abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 oktober 2001 @ 15:20:22 #1
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_1928782
Om de zoveel tijd..net zoals nu !!! Zie ik zo'n kleine kever op mijn kamer. Deze doet me denken aan zo'n grote kever uit het oude egypte..Ik kan met niet voorstellen dat er een of ander hol zit op mijn kamer waar ze uitkomen..
Ze komen waarschijnlijk gewoon door het raam..

Het zijn van die grappige kleine kevertjes...laatst trapte ik er eentje dood, en daar kon ik niks aan doen ik ben tenslotte een dierenvriend..die gooi ik dan in de wc en dan denk ik: "die komt wel weer terug.."

Wat moeten die kevers op mijn kamer? Zijn dat vrienden van de scarabee? misschien is dit net zo normaal als een spin..?? Heeft er iemand ook last van deze egyptische nakomelingen???

Volgens mij is ie weg nu ..verborgen..

Spliffunk

This door will be opened with or without your help..
  woensdag 17 oktober 2001 @ 15:23:11 #2
13949 spauw
hans und heidi haben spass
pi_1928820
Misschien iets minder drinken?
LowLands 2002......here i come
  woensdag 17 oktober 2001 @ 15:24:57 #3
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1928834
Je bedoelt kakkerlakken?

0800-RENTOKIL

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_1928850
Gefeliciteerd, dat zijn dus kakkerlakken en daar kom je niet meer vanaf.
Saiyan Prince
  woensdag 17 oktober 2001 @ 15:30:15 #5
12969 Magic666
Never forgive, Never forget!
pi_1928894
vooral blijven trappen op die beestjes.......
Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
pi_1928943
Oh relaxt, la cucarachas!!
pi_1928976
Hoort dit niet gewoon in life-style, blijkbaar heb je gewoon schoonmaaktips nodig om je kakkelakken probleem tegen te gaan. Heeft echt niets met een hogere macht te maken, meer met jouw vuiligheid.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  woensdag 17 oktober 2001 @ 16:00:14 #8
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_1929321
hehe damn..
pi_1929371
Volgens mij zitten de Reptilians hier achter, zo willen ze hun geheime boodschap overbrengen. Ik weet het eigenlijk wel zeker!
May the road rise to meet your feet
pi_1929652
Stay of the LSD, son..
I mean it.
I'm worried about you..
Loved by Few, Respected by Many, Feared by All
  woensdag 17 oktober 2001 @ 16:41:04 #11
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_1930039
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 16:16 schreef Gatorade het volgende:
Stay of the LSD, son..
I mean it.
I'm worried about you..
U sound like my doctor!
or president Bush..

please close topic after the last message

woensdag 17 oktober 2001 @ 16:44:13 #12
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_1930074
LSD??? Nee ik hield vroeger niet van hard-drugs Gatorade..en dat zal ik ook nooit doen..als ik drugs nam dan was het natuurlijk..zoals weed en magic mushrooms..

ff ter informatie..

en ik drink overdag niet alleen s'avonds een paar pilsjes..

pi_1931079
waarom moet dit in the truth?, hehe, zo raar is dat toch niet, dat je een kever ofzo op je kamer tegenkom elke dag..? Zo heb ik weer toevallig elke dag dat er een of andere vogel in een kooi zit in me kamer, echt wierd
A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.
  woensdag 17 oktober 2001 @ 18:34:24 #14
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_1931214
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 18:14 schreef Preddie het volgende:
waarom moet dit in the truth?, hehe, zo raar is dat toch niet, dat je een kever ofzo op je kamer tegenkom elke dag..? Zo heb ik weer toevallig elke dag dat er een of andere vogel in een kooi zit in me kamer, echt wierd
Ik heb dit topic geopent in the Truth omdat ik persoonlijk een aantal jaren geleden, jaja, tijdens mijn psychotische periode..de god Osiris om hulp vroeg..deze egyptische God werd gedood door zijn broer Seth en hield van Isis. In mijn belevingswereld vond ik het belangrijk om een krachtige god te kiezen, eentje die mij veel fantasie in problemen kon bieden.

Nu een paar jaar later..ben ik nog steeds enigsinds geinterreseerd in Egypte. Die kever lijkt heel erg op een scarabee en ik durf te wedden dat een van jullie zo'n Nederlandse kever ook wel eens heeft gezien in zijn leven. Mits deze persoon de kever niet doodgetrapt heeft zonder te kijken wat ie doodtraptte..

Maar dat terzijde..ik ben nog steeds benieuwd of er een verband bestaat tussen mijn vroegere belevenissen en hoe ik er nu tegenaan kijk..vandaar dat die kever..hoe gek het ook is nu mijn huisdier aan het worden is..

de egyptenaren kozen zo'n scarabee toch ook niet voor niets neem ik aan..

By the way, al mijn verhalen in dit topic en andere topics..behalve Digi. zijn aangesloten op elkaar, en dat is hoe ik leef. Ik ben dan wel pas net een nieuwe user geworden in het fokforum, maar ik ga hier echt geen dingen posten die me niet aangaan..of die me niet interreseren..

Ik kom hem ook niet elke dag tegen..eens in de zoveel tijd..
en dit is pas een tijdje aan de gang vandaar..
Ik probeer alleen maar een unieke belevenis met jullie te delen..(en daar hoef je niet aan sex te denken want dat is iets waar ik niet over post)ik dacht dat dit misschien hierin thuis zou horen..

Misschien verkeerd gedacht..???

Spliffunk

woensdag 17 oktober 2001 @ 19:24:17 #15
15578 Yssil
het zweefje
pi_1931589
De Egyptenaren kozen de scarabee omdat deze de uitwerpeselen van dieren over de grond rolde om eeeh.. iets mee te doen...?!
In ieder geval zagen de egytenaren er de rollende zon in die langs de hemel gaat.
De scarabee staat dus symbool voor de zon die weer opgaat en word vaak in bij het sterven meegegeven omdat het opgaan van de zon nieuw leven betekend.

Yssil

eigenlijk ben ik best aardig...
  woensdag 17 oktober 2001 @ 20:24:20 #16
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_1932193
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 19:24 schreef Yssil het volgende:
De Egyptenaren kozen de scarabee omdat deze de uitwerpeselen van dieren over de grond rolde om eeeh.. iets mee te doen...?!
In ieder geval zagen de egytenaren er de rollende zon in die langs de hemel gaat.
De scarabee staat dus symbool voor de zon die weer opgaat en word vaak in bij het sterven meegegeven omdat het opgaan van de zon nieuw leven betekend.

Yssil

Ik wist dat niet..

In mijn psychotische periode zag ik het opgaan van de zon wel als een heel speciaal moment moet ik zeggen..het was toen heel lekker weer in Utrecht..

Weet je wat pas echt vreemd was..ik zat op een avond web-pagina's voor school te bekijken(GLU=Grafisch Lyceum Utrecht):
-http://www.dwhw.nl/

tijdens het serieuze werk belde er een criminele vriend(die ik nu niet meer ken!)van me op of ik zin had om naar de Wolk(het cafe) te gaan in Nijmegen..
Ik zag toen gelijk de verbintenis tussen de website(de website heet namelijk DataWolk)waar ik op bezig was en het cafe de Wolk in Nijmegen. Toen las ik ff later want ik kon me heel moeilijk concentreren een artikel op www.nu.nl over het nieuws dat ze de graftombe van osiris hadden gevonden. Ik was geheel in extase van heerlijkheid en toen begon het ook nog eens te donderen, sneeuwen en hagelen in Utrecht..dit was s'avonds in de winter..van '99..Ik vond dit echt heel raar..het begon allemaal heel persoonlijk te worden..

Wel leuk nu weet ik weer wat meer over de scarabee..en waar ik toendertijd op lette..

Psychose is raaaaaaaarrrrrrr...

Spliffunk

pi_1938148
Hm, het kunnen maar een paar dingen zijn:
  • Of het is Ra: God die een boodschap wilt brengen
  • Het is Osiris: God die een boodschap wilt brengen
  • Reptilians komen uit het midden van de aarde om je een voorbode te sturen dat ze je gaan ontvoeren en dingen leren zodat je spiritueel op hogere sferen kunt komen dan met paddo`s
  • The Grays, of een geheim project van de CIA
  • Je hebt last van ongedierte
  • Oplossingen op volgorde:

• zoek een dokter
  • zoek een dokter
  • zoek een dokter
  • zoek een dokter
  • zoek een ongedierte bestrijder
  • Edit: wel ff serieus blijven he, stay out of things you will never know about.

donderdag 18 oktober 2001 @ 15:15:59 #18
    12505 deGVR
    Tussen schrijf en kramp..
    pi_1938196
    Een kakkerlijk ziet er niet uit als een kever hoor...

maarre... het zouden natuurlijk gewoon kevertjes (shock, horror) kunnen zijn...

ff een spuitbusje tegen kruipend ongedierte kopen als je last van ze hebt... tenzij je ze wel schattig vind natuurlijk.. richt er dan liever een cultus voor op

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
    Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
    http://www.chrishantzen.nl
    http://www.onbeschreven.nl
    pi_1938322
    LOL@blue-eagle!!!

You funny...

Loved by Few, Respected by Many, Feared by All
      donderdag 18 oktober 2001 @ 17:55:05 #20
    15991 Spliffunk
    -|- open this door _||_
    pi_1939619
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2001 15:10 s hr ef Bl e-e gl h t vol en e:
    Edit: w l f se ieus b ven he, s y out of t gs you will n know ab t.
    Het enigste waar ik mijn spuitbus vol chemicalien op gebruik zijn jouw woorden

Spliffunk

[Dit bericht is gewijzigd door Spliffunk op 18-10-2001 18:44]

donderdag 18 oktober 2001 @ 19:58:53 #21
    15991 Spliffunk
    -|- open this door _||_
    pi_1940636
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2001 15:27 schreef Gatorade het volgende:
    LOL@blue-eagle!!!

You funny...

U r not

GB

pi_1942992
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2001 19:58 schreef Spliffunk het volgende:

[..]

U r not

[afbeelding]

GB

Oe een in tha house
    pi_1943080
    Zijn toch gewoon zwarte kevertjes, verdomde moeilijk om kapot te krijgen, maar niet onkwetsbaar...

Die ken ik wel, niets met kakkerlakken te maken hoor, eerder met herfst.

Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
      zaterdag 20 oktober 2001 @ 23:27:41 #24
    11303 Ester
    Blije oud-bie
    pi_1958734
    Hallo,

Ik ken ze onder de naam "snotkevers" o.i.d., ja ze lijken inderdaad op een kleinere uitvoering van scarabees.
    Niets bijzonders, het wordt herfst en woon je toevallig in de buurt van veel groen?

bij mij heb je ze ook veel,maar ik heb dan ook een bosplantsoen achter mijn achtertuin.

Toch is er niets op tegen als je hier iets bij "denkt", misschien dat ze je kracht geven? Of ze er nu werkelijk zijn om je bijv. een steuntje in de rug te geven of gewoon door het jaargetijde. Als je ej er goed door voelt Who cares?

Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
      zondag 21 oktober 2001 @ 11:12:47 #25
    15991 Spliffunk
    -|- open this door _||_
    pi_1961426
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2001 23:27 schreef Ester het volgende:
    Hallo,

Ik ken ze onder de naam "snotkevers" o.i.d., ja ze lijken inderdaad op een kleinere uitvoering van scarabees.
    Niets bijzonders, het wordt herfst en woon je toevallig in de buurt van veel groen?

bij mij heb je ze ook veel,maar ik heb dan ook een bosplantsoen achter mijn achtertuin.

Toch is er niets op tegen als je hier iets bij "denkt", misschien dat ze je kracht geven? Of ze er nu werkelijk zijn om je bijv. een steuntje in de rug te geven of gewoon door het jaargetijde. Als je ej er goed door voelt Who cares?

Ja! Snotkevers dat zijn het...

Spliffunk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')