Indeed..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:43 schreef GekkeMat het volgende:
Zo te horen ist ook helemaal niet goed voor jou
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
zo ik loop zo chill bier te drinken op straat he ! komt in een keer me pa EN me maa gewoon gvd naar me toe om me naar huis te nemen :S:S:S wtf ik bedoel voor me matties he. keeeenker wtf kenker
die tiefushoer heeft het nu gedaan ik heb gezegd als ze dat nog 1 keer flikken dat ik het huis affik:( :R :R
tiefudakl
Tijd voor een bootcamp denk ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
zo ik loop zo chill bier te drinken op straat he ! komt in een keer me pa EN me maa gewoon gvd naar me toe om me naar huis te nemen :S:S:S wtf ik bedoel voor me matties he. keeeenker wtf kenker
die tiefushoer heeft het nu gedaan ik heb gezegd als ze dat nog 1 keer flikken dat ik het huis affik:( :R :R
tiefudakl
Aaaargh, je bent me voorquote:
Op overlast door dronkenschap staat een boete hoor...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef Zep_Leddelin het volgende:
het is toch mijn leven ja toch als ik bier wil drinken doe ik dat toch tis gvd vakantei :S :S![]()
Dit is niet serieus toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
tiefudakl
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:48 schreef mordradead het volgende:
dat krijg je he, als je 4 bent
Idd, na je 16e niet meer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef Xtreem het volgende:
Op je 11e is alcohol schadelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |