Ik ben de grootste Elliott-fan van Nederland, empirisch bewezen. Dus ik mag het zeggen.quote:
Ik vergelijk ES altijd met God, dus ik ben ook grootse fan, en dan is Maria nog niet eens discipel of slecht Romein.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik ben de grootste Elliott-fan van Nederland, empirisch bewezen. Dus ik mag het zeggen.
Kom er pas net achter dat een van mijn vaste concertvrienden ondertussen liefde heeft gevonden in New York, en daar halsoverdekop naar toe is gegaan en er zal vertoeven tot het nieuwe studiejaar begint.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:05 schreef DaisyDuke het volgende:
Komende zondag Metropolis! Ik heb er weer zin in, nog meer mensen die gaan?
In the kingdom of indie (Indie Central VI)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:41 schreef pfaf het volgende:
Wat vinden we van Sufjan - Illinois overigens?
Top 5 meest gedraaide cd's deel 5quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:48 schreef Z het volgende:
Zeg DO2, heb jij al naar Isolee - Wearemonster geluisterd? Op de één of andere manier lijkt me dat wel wat voor jou.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:53 schreef Grobbel het volgende:
Volgens mij had DO2 die CD al genoemd in het "top 5 recente CDs" topic. En ik vind het zelf ook best een stoere plaat, trouwens.
Ik merkte het al, ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:49 schreef Z het volgende:
Die Clap Your Hands Say Yeah plaat ik ook erg goed! (ben ff twee weken aan het inhalen)
Ze heet niet voor niets Maria en God = Jezus, dus doe de rekensom.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vergelijk ES altijd met God, dus ik ben ook grootse fan, en dan is Maria nog niet eens discipel of slecht Romein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |