwoord was simpel...quote:Op maandag 20 juni 2005 19:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
En daar midden op de weg verscheen een fabelachtig wezen. Een godin, een machtig wezen dat de wereld van de feeen beheerste en beheerde. Met een slanke vinger wees ze naar de wandelstokkenmaker en waarschuwde hem voor de Tijd die op het punt ston om in te klappen. De wandelstokkenmaker draaide zich om in het aanzien van de schoonheid en haar duivelse boodschap en besloot..
Met een verwrongen vloek die hij als gebed gebruikte riep hij een kracht aan die groter was dan Danu, Equilan en de dreiging van de Fomorianen aan. De glorieuze God-Keizer en zijn trawanten! Equilan keek geschokt naar de verdwaalde ziel de ze had gewaarschuwd en...quote:Op maandag 20 juni 2005 19:54 schreef PhalanX het volgende:
[..]
dat de heks Equilan een gezant was van de heidense godin Danu, in stilte vroeg de wandelstokkenmaker wat haar plannen voor hem waren en hoe hij ze kon ontduiken. Het antwoord was simpel...
voelde hoe langzaam de Tijd zich binnenste buiten keerde met de komst van de ziekelijke heerser van al dat is, de sinistere Shai-Hulud...quote:Op maandag 20 juni 2005 19:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Met een verwrongen vloek die hij als gebed gebruikte riep hij een kracht aan die groter was dan Danu, Equilan en de dreiging van de Fomorianen aan. De glorieuze God-Keizer en zijn trawanten! Equilan keek geschokt naar de verdwaalde ziel de ze had gewaarschuwd en...
ineens schrok de slotenmaker wakker. Hij had gedroomd dat hij een wandelstokkenmaker was in het verre oosten. Ergens bekroop hem een beangstigend gevoel, een gevoel dat hij niet alleen lag daar, nog narillend van die angstaanjagende nachtmerrie. De slotenmaker knipte het licht aan en zag de deur van zijn kledingkast dichtvallen, hij liep erheen en opende de deur en keek recht in de ogen van....quote:Op maandag 20 juni 2005 19:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Met een verwrongen vloek die hij als gebed gebruikte riep hij een kracht aan die groter was dan Danu, Equilan en de dreiging van de Fomorianen aan. De glorieuze God-Keizer en zijn trawanten! Equilan keek geschokt naar de verdwaalde ziel de ze had gewaarschuwd en...
Leto II, de Tiran, de heerser van de mensheid, de architect van het Gouden Pad, redder van de mensheid. Het monsterlijke wezen lachte hartelijk naar de man en beval hem te bidden, maar ergens in het Westen roerde zich een krijger...quote:Op maandag 20 juni 2005 20:01 schreef creno het volgende:
[..]
ineens schrok de slotenmaker wakker. Hij had gedroomd dat hij een wandelstokkenmaker was in het verre oosten. Ergens bekroop hem een beangstigend gevoel, een gevoel dat hij niet alleen lag daar, nog narillend van die angstaanjagende nachtmerrie. De slotenmaker knipte het licht aan en zag de deur van zijn kledingkast dichtvallen, hij liep erheen en opende de deur en keek recht in de ogen van....
Het was een verzwakte Herne, met zijn verstokte gewei en eens glorieuze fysiek leek hij als uit de dood te zijn opgestaan. Het woud waarin hij zich had verscholen al die jaren was stervende, en met de natuur, ging ook hij ten onder...quote:Op maandag 20 juni 2005 20:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Leto II, de Tiran, de heerser van de mensheid, de architect van het Gouden Pad, redder van de mensheid. Het monsterlijke wezen lachte hartelijk naar de man en beval hem te bidden, maar ergens in het Westen roerde zich een krijger...
Maar het was met pure wilskracht en pure haat voor de agressor dat hem een hernieuwde kracht gaf, met een smerig lachje op zijn lippen dacht de eeuwenoude strijder dat zijn oude vijand vervallen was tot niets, maar hier op dit nieuwe strijdtoneel werd hem duidelijk dat er meer was dan hij dacht...quote:Op maandag 20 juni 2005 20:05 schreef Cairon het volgende:
[..]
Het was een verzwakte Herne, met zijn verstokte gewei en eens glorieuze fysiek leek hij als uit de dood te zijn opgestaan. Het woud waarin hij zich had verscholen al die jaren was stervende, en met de natuur, ging ook hij ten onder...
te weten van zijn vijand. Hij riep uit naar zijn voormalige bondgenoten om ongedaan te maken de gruwelijke schade die de Tijd en Reden was toegebracht. Zou de tijd kunnen ongedaan kunnen worden en de wereld kunnen worden gered van Shaitan?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:07 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Maar het was met pure wilskracht en pure haat voor de agressor dat hem een hernieuwde kracht gaf, met een smerig lachje op zijn lippen dacht de eeuwenoude strijder dat zijn oude vijand vervallen was tot niets, maar hier op dit nieuwe strijdtoneel werd hem duidelijk dat er meer was dan hij dacht...
Hij moest het proberen. Equilan verzwamelde haar krachten, riep haar helpers op van lang geleden, en poogde samen met de gevallen goden van welleer hun bestaan uit te wissen, terug te sturen naar de vergetelheid van de geschiedenis. Als voetnoten in de geschiedenis van het bestaan.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:09 schreef Cairon het volgende:
[..]
te weten van zijn vijand. Hij riep uit naar zijn voormalige bondgenoten om ongedaan te maken de gruwelijke schade die de Tijd en Reden was toegebracht. Zou de tijd kunnen ongedaan kunnen worden en de wereld kunnen worden gered van Shaitan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |