dat denk ik ook... al ruim 530 nuquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:33 schreef babba_ het volgende:
ik denk dat dit weer een #1 voor SJ wordt
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:37 schreef snellejelle het volgende:
♪ iemand moet doen, zijn allereerste zoen ♪
beetje triest snellequote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat denk ik ook... al ruim 530 nu
relaxed manquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:45 schreef jitzzzze het volgende:
Haha, stelletje postopkrikkers. Net bij de directeur van school geweest, en het gaat helemaal goed komen met mn stage
tear, 't was lache dat je erbij was.. thanks voor dit topicquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:46 schreef tear-nl het volgende:
Beste Stagiairs
Voor mij net als jitzzzze ook geen ode maar gewoon een bedankje, dankzij jullie is de stageperiode veel harder gegaan dan zonder dit topic,
Hierbij wil ik jullie allemaal bedanken voor een leuke tijd en allemaal nog veel succes met je stage
Greets
Teardrop
graag gedaan enzo hequote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:46 schreef tear-nl het volgende:
Beste Stagiairs
Voor mij net als jitzzzze ook geen ode maar gewoon een bedankje, dankzij jullie is de stageperiode veel harder gegaan dan zonder dit topic,
Hierbij wil ik jullie allemaal bedanken voor een leuke tijd en allemaal nog veel succes met je stage
Greets
Teardrop
Na-aperquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:46 schreef tear-nl het volgende:
Beste Stagiairs
Greets
Teardrop
quote:
op het toiletquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:47 schreef Fisherke het volgende:
[..]ff overleggen met stagebegeleider en wat dingetjes uitvoeren met 'm
dan ga je toch iets nuttigs doen voor een ander?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee hoor ik ben op werk en heb niets te doen
Dat klinkt wel weer erg smerigquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:47 schreef Fisherke het volgende:
[..]ff overleggen met stagebegeleider en wat dingetjes uitvoeren met 'm
kantoor is erg leeg vandaagquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:48 schreef babba_ het volgende:
[..]
dan ga je toch iets nuttigs doen voor een ander?
mazzel!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:46 schreef tear-nl het volgende:
Beste Stagiairs
Greets
Teardrop
hoe komt dat ....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |