Ik heb het veranderdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:33 schreef kaputwiehund het volgende:
Hoe kan je broek in een jaar tijd nu in de lengte te groot worden.
En 90 graden ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:45 schreef onderdekoffer het volgende:
Jeans krimpen alleen in het begin in de lengte..in de taille en rondom de bovenbenen gaat echt niet veranderen door vaker op 60 gr. te wassen
Je bent toch geen mietje? Vroegah trok men spijkerbroeken altijd aan terwijl ze nog nat waren.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:12 schreef Logitik het volgende:
De broek moet nog drogen voordat ik hem kan passen
Blijkbaar niet ! (reageer dan niet, als je het simpelweg niet weet)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:53 schreef Poehee het volgende:
90 graden. nope. Enige wat je overhoudt is een spijkerbroek die keihard is...
Dat is het probleem juist: dat ziet er niet uit. de broek gaat bij je kruis dubbelzitten. En dat ziet er echt niet mooi uit (lees: helemaal niet mooi uit).quote:
Ik wil hem van 34 naar 33 krijgen. De broek is gewoon echt een volle maat te groot nuquote:Op zondag 19 juni 2005 20:40 schreef mie_at_work het volgende:
en ga me niet vertellen dat je van 36 naar 30bent gegaan of zo
beste advies eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:59 schreef Sandradeboer het volgende:
Je kunt hem ook in laten nemen bij een winkel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |