abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28104163
Dat ga ik kijken
pi_28104165
quote:
Op maandag 20 juni 2005 20:58 schreef BVO het volgende:

[..]

Daar gaat 'ie veel mee om ja, maar toch is Loovens een goede vriend van hem. Geloof me nou maar, ik ken genoeg vrienden van ze. .
Jij komt ook uit de Feyenoord jeugd?
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  maandag 20 juni 2005 @ 22:54:06 #228
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_28104178
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Jij komt ook uit de Feyenoord jeugd?
Nee, maar wel uit Rotterdam, weet je toch. . Ons kent ons enzo. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_28104205
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:54 schreef BVO het volgende:

[..]

Nee, maar wel uit Rotterdam, weet je toch. . Ons kent ons enzo. .
Mijn oma komt ook uit Rotterdam
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_28104854
Ik ga over 2 a 3 weken naar Rotterdam
pi_28108083
quote:
Vriend Van Persie: Verkrachting? No way
Door Richard Dubbeld

,,Zomaar ineens begint ze te gillen. Gek te doen. Wij kijken op en zien dat ze geen broek meer aan heeft. Ze heeft zich verbrand, zegt ze. Een sigaret is in haar liesstreek terechtgekomen. Een beetje gek - ze kreeg zeker niet genoeg aandacht.''

Sandra K.

Overwegend rustig, soms aarzelend, dan weer resoluut en altijd loyaal aan zijn vriend vertelt de 21-jarige profvoetballer uit de eerste divisie, die op eigen verzoek anoniem blijft, zíjn verhaal over de avond waarop Sandra zou zijn verkracht door international en Arsenal-speler Robin van Persie. Hij was er bij van het begin van de avond in nachtclub Hyper Hyper tot het einde, 's morgens rond half zeven in hotel Tulip Inn in Rotterdam. Net als Van Persies andere goede vriend Y.

,,Toen zij zo gilde, zaten wij wat over voetballen te praten op de bank. Het was gewoon heel raar.'' Wat zich nadien op de kamer heeft afgespeeld zegt hij niet te weten. Hij is op de bank in slaap gevallen, zegt hij. ,,De jongens maakten nog grapjes. Ga jij maar lekker slapen, gaan wij wat leuks doen.'' Seks ja, dat kan hij zich wel voorstellen. De hele avond maakte Sandra volgens de getuige al ondeugende toespelingen. En de jongens zijn natuurlijk niet van beton. Maar verkrachting? Nee - no way. ,,Weet je, naderhand begrijp je wat haar bedoeling was van die sigaret. In de aangifte staat dat Y. een brandende sigaret in haar lies heeft uitgedrukt. Dat is een leugen - zij heeft dat gewoon bij zichzélf gedaan.''

De eerste kennismaking tussen Sandra en Van Persie en zijn vrienden heeft zondagochtend vroeg plaats in de Baja Beach Club, zaak van mooie mannen en vrouwen. Het is extreem druk, maar meer nog dan dat valt het de 21-jarige eerste-divisievoetballer op dat de vrouwelijke belangstelling voor Van Persie enorm is. ,,Het leek wel of ze állemaal wat van hem wilden.''

Met moeite worstelt het drietal zich naar de bar. Ze doen bijna twintig minuten over hooguit twintig meter. Na een drankje te hebben besteld, draaien ze zich om, de ruggen tegen de bar aan. En daar staat ze ineens, mooie Sandra.

,,Ze stond echt bijna tegen Robin aan, begon gelijk een gesprek met hem. Hij reageerde zoals hij altijd doet; netjes. Hij maakte een grapje, zei wat terug en liet het daarbij'', zegt de getuige stellig. ,,We gingen naar boven om rustig te kunnen praten.''

Robin van Persie en zijn twee vrienden hebben elkaar lang niet gezien en hebben heel veel te bespreken. Over voetbal, uiteraard, maar ook over andere zaken van het leven. Het is ouderwets gezellig. Van Persie lacht vriendelijk naar mensen die hem herkennen, en dat zijn er veel. Ineens staat daar Sandra weer. Vanuit het niets. Ze loopt op Van Persie af en fluistert hem wat in zijn oor. De hernieuwde kennismaking in de Baja duurt langer dan de eerste.

,,Ze was heel brutaal in haar opmerkingen, het was duidelijk dat ze iets wilde van Robin. Voor ons had ze geen oog. Ze wist niet dat ik voetbalde - ik heb mijn naam niet gezegd.'' Even na half vijf verlaten de drie vrienden de Baja. Y. en Van Persie halen de auto en bellen naar hun vriend met de boodschap dat ze er aankomen. ,,En ineens duikt zij weer op. Ze staat buiten bij, ik dacht, een ziekenauto. Die voert iemand af. Ze ziet ons en loopt onmiddellijk weer naar ons toe, samen met een vriendin. Wéér maakt ze heel uitdagende opmerkingen. Tja, en hoe gaat dat. We hebben ze uiteindelijk laten instappen.''

Volgens de profvoetballer zag de vriendin van Sandra toen alsnog af van een avontuurlijke nacht. ,,Ze had een vriend, zei ze - ook een profvoetballer. We hebben haar keurig thuis afgezet. Die Sandra had ook een vriend. Hij was volgens mij nog in Baja, althans die indruk wekte ze. Met een smoesje heeft ze hem alleen gelaten.''

In de auto van Y. wordt het plan geboren een hotel op te zoeken. Y. boekt een kamer in de Tulip Inn. ,,Zij flirtte wat met hem, omdat het moest lijken of zij een stel waren.

,,Boven hadden we aanvankelijk helemaal geen interesse in haar. We hebben de televisie aangezet en hebben zitten kletsen. Totdat ze dus die schreeuw om aandacht gaf.''

Jullie gaan naar een hotelkamer met een vrouw en tonen vervolgens geen interesse. Dat is toch gek?

,,Tja...''

De derde man in het gezelschap valt volgens eigen zeggen in diepe slaap. Rond half zeven wordt hij door Y. wakker gemaakt. ,,Met z'n drieën hebben we de kamer verlaten - zij was in de badkamer. Beneden laat Y. nog een schoen van haar zien. Daar hebben we nog heel hard om gelachen.''

Waar was zij toen?

,,Toen wij weg gingen was zij in de badkamer.''

In welke toestand?

,,Dat weet ik niet. Ik heb haar niet meer gezien. Maar de jongens waren heel relaxed.''

Ze wandelen naar het huis van Robin van Persie, een paar honderd meter verder op. ,,Daar kwam Y. tot de conclusie dat hij zijn rijbewijs bij de receptie had achtergelaten. Dat is-ie gaan ophalen, Robin ging naar binnen. Tien minuten later zie ik Y. in een politiebusje voorbij komen. Was-ie opgepakt.''

Dat is toch vreemd. Daar wil je toch alles van weten?

,,Ik dacht dat het ging om het pikken van die schoen.''

Daar komt de politie toch niet voor.

,,Tja... Ik heb bij niets anders stil gestaan. Ik heb gelijk bij Robin aangebeld. Zijn vrouw Bouchra heeft een taxi voor me gebeld, terwijl ik Robin over Y. vertelde.''

Pas zondagavond begrijpt hij van Robin van Persie dat er aangifte van verkrachting is gedaan. De volgende ochtend wordt de speler van Arsenal opgepakt. Y. komt dezelfde dag weer vrij. ,,Ik heb slechts een verklaring hoeven afgeven. Ik geloof in Robins onschuld. Ik weet zeker dat hij haar niet heeft verkracht. Ik heb dat ook tegen de politie gezegd. Maar daar lachen ze slechts: jij hebt toch liggen slapen?''
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 07:46:14 #232
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28108364
quote:
Op maandag 20 juni 2005 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga over 2 a 3 weken naar Rotterdam
Ik was zondag in Rotterdam. Nog wat wezen drinken met Sandra K.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 21 juni 2005 @ 07:46:26 #233
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28108365
Speciaal voor Robin van Persie, een gedicht:

"Clandestien"

Robin van Persie, je hebt zelf een Marokkaanse sensueel. Vanwaar dan dat overspel?
Je was zo goed bezig, je werd volwassener en gedroeg je daar ook naar. Waarom zet je jezelf nu knel?
Arsene en Marco, beiden liepen met je weg. Je belofte werd in Engeland bijna ingelost.
Als dartel talent verdiende je het respect. Maar nu heb je teveel poen en kies je voor Nigeriaans compost.
Ga bij jezelf te rade. Hou je ogen open. Is Bouchra wel de meid die voor jou kiest, of prefereert ze je dikke volkswagen.
Wees eerlijk tegen jezelf. Een sensueel hier of een sensueel daar, vrouwen zijn er niet enkel om je te behagen.

²

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_28108451
kluivert en van persie zitten in een auto, zegt kluivert: "anders trouw je toch met dr? heeft van der vaart ook gedaan."
pi_28108582
quote:
Arsenal-top overlegt over zaak-Van Persie

door John van den Heuvel

AMSTERDAM, dinsdag
Een topdelegatie van Arsenal vloog gisteren voor spoedoverleg over de zaak-Van Persie naar Amsterdam. Vice-voorzitter David Dein en clubadvocaat Andrew Jolly spraken in de hoofdstad met Van Persies advocaat mr. Abraham Moszkowicz.
De raadsman wilde na afloop niet veel kwijt over het beraad. Volgens Moszkowicz staat de Londense club nog steeds achter zijn in opspraak geraakte topvoetballer. Van Persie werd vorige week maandag gearresteerd na een aangifte van een 21-jarige vrouw, Sandra K., die beweert dat zij door de international werd verkracht.
Gisteren werd duidelijk dat een van de twee vrienden die Van Persie de bewuste avond vergezelden, ook een profvoetballer is. Het gaat om de 21-jarige Reinhard Breinburg van eerste divisieclub FC Dordrecht. De speler is geen verdachte, maar wel uitvoerig verhoord. De verklaringen van Breinburg zijn van groot belang voor de zaak, omdat de lezing van Van Persie volkomen afwijkt van die van Sandra K.
Telegraaf.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 09:04:57 #236
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_28109035
Is Breinburg dan ook die anonieme voetballer uit dat stukje dat cultheld gequote heeft?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  dinsdag 21 juni 2005 @ 09:42:08 #237
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_28109646
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 09:04 schreef Againzender het volgende:
Is Breinburg dan ook die anonieme voetballer uit dat stukje dat cultheld gequote heeft?
Ja, de politie heeft eerder al bekend gemaakt dat één van de getuigen óók prof-voetballer was in de eerste divisie, alleen werd er gezegd dat hij een Marokkaanse achtergrond had en dat blijkt nu dus niet te kloppen...

Vind het maar een vaag verhaal, zelfs Robin van P. neemt geen dame (nota bene deelneemster aan finales van Miss Holland 2005) mee naar een hotelkamer om daar alleen televisie te gaan zitten kijken, dat kan hij thuis ook wel. Het feit dat hij vastzit, komt door de verschillende verklaringen die hij. Y. en Reinhard B. afleggen tegenover de politie, ik ben dan ook benieuwd hoe dit zich allemaal zal gaan ontwikkelen...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
  dinsdag 21 juni 2005 @ 09:43:04 #238
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28109666
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 09:42 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Ja, de politie heeft eerder al bekend gemaakt dat één van de getuigen óók prof-voetballer was in de eerste divisie, alleen werd er gezegd dat hij een Marokkaanse achtergrond had en dat blijkt nu dus niet te kloppen...

Vind het maar een vaag verhaal, zelfs Robin van P. neemt geen dame (nota bene deelneemster aan finales van Miss Holland 2005) mee naar een hotelkamer om daar alleen televisie te gaan zitten kijken, dat kan hij thuis ook wel. Het feit dat hij vastzit, komt door de verschillende verklaringen die hij. Y. en Reinhard B. afleggen tegenover de politie, ik ben dan ook benieuwd hoe dit zich allemaal zal gaan ontwikkelen...
Ze hebben het dus niet goed ingestudeerd.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 10:02:32 #239
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_28110073
Nog even Robin van P. en Bouchra in gelukkigere tijden:

pi_28112670
Breinburg had ik niet aangedacht. Maar hij is dus onschuldig.
That's all folks!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:42:31 #241
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_28112725
Toen Robin van P. de defensie van Sandra penetreerde (s)liep Reinhard buitenspel. Na een strak een-tweetje en wat schoten op het doel werd van P. gewisseld vanwege kramp in zijn middelste been. Sandra heeft hem daar vakkundig vanaf geholpen. Ik geloof dat ik toch maar weer ga voetballen...
pi_28112805
We hadden al een dichter hier, nu weer iemand met een beeldend vehaal.
That's all folks!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 12:13:28 #243
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_28113733
Arme Bouchra, zij is toch wel de grote verliezer in dit verhaal...
Confidence through competence
  woensdag 22 juni 2005 @ 04:18:15 #245
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28123114
Geruchten gaan dat de andere vriend van van Perzie die erbij was in het hotel de Egyptische doelman Sherif Ekramy zou zijn en de vriendin van Sandra zou de naam Sheila van haar ouders hebben gekregen

De nieuwe keeper van Feyenoord
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  woensdag 22 juni 2005 @ 10:20:21 #246
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28125875
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 04:18 schreef Spideyman het volgende:
Geruchten gaan dat de andere vriend van van Perzie die erbij was in het hotel de Egyptische doelman Sherif Ekramy zou zijn en de vriendin van Sandra zou de naam Sheila van haar ouders hebben gekregen

De nieuwe keeper van Feyenoord
Wordt ie meteen wegwijsgemaakt in de Hollandse gebruiken
pi_28125911
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 10:20 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Wordt ie meteen wegwijsgemaakt in de Hollandse gebruiken
Iemand verleden week 538 geluisterd toen Edwin Evers de Boertjes belde over van Persie?
Yeah baby Yeah!
  woensdag 22 juni 2005 @ 10:22:31 #248
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28125943
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 10:21 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Iemand verleden week 538 geluisterd toen Edwin Evers de Boertjes belde over van Persie?
Vertel!
pi_28129258
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 10:22 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Vertel!
Als je het navertelt komt het naturlijk niet zo leuk over als dat je het hoort van hen, maar het ging erom dat van Persie weinig te vrezen had, aangezien alleen A-internationals iets te vrezen zouden moeten hebben.
Evers: Maar Frank, Van Persie heeft al in het grote Oranje meegedaan!
Frank: Ehhh, oeps..
Ronald (op de achtergrond): Dan ziet het er niet best uit voor hem..
Frank: Dan is het eigenlijk een van Perversie, nietwaar?

Het stuk over Cruijff die de Poema op de Veluwe moest vangen was ook weer leuk, maar je kunt het allemaal terughoren als je op de site van 538 kijkt, vooropgesteld dat je wel geluid op je PC hebt!
Yeah baby Yeah!
pi_28130206
Y zou Yildirim zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')