En wat doet het met de smaak dan? Gaat de koffie dan ook beter smaken?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:
jep, minder koffie in de filter, en klein schepje buisman, krijg je toch een donkerbruine vloeistof.
Nee, het is ronduit smerig vind ik, maar goed, er zullen vast wel liefhebbers zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En wat doet het met de smaak dan? Gaat de koffie dan ook beter smaken?
luxenichtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, het is ronduit smerig vind ik, maar goed, er zullen vast wel liefhebbers zijn.
Ik stel hoge eisen aan koffie, drink het liefst espresso van arabica bonen.
Zijn zat mensen die genieten van een bak robusta uit een bravilor.
Ja jaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:18 schreef brrrrrrt het volgende:
[..]
luxenicht
serieus, bedankt voor de verlichting
Daar ben ik ook wel heel erg benieuwd naar!!quote:Op maandag 20 juni 2005 22:55 schreef Rampestamper het volgende:
Dit heeft een slager mijn moeder ooit verteld, maar of er iets van waar is durf ik niet te beweren.
Misschien dat de wat meer ervaren koks hier wat over weten
Fotoboek van Pietverdrietquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:05 schreef brrrrrrt het volgende:
waarom wou je eigenlijk dat je een ijsbeer was?
C1000 en Albert Heijn verkopen alletwee nog gewoon Buisman hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:25 schreef fembol het volgende:
Vroeger (vroegah!) smaakte koffie niet echt naar koffie. Vandaaar buisman.
Tegenwoordig heb je hele goeie koffies die helemaal niet duur hoeven te zijn (ipv dat smerige Douwe Egberts bocht) en dus heb je ook geen buisman meer nodig. De betere supermarkt heeft niet eens meer buisman (C1000 en Albert Heijn)!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |