Dus dat geeft hem het recht om sex met haar (onvrijwilig) te hebben ?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:04 schreef PJORourke het volgende:
Hij zal haar wel geneukt hebben. Vraag is: wilde zij dat? Zo nee, wat deed ze dan bij hem in die hotelkamer?
Nee, maar hoe kom je dan aan verschillende verklaringen? Als het vrijwillig is, waarom dan eerst liegen dat er geen sex is geweest?quote:Op zondag 19 juni 2005 10:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het vrijwillig is geweest doet hij niks strafbaars natuurlijk.
z'n vrouw sparenquote:Op zondag 19 juni 2005 10:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, maar hoe kom je dan aan verschillende verklaringen? Als het vrijwillig is, waarom dan eerst liegen dat er geen sex is geweest?
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Natuurlijk zijn er weet ik veel hoeveel 'golddiggers', maar aan de andere kant rammelt deze zaak aan te veel kanten om gelijk te zeggen dat Van Persie onschuldig is.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar snap ik ook niks van, dat is weer typisch Robin denk ik.
pziez, mediageil lijkt Sandra me niet, ze is al eens beroemd geweest, om op deze manier weer in de picture te staan en ook nog eens negatief als slachtoffer lijkt me geen vooruitgang, wat zou ze er mee willen bereiken, geld zal het denk ik ook niet zijn als ze zelf aan haar toekomst timmerd, ze studeert en beweerde zelf al dat ze niet op geld uit was maar op gerechtigheid.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Natuurlijk zijn er weet ik veel hoeveel 'golddiggers', maar aan de andere kant rammelt deze zaak aan te veel kanten om gelijk te zeggen dat Van Persie onschuldig is.
Robin ging haar de buitenspelval uitleggenquote:Op zondag 19 juni 2005 10:47 schreef ASSpirine het volgende:
Bij mij is dan nog altijd de vraag
wat dacht ze in een hotelkamer te gaan doen?
Want ze is wel vrijwillig meegegaan...
onbegonnen werkquote:Op zondag 19 juni 2005 10:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Robin ging haar de buitenspelval uitleggen
Blijkbaar, gekeken naar het aantal voorgangers van sandra die op een dergelijke manier aan geld wilden komen, zijn er mensen op deze wereld die daar niet zoveel moeite mee hebben.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:44 schreef janimie het volgende:
geldgebrek, maar om je geld op die manier binnen te halen ? echt gelukkig kan je daar niet van worden als iedereen je vervolgens met de nek aankijkt, mocht ze het alleen maar om het geld doen, dus zelf denk ik niet dat ze het verhaal verzint.
Volgens me studeerde ze, dus nu niet meer. Het is onduidelijk wat ze nu doet. Dus wie weet kan ze het geld goed gebruiken.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:25 schreef janimie het volgende: ze studeert en beweerde zelf al dat ze niet op geld uit was maar op gerechtigheid.
De vraag is alleen of het vrijwillig geweest is...quote:Op zondag 19 juni 2005 12:12 schreef DeTolk het volgende:
Zozo, dus hij heeft wel degelijk sex gehad met die Sandra,
dan was het een appartement geweestquote:Op zondag 19 juni 2005 12:18 schreef Maja het volgende:
[..]
De vraag is alleen of het vrijwillig geweest is...
Wat deed zij anders in de hotelkamer? Omeletje bakken?
Ja, en van Persie heeft het pannetje uitgeliktquote:Op zondag 19 juni 2005 12:18 schreef Maja het volgende:
[..]
De vraag is alleen of het vrijwillig geweest is...
Wat deed zij anders in de hotelkamer? Omeletje bakken?
M'n vader begon al te zeuren dat het een publiciteitsstunt is.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:49 schreef BB-King het volgende:
Het kan ook zijn dat ze inderdaad sex hebben gehad maar dat Van Persie dat in eerste instantie niet wilde toegeven omdat hij getrouwd is en wilde dat die Bouchra van hem dit niet zou weten (en haar Marokkaanse familie). Nog steeds erg fout natuurlijk! Maar dat betekent nog niet dat de sex gepaard ging met fysiek geweld en onder dwang. Ik kan me niet voorstellen waarom Van Persie dat zou doen als je bedenkt dat alles voor hem op rolletjes liep. Waarom zou ie dat allemaal weggooien? Tja, of hij was misschien dronken waardoor bij hem de remmen losgingen. Vooralsnog ziet het er slecht uit voor die Van Persie!!!
Ik heb begrepen dat van Persie geen alcohol drinkt. Daarnaast heeft iedereen het over geld wat ze mogelijk kan eisen, het is hier geen Amerika, in nederland kan je geen geld eisen voor emotionele schade, voorzover ik weet is dat in nederland niet mogelijk.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:49 schreef BB-King het volgende:
Het kan ook zijn dat ze inderdaad sex hebben gehad maar dat Van Persie dat in eerste instantie niet wilde toegeven omdat hij getrouwd is en wilde dat die Bouchra van hem dit niet zou weten (en haar Marokkaanse familie). Nog steeds erg fout natuurlijk! Maar dat betekent nog niet dat de sex gepaard ging met fysiek geweld en onder dwang. Ik kan me niet voorstellen waarom Van Persie dat zou doen als je bedenkt dat alles voor hem op rolletjes liep. Waarom zou ie dat allemaal weggooien? Tja, of hij was misschien dronken waardoor bij hem de remmen losgingen. Vooralsnog ziet het er slecht uit voor die Van Persie!!!
Smartengeld misschien?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat van Persie geen alcohol drinkt. Daarnaast heeft iedereen het over geld wat ze mogelijk kan eisen, het is hier geen Amerika, in nederland kan je geen geld eisen voor emotionele schade, voorzover ik weet is dat in nederland niet mogelijk.
Mwah. Gemiddelde Marokkaanse. Die Van Persie geilt gewoon op getinte vrouwen.quote:
Zoiets bestaat niet in nederland. Je moet echt aantoonbaar economische schade hebben opgelopen, was laatst ook een echtpaar dat een kind had verloren door fout medisch handelen, de schadevergoeding bestaat dan uit praktische zaken, zoals het mislopen van loon tijdens zwangerschap, of het inrichten van een babykamer.quote:
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 19 juni 2005 09:59 schreef janimie het volgende:
Dus dat geeft hem het recht om sex met haar (onvrijwilig) te hebben ?
Nu kan Bouchra hem de overspelval uitleggen.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:57 schreef SCH het volgende:
Robin ging haar de buitenspelval uitleggen
Zo ver ik kan zien is verkrachting nog niet bewezen.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:49 schreef BB-King het volgende:
Vooralsnog ziet het er slecht uit voor die Van Persie!!!
Ik vind het erger dat ie vreemdgegaan is. Dat is waarschijnlijk wel waar, en de verkrachting niet, dus daar maal ik eigenlijk ook niet meer om.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo ver ik kan zien is verkrachting nog niet bewezen.
Zielig voor Bouchra, je ziet in het interview al weer de tekenen van de Marokkaanse schaamtecultuur.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het erger dat ie vreemdgegaan is. Dat is waarschijnlijk wel waar, en de verkrachting niet, dus daar maal ik eigenlijk ook niet meer om.
Als Bouchra's familie maar niet aan eerwraak doet.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zielig voor Bouchra, je ziet in het interview al weer de tekenen van de Marokkaanse schaamtecultuur.
Ik dacht juist dat het een ander was.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:01 schreef Stereotomy het volgende:
Als Bouchra's familie maar niet aan eerwraak doet.![]()
Overigens kwam ik er net achter dat Bouchra dezelfde Bouchra is als die van K-otic
Nee toch?quote:Op zondag 19 juni 2005 15:01 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens kwam ik er net achter dat Bouchra dezelfde Bouchra is als die van K-otic
Over twee weken mag zijn een aflevering van SBS6 Shownieuws prestenteren en is ze vanaf dat moment een bekend gezicht op de buis. Ik kan het alleen maar eens zijn met de opmerking vanquote:Op zondag 19 juni 2005 12:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
M'n vader begon al te zeuren dat het een publiciteitsstunt is.
quote:PJORourke op zondag 19 juni 2005 14:50:
Het is alleen vreemd om mee te gaan naar een hotelkamer als je geen seks wilt hebben.
http://img151.echo.cx/img151/3702/robinenbouch5lk.jpgquote:Op zondag 19 juni 2005 15:11 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik wil foto zien van die bouchra
quote:Op zondag 19 juni 2005 15:31 schreef DeTolk het volgende:
[..]
http://img151.echo.cx/img151/3702/robinenbouch5lk.jpg
Een lesbo-marok?quote:Op zondag 19 juni 2005 15:40 schreef Skwish het volgende:
[..]
.
Van Persie mocht willen dat ze die van k-otic had.
http://www.bouchra-kotic.nl/quote:Op zondag 19 juni 2005 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is bouchra kotic?
http://www.bouchra-kotic.nl/quote:Op zondag 19 juni 2005 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is bouchra kotic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |