Kan zelf niet kijken, maar ik hoor net dat hij in Zaltbommel ook te zien is.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:14 schreef drelletje het volgende:
CHA te zien nu (zie vorige bericht)
Nu is het een heerlijke 53.40 op het dakquote:Op maandag 20 juni 2005 13:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Had mn weerstation ff buiten in de zon gezet: 51.3 graden
-Crash- waar woont u?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:41 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nu is het een heerlijke 53.40 op het dak
en op de slaapkamer 31.20 :R
Ik pak me fiets en ga het bos in waar het een stukje koeler is.![]()
Denk dat er teveel bewolking is...quote:Op maandag 20 juni 2005 16:12 schreef JoeKurr het volgende:
Nog een kansje op NLC's vanavond?
Dan ga ik proberen die op de foto te zetten
In Klein-Brogel, tussen Hasselt en Eindhoven in.quote:Mo, 20.06. 17:00 36°C leicht bewölkt
zo lekker dicht bij de kust wordt het morgen niet zo heet hoor, wees niet bangquote:Op maandag 20 juni 2005 18:43 schreef Evil-Cherry het volgende:
Het was thuis een heel stuk aangenamer dan in Rotterdam zeg. Getver, zelfs de wind was loeiheet.
Nou was het in de bus zo gruwelijk heet dat het buiten koel leek, dus het kon altijd erger.
Blij weer eindelijk even te kunnen afkoelen. Wordt het weer zo heet morgen? Nee he?
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:57 schreef drelletje het volgende:
Tijd voor circumhorizontal arc's dus allemaal af en toe kijken http://www.sundog.clara.co.uk/halo/cha.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |