Gave schoenen Bo!!
En hier is Bram helemaal gek van "Koning Kosie", het Zandkasteel dus. 's Morgens komen voor en na Sesamstraat er altijd voorstukjes van en dan ging Bram echt compleet uit zijn dak "Koning Kosie, Koning Kosie"
![]()
Ik vroeg me dus af waar hij dat van kende. Blijken ze het op het kdv te kijken en een heel thema van hebben (ze vertelden me dat de filmpjes ook allemaal op kdven spelen, vandaar). Was al naar de opa's en oma's gaan vragen of hij het soms daar keek. Toch raar hoor dat je kind dingen doet waar je niets van weet
Aangezien het altijd op TV is als Bram niet thuis is heb ik het maar geprogrammeerd
het is zoooooo handig een dvdrecorder met een klein kind, ik knip en plak ze zo aan elkaar en tijdens het koken kan ik hem zo een half uur achter de tv plempen. Niet dat meneer daar geduld voor heeft hoor, na 5 minuten staat ie alweer op en loopt ie weg. Maargoed zo heb ik ook wat Teletubbies opgenomen en wat Bob de Bouwers. Scheelt een hoop DVD's/video's kopen. Moet zeggen dat ik het die ene keer dat ik het gezien heb ook wel grappig vond.