Ik geloof dat in dit geval Sandra K. het niet echt helemaal met je eens is....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus concludeer je dat er wel sex is geweest? Maar goed, wat dan nog. Sex is lekker![]()
Of ze is gewoon slim of aandachtsgeil.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik geloof dat in dit geval Sandra K. het niet echt helemaal met je eens is....
Of beide....quote:
Op Bram moet je helemaal niet afgaan want die wordt ervoor betaald zijn client uit de wind te houden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Of beide....
Ik weet niet wat ik er van moet denken ... vind het wel verdacht dat nadat hij voorgeleid is, nog 14 dagen moet zitten. Lijkt me dan toch wel wat meer aan de hand dan Bram ons wil doen geloven...
Dat zijn er maar erg weinig dan. Bram is ook wel een goede gast.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Ik geloof geen enkele advocaat, behalve de broertjes Anker.
Er zit gvd een van Nederlands bekendste spelers in de cel!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:04 schreef SCH het volgende:
Ik vind het wel jammer dat het allemaal zo uitgebreid in de publiciteit komt.
quote:Sandra was Nederlandse miss Nigeria
door een onzer verslaggevers
ROTTERDAM - Sandra K., de vrouw die Arsenal-voetballer Robin van Persie beschuldigt van verkrachting, is woedend over de aantijging dat ze een nachtclubdanseres van bedenkelijk allooi zou zijn.
De 21-jarige Sandra, die in 2002 de Miss Nigeria Holland verkiezing won, is kapot van dergelijke verhalen die de advocaat van de voetballer, mr. A. Moszkowicz, over haar naar buiten heeft gebracht, zo vertelt de advocate van de vrouw.
Sandra houdt haar verhaal overeind dat de voetballer zich aan haar heeft vergrepen in een kamer in het Rotterdamse Tulip Inn-hotel.
Sandra, die een Nigeriaanse moeder heeft en een Nederlandse vader, volgde enkele jaren geleden een toeristische studie en was stewardess in opleiding. Vorig jaar zat ze bij de laatste twaalf kandidaten voor de titel Miss Universe Nederland 2005. De rechter-commissaris verlengde donderdag de voorlopige hechtenis van Van Persie met twee weken.
De Telegraaf publiceert morgen een interview met de vrouw en zus van de verkrachting beschuldigde voetballer. Zijn echtgenote Bouchra, met wie hij sinds een jaar is getrouwd, en zijn zus Kiki: "Wij staan volledig achter Robin".
[moskowicz-modus on]quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Natuurlijk, maar dat is voor Bouchra zo zielig, het arme meisje.
Wat heeft die arme Sandra misdaan dat ze lelijke Robin over zich heen kreeg?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een K.K hoer zeg is die kerel net weer een beetje lekker bezig .
Komt deze jaloerse kokosnoot kut een beetje alles weer kapot maken.
Wat heeft die arme Robin toch ooit fout gedaan dat hij dit altijd overzich heen krijgt![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:39 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Wat heeft die arme Sandra misdaan dat ze lelijke Robin over zich heen kreeg?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:58 schreef manny het volgende:
Robin is schuldig ONschuldig tot dat het tegendeel is bewezen. Hattie maar geen bekende nederlander moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |