46 euro is het, en cosmo was 5 jaar terug al 38 euro.. ik geef liever 46 uit voor goeie knipbeurt dan 38 voor n slechte, en zo veel verschil is het ook weer nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:35 schreef Roellio het volgende:
Het is maar waar je nodeloos geld aan uit wil geven hè.
Ik heb echt al zo veel kappers gehad, en overal weg gekomen met verknipte kop.. dus daarom wil ik nu een keer duur doen, kijken of dat beter isquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:41 schreef schatje het volgende:
Ik kwam er vroeger altijd, wel met tevredenheid. Maar tegenwoordig laat ik het door een vriendin van me voor noppes doen. Verder, de één is heel enthousiast over Toni&Guy en de ander vindt het helemaal niets.
Whaha, misschien, maar Donderdag zeker, want dan moet ik voor pasfoto'squote:Op zondag 19 juni 2005 01:48 schreef Speedski het volgende:
Stormlooptopic![]()
Maar ... woensdagavond staan dr dus foto's op fok van je nieuwe coupe![]()
Hehe, dus daarom ben je zo zenuwachtig voor die kapperquote:Op zondag 19 juni 2005 01:50 schreef daeri het volgende:
[..]
Whaha, misschien, maar Donderdag zeker, want dan moet ik voor pasfoto's
Nieuwe ID kaart, mn oude loopt de 3e af..quote:Op zondag 19 juni 2005 01:52 schreef Speedski het volgende:
[..]
Hehe, dus daarom ben je zo zenuwachtig voor die kapperMoeten ze op je nieuwe paspoort ofzow ?
Cosmo 5 jaar geleden 38 euro? Bedoel je niet gulden?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:50 schreef daeri het volgende:
[..]
46 euro is het, en cosmo was 5 jaar terug al 38 euro.. ik geef liever 46 uit voor goeie knipbeurt dan 38 voor n slechte, en zo veel verschil is het ook weer niet
Geen idee, kom er in iedergeval nooit weerquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:12 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Cosmo 5 jaar geleden 38 euro? Bedoel je niet gulden?
Zoals ik al zei, de foto is niet heel duidelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:17 schreef So_Addictive het volgende:
sorry ik vind het niet zo bijzonder voor dat geld!
Oh sure, en jij bent kapper, op de foto kan je echt totaal niet zien hoe het zit :Squote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:30 schreef Pure-Poison het volgende:
Nou sorry maar dat hadden ze bij cosmo (of waar dan ook) ook wel gekund,wel leuk maar het is gewoon een supersimpel kapsel daar heb je geen duidelijkere foto voor nodig zie je zo al aan het model.
Nou, plaats dan een full-frontal-facial-shot dan!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:41 schreef daeri het volgende:
[..]
Oh sure, en jij bent kapper, op de foto kan je echt totaal niet zien hoe het zit :S
46 euro betaald voor zoiets..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:04 schreef daeri het volgende:
fok.. foto's vergeten..op pasfoto is het ook niet echt zichtbaar..
[afbeelding]
Adres, nu!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:08 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
46 euro betaald voor zoiets..
100 guldentjes .. hihi
Mijn kapper is 5 euro![]()
haha..quote:
nee het is 41 euro, en ze zijn echt goed. Veel beter dan die smerige kinki kappers die je haar verneuken voor 35 euroquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:08 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
46 euro betaald voor zoiets..
100 guldentjes .. hihi
Mijn kapper is 5 euro![]()
Ik zal ook niet naar een kinky kapper gaan..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:24 schreef boskov het volgende:
[..]
nee het is 41 euro, en ze zijn echt goed. Veel beter dan die smerige kinki kappers die je haar verneuken voor 35 euro
Ligt er aan bij welke stylist je zit, ik had de 'top-stylist' .. en trouwens, tot nu toe heeft nog geen een kapper gedaan wat ik wou behalve Toni&Guy, alle goedkope kappers van 20 euro verknippen mijn haar, dus je kan zeggen wat je wil, ik blijf bij Toni&Guy..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:24 schreef boskov het volgende:
[..]
nee het is 41 euro, en ze zijn echt goed. Veel beter dan die smerige kinki kappers die je haar verneuken voor 35 euro
61 maar.. ga ik morgen gelijk heenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:19 schreef daeri het volgende:
[..]
Ligt er aan bij welke stylist je zit, ik had de 'top-stylist' .. en trouwens, tot nu toe heeft nog geen een kapper gedaan wat ik wou behalve Toni&Guy, alle goedkope kappers van 20 euro verknippen mijn haar, dus je kan zeggen wat je wil, ik blijf bij Toni&Guy..
Geen idee of ze goed zijn in kleuren.. Kleuren is vanaf 61 euro..
kinki is gewoon kut vind ik, net als alle huis tuin en keuken kapper in de dorpsbuurt..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:16 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Ik zal ook niet naar een kinky kapper gaan..
en dat kapsel dat zij heeft laten doen is naar mijn inzien niet echt 'kinky', maar gewoon super normaal wat iedere kapper kan knippen..![]()
waarom is 40 euro veel voor een kapper?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:42 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
61 maar.. ga ik morgen gelijk heen![]()
Maar maak dan een duidelijkere foto![]()
![]()
uitstekende vraagquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:26 schreef boskov het volgende:
[..]
waarom is 40 euro veel voor een kapper?
April is absoluut het mooist..quote:Op donderdag 1 september 2005 01:08 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb ook fv een goede kapper nodig !
Zelfde omschrijving, 3x ander kapsel gekregen:
1x 5 euro betaald, 2x 21 euro betaald, raad maar welke voor 5 euri was
Januari
[afbeelding]
April
[afbeelding]
Juni
[afbeelding]
Ik wil gewoon mooi stijlvol verzorgd haar. Niet vlot
En Aub een kapper die dus ook mijn haar niet verneukt. Dit kapsel wat ik nu heb is suf.
Nou nou zo verknipt kijkt ze nou ook weer niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 06:56 schreef Catch22- het volgende:
Offtopic
Ik vind de laatste het mooist. Je uitstraling en het kapsel rijmen wel..
Ik vind die van april het leukst zitten.Maar als je die andere 2 een beetje (naar buiten) zou fohnen zou je ook al een heel eind in de goede richting komen want het basiskapsel is bij alle 3 ongeveer hetzelfde.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:08 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb ook fv een goede kapper nodig !
Zelfde omschrijving, 3x ander kapsel gekregen:
1x 5 euro betaald, 2x 21 euro betaald, raad maar welke voor 5 euri was
Januari
[afbeelding]
April
[afbeelding]
Juni
[afbeelding]
Ik wil gewoon mooi stijlvol verzorgd haar. Niet vlot
En Aub een kapper die dus ook mijn haar niet verneukt. Dit kapsel wat ik nu heb is suf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |