abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:45:49 #301
109947 funnie_me
buitengewoon grof teringwijf
pi_28135485
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:38 schreef Elgigante het volgende:

[..]

In dit soort situaties ben je als vrouw simpelweg in het voordeel.

Als je als vrouw aangifte doet van sexuele intimidatie ben je een weerloos slachtoffer dat de man in kwestie kapot kan maken en er nog een schadevergoeding aan over houden ook.
Als je als man aangifte doet van een identiek verhaal word je niet serieus genomen en als je dan eerst toegeeft geile dingen in het oor van de dame gefluisterd te hebben om vervolgens met 3 dames in een taxi te stappen en in een hotel te belanden zullen ze voor je klappen, maar een aangifte van verkrachting zit er niet in, geloof me.

Volgens mij is er al sprake van verkrachting (volgens neerlands strafrecht) als de vrouw nee zegt en de man in haar broek glijdt...
Dat kan ook makkelijk andersom.
Geweldig voordeel, o, ik ben een vrouw, het is makkelijk mij te verkrachten. Maar ach, gelukkig maak ik meer kans de rechtszaak te winnen.... waar slaat dat op??? Verkrachting is wanneer er penetratie plaatsvindt... Ben bang dat dat voor mannen makkelijker is...
Seksuele intimidatie is een ander verhaal. Maar het zal toch bewezen moeten worden. En er zijn genoeg zaken geseponeerd die waarschijnlijk wel werkelijkheid waren....
Why is it, that when I am trying to be funny, I never am, and when I'm trying to be not, everybody's laughing...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')