Is al geen regen meer gesitueerd boven nederland rond die tijd!quote:
Nu weer een maanpilaarquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:24 schreef drelletje het volgende:
later 's nachts ook een maanpilaar onder de maan. Hoe zit het met bewolking vanacht? Ik wil de maan kijken. Laagste volle maan ooit, wat zoveel betekent dat je hersenen voor de gek worden gehouden en de maan er gigantisch uit ziet. En dat wil ik wel ff gaan kijken. Gisteren was hij al gigantisch!
Een foto met alleen een vage bovenpilaar...quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:57 schreef drelletje het volgende:
dubbele maanpilaar he! onder en bovenKwam net nog wat dubbele sundog en uppertangent arc 22° halo en CZA foto's tegen
best mooi.
Trouwens het is toch onmogelijk foto's van de maan te maken zoals je hem ziet? Hij lijkt veel groter dan je hem op de foto zal zien.
Om 1:29 komende nacht zal de maan op z'n hoogstequote:Op woensdag 22 juni 2005 12:24 schreef drelletje het volgende:
later 's nachts ook een maanpilaar onder de maan. Hoe zit het met bewolking vanacht? Ik wil de maan kijken. Laagste volle maan ooit, wat zoveel betekent dat je hersenen voor de gek worden gehouden en de maan er gigantisch uit ziet. En dat wil ik wel ff gaan kijken. Gisteren was hij al gigantisch!
Mwa 40x "digitale" zoom doet ook wonderen..quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:37 schreef DemonRage het volgende:
En dan met een flinke telelens een foto schieten van de maan.
Amsterdam zit ook nog dik boven de 20 graden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:09 schreef plankie het volgende:
het is nu al stikbenauwd hier
Leuk om te weten, ik ga zeker kijkenquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Om 1:29 komende nacht zal de maan op z'n hoogste
(eigenlijk laagste, van de afgelopen 18 jaar) punt bereiken zo'n 90 boven de horizon.
een groot aantal modellen komt inderdaad weer met warmer weer na het weekeinde, maar het is nog ver weg, dus erg onzeker natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
als ik de trend zie op http://www.wetteronline.de/Niederlande/Maastricht.htm heb ik niet 't idee dat de zomer snel weggaat.
Meer info: Vanavond 'enorme' maanquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leuk om te weten, ik ga zeker kijken.
*pakt vast popcorn en cola*quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meer info: Vanavond 'enorme' maan.
Ik zie de maan!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |