Ha nee, ik was pas halverwege met mijn albums en EPs. Nu staat nog steeds niet mijn hele collectie erin, maar wel in grote lijnen. Ik heb wel het geluk dat ik sowieso al mijn albums al bijhield in een Access-database, anders is het inderdaad dagen werk om de hele boel erin te krijgen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:35 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel een leuke website, je kan je eigen albums aanvinken? Die 210 is je hele collectie of staat niet alles daar?
Welke heb je beluisterd, Michigan? Of Illinois?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:47 schreef Mar10Segovia het volgende:
Meer ontopic: Dat album van Sufjan Stevens is inderdaad leuk!
Er staat me vaag iets van bij dat ik wel eens iets van die band gehoord heb, maar het is me niet echt meer bijgebleven. Heb je specifieke luistertips?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:50 schreef DaisyDuke het volgende:
Luister de laatste tijd weer veel naar Charalambides, kent iemand ze?
Jeppe, wederom een verschrikkelijk album, ik kan er niet naar luisteren. De nieuwe Sufjan is en blijft heel erg goed!quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:51 schreef pfaf het volgende:
Nope, iemand de nieuwe The Stands al gehoord dan?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:58 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Jeppe, wederom een verschrikkelijk album, ik kan er niet naar luisteren.
Je kunt "Joy Shapes" (2004) eens beluisteren. Deze plaat wordt beschreven als "De soundtrack voor het onderbewustzijn van een schizofreen. Avantfolk, sjamanistische zanglijnen en minimale, hypnotiserende, muzikale aankleding." Klinkt erg pretentieus, en dat is ook precies wat het is. Het is voornamelijk erg experimenteel en psychedelisch. De vijf songs van 'Joy Shapes' strekken zich uit over vijfenzeventig minuten, dat zegt genoeg....quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Er staat me vaag iets van bij dat ik wel eens iets van die band gehoord heb, maar het is me niet echt meer bijgebleven. Heb je specifieke luistertips?
Ik heb 'm zelf nog niet gehoord, daarom was ik wel benieuwd naar de andere reacties. Ik was zelf ook niet zo weg van de vorige overigens, beetje slap, maar ik kan me nog wel herinneren dat Method mich er helemaal weg van was....quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik vond de eerste Stands plaat ook niet zo heel goed, maar ook daar is me niet veel meer van bijgebleven.Hoe verhoudt deze nieuwe plaat zich tot de vorige, pfaf?
Deze is erg goed, trouwens.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:09 schreef de_man_in_beige het volgende:
Even signaleren dat het nieuwe album van de Silver Jews, "Tanglewood Numbers", via de gekende kanalen terug te vinden is...
Nou zijn bootlegs per definitie niet officieel, maar heb je daadwerkelijke bootlegs op de kop getikt, of heb je het nu over mp3-downloads?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:22 schreef pfaf het volgende:
Ondertussen een paar Nirvana bootlegs toegevoegd en bezig m'n "own-lijst te complementeren...![]()
Daadwerkelijk. In m'n jaren 90 punk, grunge (puber) periode, bestond m'n cd-collectie voor 70% uit Nirvana cd'squote:Op woensdag 27 juli 2005 14:35 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Deze is erg goed, trouwens.
[..]
Nou zijn bootlegs per definitie niet officieel, maar heb je daadwerkelijke bootlegs op de kop getikt, of heb je het nu over mp3-downloads?
Hoe herkenbaar!quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daadwerkelijk. In m'n jaren 90 punk, grunge (puber) periode, bestond m'n cd-collectie voor 70% uit Nirvana cd's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |