quote:kat was ook niet echt vrolijk nee die vond het wel prima dat hij ergens anders zat, een keer wat anders als ons balkon
ik heb vroeger toen ik met me ma in een flat woonde 3 hoog, een keer de kat van het balkon afgedouwd(per ongeluk hoor) die bleef van schrik gewoon zitten waar tie terecht was gekomen en me ma snel naar beneden om hem te halen.
is ie nu dood?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:09 schreef DaanBanaantje het volgende:
mijn kat is van 12 hoog naar beneden gesprongen
Hebben ze dat nu ook alquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:42 schreef moussy het volgende:
iemand die vanavond puberruil gaat kijken?
Ze zullen wel uitersten gaan ruilen, maar ik ben wel héél nieuwsgierig!
Leuke schoenen trouwens, Jessie
quote:
Dat durf ik eigenlijk niet!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:31 schreef Githa het volgende:
he bah Zabb... dat hebben wij vorig jaar gehad .
lekker zomerweer raam open en dan dikke rookwolken die naar binnen stomen terwijl je op bed ligt ...bah bah bah !
heb ej al geprobeerd om er iets van te zeggen ?
Heb 6 mooie tuinstoelen gekregenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:28 schreef jessie het volgende:
Waar ben je allemaal mee verwend Rottdog?
jij weet dattie 8 jaar oud is, maar dat weet de verzekering toch niet? en bovendien zat er toch een bijna nieuw fietszitje met scherm op en je fietstassen zijn weg en niet te vergeten de buggydrager?quote:Op zondag 19 juni 2005 11:31 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar ja een fiets van 8 jaar oud heeft denk ik dagwaarde euh 10 euro? daar krijg ik echt geen nieuwe voor.
* lady-wrb helpt de dagwaarde wel even te verhogenquote:Op zondag 19 juni 2005 11:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij weet dattie 8 jaar oud is, maar dat weet de verzekering toch niet? en bovendien zat er toch een bijna nieuw fietszitje met scherm op en je fietstassen zijn weg en niet te vergeten de buggydrager?
ik ben vrijdagavond naar Madagascar geweest met een vriend en zijn huisgenoot!!! Een geweldig komische filmquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:28 schreef lady-wrb het volgende:
wij gaan vanavond naar the house of wax
eindelijk draait ie hier
en nog korting van appie heijn ook
quote:
Thanks maar dat hoeft niet.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:09 schreef Ladybos het volgende:
LB als je omhoog zit heb ik nog wel een oude fiets voor je staan. Ik gebruik m toch niet meer. Moet misschien wel iets aan gebeuren want hij is al een jaar niet meer gebruikt.
Wij wilden vandaag gaan, maar het is veel te heet om zo lang in de trein te zitten en zoquote:Op zondag 19 juni 2005 13:34 schreef jessie het volgende:
Nou morgen toch maar niet naar de efteling. Geen regen, maar rond de 30 graden (nog warmer als vandaag) Wil ik de meiden niet aandoen. Dat word morgen lekker met de kontjes in t badjeNet als vandaag.
Een badje is idd het lekkerst met dit weer.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij wilden vandaag gaan, maar het is veel te heet om zo lang in de trein te zitten en zo
Badje buiten is ook lekker
stelt zich miss-d en mister-d voor in een badjequote:Op zondag 19 juni 2005 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij wilden vandaag gaan, maar het is veel te heet om zo lang in de trein te zitten en zo
Badje buiten is ook lekker
Hij is gaaf!quote:Op zondag 19 juni 2005 11:53 schreef Rottdog het volgende:
[afbeelding] Linker bovenarm t'shirt valt er normaal overheen.
Ben zelf erg aan het rondkijken en heb wel een paar mooie gezien waar ik Zoë haar naam sierlijk in kan verwerken![]()
Bah LB maar gelukkig zijn er aardbeien en zon
En jaaaaaaaaa Tattoo laten zetten doet heeeeeeeeeeeeeeeeeel zeeeeeeeeeeeeeer![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:34 schreef Leah het volgende:
Weet je, mooi weer met kinderen is ook zo extra leuk vind ik. Zit daar zo'n mannnetje innig tevreden zijn boterhammetje te eten onder de parasol, bibberend met een handdoekje om zijn schouders
.
Ik had je mail al beantwoord.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:30 schreef Knorretje het volgende:
offtopic:
Luchtbel mijn mail doet raarHeb je vandaag wat gestuurd en ben erg benieuwd naar je reactie.
Hier kun je, bij de eerste link bij Speurders (even naar beneden scrollen) een set zien die 24,50 kost. Is het enige wat ik kon vinden.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:22 schreef Githa het volgende:
potver, ik ben opzoek naar een helikopter van playmobil maar overal is hij gewoon schreeuwelijk duur over zijn er gewoon TIG bieders....
Mijn nichtje van 3 was zo vertederend toen ze vertelde dat ze later als ze groot was zoooooooooooooo graag helivliegtuig piloot wilde worden![]()
![]()
Ik moet om 14.00 op sollicitatie, heb nu ook echt zoiets van wat trek in godsnaam aan. Eigenlijk wordt verwacht dat ik colbertjasje kom, met dit weer. Puf puf. Ik draag wel een mooi bloesje los ofzo, want als ik dat jasje aan moet ga ik van mijn stokje denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:43 schreef Githa het volgende:
Vanmiddag om 14.00 helaas een gesprek op het werk en om 16.00 naar het CB, waarom heb ik dat zo geregeld![]()
Kon je er niet een krul overheen draperen?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:27 schreef moussy het volgende:
Net ff naar school oor de broer-zus-school-foto, valt Cas in huis nog ff een bult op zn hoofd... zullen leuke foto's worden
Bied ik net ons zwembadje voor school aan (ze gaan straks badderen) is het half opgevreten door de muizenen kom nu maar eens om een badje voor in de tuin
Ik wilde net zeggen ja, misschien gebruiken ze wel gewoon een pompquote:Op maandag 20 juni 2005 13:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hier gebruik ik altijd de pomp van het luchbed om dat soort spul allemaal op te pompen
Ik doe 't gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustig aan. Anders zie ik zo sterretjes.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:43 schreef Luchtbel het volgende:
Nou bij de oppas dus niet en ik zie het wel vaker mensen gewoon doen. Jolie heeft trouwens d´r zwemband mee
We zijn toch nog maar even geweest, en Noah vond het heerlijkquote:Op maandag 20 juni 2005 09:53 schreef texelonia het volgende:
OE er is ook pleintje met een soort pierebadje ergens waar ze water in doen als het warm weer is, misschien dat ik daar ook even kan kijken
jeutjequote:Op maandag 20 juni 2005 18:31 schreef clauwheee het volgende:
KUT. Ik moest nog twee verslagen inleveren die voor komende woensdag beoordeeld moesten worden ivm diploma-aanvraag. Dus gedaan, die ene netjes terug gehad, beoordeeld en al doorgevoerd in het systeem, maar die andere kreeg ik maar niet terug (andere docent). Nu hoor ik vanochtend dat ze van vandaag t/m woensdag afwezig is. En dat beoordelen lukt dus niet meer voor woensdag. Daaaaaaag diploma-uitreiking
* clauwheee very pissed is.
ijsje, iemand?
Nou, ik ben al een aantal bel- en mailrondes verder en nog weinig opgeschotenquote:
Welk pleintje/pierenbadje is dat Tex? Het pierenbadje hier bij ons op het plein is zo onmenselijk goorquote:Op maandag 20 juni 2005 15:27 schreef texelonia het volgende:
[..]
We zijn toch nog maar even geweest, en Noah vond het heerlijk![]()
wil je niet als waaierman komen krijg je wel waterijsjes van mequote:Op maandag 20 juni 2005 18:31 schreef daniman het volgende:
36 graden?? oef! Bij dat ik niet in jouw huis zit Neva
limburg met dit weer zuigtquote:Op maandag 20 juni 2005 18:39 schreef Luckepuk het volgende:
Het is hier in huis overigens 38° en op mijn balkon 42°![]()
De enige plek waar het uit te houden is is in de douche...![]()
Ik heb je gemaildquote:Op maandag 20 juni 2005 18:35 schreef Luckepuk het volgende:
Welk pleintje/pierenbadje is dat Tex? Het pierenbadje hier bij ons op het plein is zo onmenselijk goor![]()
(mag eventueel ook mailen als je het hier niet wilt neerzettencherish(apestaartje)wanadoo.nl )
Nou tot dusver niet..en het wordt wel erg kort dag zo..quote:Op maandag 20 juni 2005 20:02 schreef Zabb het volgende:
Wat shit zeg Clauwheee!! Kan er echt niets aan gedaan worden?![]()
Nou, ik heb vandaag ongeveer 5,5 uur in bus en trein gezeten voor een afspraak van een klein uurtje! BAH. Het was echt verschrikkelijk heet in de bus/trein!
Zucht, ik wordt er doodmoe van. Denk je dat je er echt bijna vanaf bent, heb je dit weer.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze hebben hier nog hele mooie badjes, en in de aanbieding ookMorgenochtend half tien ga ik em gelijk halen
Kut he, clauwheee, dat rottige gedoe met die scholen soms altijd![]()
Nee dat nietGelukkig maar nu kan ik waarschijnlijk pas in oktober mijn diploma krijgen. Terwijl ik gewoon voor de zomervakantie overal mee klaar ben. Dat vin ik stom en k*t. Regeltjes altijd. Ik krijg komende woensdag gewoon de uitslag van de scriptieik raak al zenuwachtig en moet volgende week nog een verdedigingsgesprek doen. Dan ben ik verder klaar en zou ik 5 juli een diplomauitreiking hebben. Dat laatste lijkt nu dus niet door te gaanquote:Op maandag 20 juni 2005 20:32 schreef Luckepuk het volgende:
Maar heeft dit nu nog echt nadelige consequenties (hoe schrijf je dat?) voor het behalen van je examen? Of wordt het hierdoor nu gewoon wat later dat je daadwerkelijk je diploma krijgt?
Mjah ik heb al wel rondgemaild en gebeld maar ben nog niet echt verder. Zou zo ook ff niet weten wie ik nog moet benaderen. Diegene die ik echt nodig heb is er donderdag pas weer. Tja en verder is het 'mijn eigen verantwoordelijkheid'. Had ik maar eerder aan de bel moeten trekken. Maar ja, ik wist niet dat ze afwezig zou zijn, heeft ze ook nergens vermeld en ik dacht dat het goed was verder aangezien de rest ook allemaal goed was gegaan.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Je moet toch érgens hierover aan de bel kunnen trekken, clauwhee. Dit is te zot voor woorden gewoon!![]()
Mooi balen! Het zou wel jammer zijn als je niet alles af kan sluiten voor de zomervakantie. Je bent dan natuurlijk op zich wel klaar, alleen het papiertje nog he.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:43 schreef clauwheee het volgende:
Mjah ik heb al wel rondgemaild en gebeld maar ben nog niet echt verder. Zou zo ook ff niet weten wie ik nog moet benaderen. Diegene die ik echt nodig heb is er donderdag pas weer. Tja en verder is het 'mijn eigen verantwoordelijkheid'. Had ik maar eerder aan de bel moeten trekken. Maar ja, ik wist niet dat ze afwezig zou zijn, heeft ze ook nergens vermeld en ik dacht dat het goed was verder aangezien de rest ook allemaal goed was gegaan.
metquote:Op maandag 20 juni 2005 21:10 schreef snoopy het volgende:
Er zwemmen wel 6naast de boot! Beetje laat toch om nog zulke kleine eendjes te hebben?
Ze zijn wel snoepig. Hebben maar even een boterhammetje gevoerd![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:13 schreef moussy het volgende:
[..]
metzn
alle
1
boterhammetje
delen
knijpert
Hier in de singel achter ons huis zwemmen ook weer kleinequote:Op maandag 20 juni 2005 21:10 schreef snoopy het volgende:
Er zwemmen wel 6naast de boot! Beetje laat toch om nog zulke kleine eendjes te hebben?
Ze zijn wel snoepig. Hebben maar even een boterhammetje gevoerd![]()
Schattig he? Ik zag vorige week een zwanenpaar met een jonkie. Ook heel schattig.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:01 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hier in de singel achter ons huis zwemmen ook weer kleine![]()
Ja! Als ze zo klein zijn vind ik ze heel schattigquote:Op maandag 20 juni 2005 22:05 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Schattig he? Ik zag vorige week een zwanenpaar met een jonkie. Ook heel schattig.![]()
Zeeman heeft ze vanaf morgen voor 6 euro of zo, en dan gewoon met een rand, geen opblaasgeval.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:27 schreef moussy het volgende:
Net ff naar school oor de broer-zus-school-foto, valt Cas in huis nog ff een bult op zn hoofd... zullen leuke foto's worden
Bied ik net ons zwembadje voor school aan (ze gaan straks badderen) is het half opgevreten door de muizenen kom nu maar eens om een badje voor in de tuin
Het scheelt natuurlijk wel dat je niks hoeft op te blazen, maar als je kind dáár met een tractortje tegenaan rijdt, is je zwembad zo leegquote:Op maandag 20 juni 2005 22:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zeeman heeft ze vanaf morgen voor 6 euro of zo, en dan gewoon met een rand, geen opblaasgeval.
Was voorspeld hoor, dat het bewolkt zou worden...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Welke zon
Tis wel lekker warm, maar niet zonnig (en dat net nu ik mn zwembadje heb)
Pijn onder de hiel wordt vaak aangeduid met 'hielspoor'. Een hielspoor is een benige uitwas aan het hielbeen ter hoogte van de aanhechting van de peesplaat, die onder de voet loopt. Meestal zit dit een beetje aan de voor- onderzijde van het hielbeen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:07 schreef snoopy het volgende:
Wat is hielspoor?
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:22 schreef Suzanna het volgende:
Als je met een babytje naar het strand wilt (ik weet niet of ik het zou willen, maar dat hangt o.a. ook van eventuele antwoorden af) wat heb je dan nodig??
Of kun je beter niet naar het strand gaan dan?
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:00 schreef lily het volgende:
Een rat(hij komt vaker met dode dieren aan maar nog niet eerder met een rat)
Owjah de was! Moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:13 schreef Suzanna het volgende:
Tis hier wel onwijs zonnig...en weer warm ook. Wel goed voor de waskrijg je 'sneldrogend effect' ... heerlijk
![]()
Nee, dat zijn zwemluiers. Die nemen geen vocht op, gewone luiers en luierbroekjes doen dat wel en daarmee mag je je kind dan ook niet in het water zetten (gevaarlijk, luier wordt berezwaar). Zijn o.a. te koop van Huggies en Kruidvat.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:11 schreef Suzanna het volgende:
Wat zijn trouwens luierbroekjes? ik hoorde ergens dat je die in het water ook kunt dragen o.i.d.
Ik weet het niet. Bij mij is het in elk geval niet echt overgegaan, al heb ik er de ene keer meer last van dan de andere.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:14 schreef Suzanna het volgende:
Rewimo: kan dat ook tijdelijk voorkomen? Ik heb dat namelijk weleens...? Of is dat gewoon wat anders?
sterkte ermee!!!
Gevonden!quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:19 schreef moussy het volgende:
De vloer is schoon....
Hahahahahaha. Ach het is toch wel mooi geworden ondanks dat ik niets meebesloten hebquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Het ziet er strak en netjes uit Karin. Persoonlijk heb ik wel een aversie tegen symmetrie, ik zou bijvoorbeeld ook nooit 2 dezelfde bloempotten of vazen naast elkaar zetten.
Hahahahaha dan heeft Lois hele goeie foto's gemaakt. Ben net weer begonnen met dieeten maar ben nog steeds zo zwaar als vorige zomer helaas.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:22 schreef jessie het volgende:
Karin ik zie net die foto's die je zus post, wat ben jij afgevallen joh, echt goed man
Het is nog steeds zoals ik het huis verliet om 15 uur, om te vergaderen, een rommeltje dusquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:27 schreef Lois het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe schoon het nu bij moussy is![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |