abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_28027114
Door programma's zoals BB word er veel te makkelijk nagedacht over de privacy van mensen.
We worden nu aan alle kanten bekeken en in de gaten gehouden. Toen BB 1 er begon was het een shock en in somme landen zelfs not done om iemand 24 uur per dag in de gaten te houden.

Dit heeft zijn weerslag gehad op onze samenleving. Nu word het allemaal geaccepteerd
De regering wil zelfs ons internet gedrag vast gaan leggen. Ik denk dat BB hier aan heeeft bijgedragen.

Wat is jullie mening hier over??
  vrijdag 17 juni 2005 @ 19:50:44 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28027158
Wilde je hier nou echt een slotje voor?
Ik vind het wel een mooi topic
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 17 juni 2005 @ 19:52:18 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28027211
Ik ben wel blij met het cameratoezicht in de bussen en trams.
Tegenwoordig is de Amsterdamse nachtbus weer veiliger dan een taxi.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_28027258
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 19:52 schreef Sanne het volgende:
Ik ben wel blij met het cameratoezicht in de bussen en trams.
Tegenwoordig is de Amsterdamse nachtbus weer veiliger dan een taxi.
Mijn stelling wat doe je?


Ik ben eigenlijk ook voor camera toezicht
Maar tegen Internet gegevens bewaren

Dat slaat echt nergens op
  vrijdag 17 juni 2005 @ 19:53:54 #5
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_28027270
Internet-gedrag bijhouden zou ik persoonlijk niet echt blij van worden.. Maar ja, veel terroristen zitten natuurlijk ook op internet en bespreken daar veel dingen, dus in dat opzicht kan ik het wel begrijpen
Maar het lijkt me toch niet echt heel fijn...
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_28027476
Ondanks het tegen argument heb ik toch een sterk vermoeden dat je van BREIN bent...
-
pi_28027603
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:00 schreef splendor het volgende:
Ondanks het tegen argument heb ik toch een sterk vermoeden dat je van BREIN bent...
Ondanks je onzinnige post denk ik toch dat je off topic aan het gaan bent!
pi_28027857
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:04 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ondanks je onzinnige post denk ik toch dat je off topic aan het gaan bent!
Daar heb je wel een punt ja
-
  vrijdag 17 juni 2005 @ 20:33:20 #9
16452 mhr-zip
Fien addict
pi_28028304
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 19:53 schreef MissBliss het volgende:
Internet-gedrag bijhouden zou ik persoonlijk niet echt blij van worden.. Maar ja, veel terroristen zitten natuurlijk ook op internet en bespreken daar veel dingen, dus in dat opzicht kan ik het wel begrijpen
Maar het lijkt me toch niet echt heel fijn...
Iedere isp is toch aftapbaar? Dus ze kunnen die terroristen gewoon aftappen als ze willen.
Iemand Fien soms gezien?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:24:40 #10
51608 The_Joker
Do I look like I'm joking
pi_28029740
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:33 schreef mhr-zip het volgende:

[..]

Iedere isp is toch aftapbaar? Dus ze kunnen die terroristen gewoon aftappen als ze willen.
Iedere isp zou aftapbaar moeten zijn ja.
Maar als je een tap plaatst, heb je dus al meer dan een vermoeden dat er iets aan de hand is. Dan mis je een hoop van de gegevens die je waarschijnlijk graag had willen hebben.
Ben er overigens zwaar op tegen.
http://www.bezwaarplicht.nl/

[ Bericht 5% gewijzigd door The_Joker op 18-06-2005 01:38:17 ]
Now comes the part where I relieve you, the little people, of the burden of your failed and useless lives. But remember, as my plastic surgeon always said: if you gotta go, go with a smile.
pi_28175665
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 21:24 schreef The_Joker het volgende:

[..]

Iedere isp zou aftapbaar moeten zijn ja.
Maar als je een tap plaatst, heb je dus al meer dan een vermoeden dat er iets aan de hand is. Dan mis je een hoop van de gegevens die je waarschijnlijk graag had willen hebben.
Ben er overigens zwaar op tegen.
http://www.bezwaarplicht.nl/
Wat heb jij te verbergen mannetje?
pi_28177983
Ik vind het altijd wel leuk dat mijn provider (Xs4all) altijd lekker opstandig is tegen dat soort acties van de overheid / BREIN
Ben er zelf ook fel op tegen, had ooit een keer zo'n boek gelezen waarin een Nederland werd beschreven met camera's en controlepoortjes in elke stad en dit lijkt me de eerste kleine stap, of het zover zou komen is natuurlijk maar de vraag.
Ik denk dat Big Brother een voorbeeld heeft laten zien voor de overheid hoe het zou zijn om iedereen in de gaten te kunnen houden, en dat programma is geaccepteerd, maar denk echt niet dat er ook maar iemand is die zowat overal in de gaten wil worden gehouden. Zet maar meer politiemensen op straat, is er tenminste gelijk iemand bij als er iets gebeurt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')