Het correcte antwoord. Zo doe ik het ook altijd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:06 schreef Minos111 het volgende:
Ook gewoon met een zachte doek (bv een stofdoek) in cirkelbewegingen opwrijven. Dan met een andere doek in dezelfde cirkelbewegingen er weer vanaf halen. Gebruik eventueel een licht vochtige doek...
Daar zat ik gister een online shop voor te zoeken, helaas niet gevonden.quote:
Je kan het ook weg krijgen door de auto een dag (of langer natuurlijk) in de regen te laten staan, en als het dan goed ingeweekt is kun je het er zo afspuiten met een stoomcleaner. maar het blijft idd lastig, vooral met commandant.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:55 schreef Ashram het volgende:
alle kunststoffen onderdelen vermijden en zeker hetgene met een textuur. De wax zet zich erin vast in de vorm van een witte waas die je moeilijk eraf krijgt.
De stootranden en bumpers van onze ouwe Opel Omega waren zwart met een korreltextuur erin. Eenmaal de wax erin, ontstond die witte waas en ik heb ettelijk uren met een tandenborstel zitten poetsen om alles eraf te krijgen.
Gewoon interieur glans van Valma nemen, is vele malen goedkoper en het werkt net zo goedquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:25 schreef itsontoday het volgende:
Wie heeft wel eens van dat speciale bandenwax gebruikt, waarvan je die glimmende wetlook banden krijgt.
Bandenzwart heet dat.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:25 schreef itsontoday het volgende:
Wie heeft wel eens van dat speciale bandenwax gebruikt, waarvan je die glimmende wetlook banden krijgt.
Ja ik heb er over gelezen blijkt helemaal top te zijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:30 schreef Mad-Matt het volgende:
Brezan.
Let wel op, het is niet goedkoop maar het is wel werelds.
Zelf heb ik het volgende:
NXT Shampoo (1.8l)
Was handschoen
microvezel zeem
NXT wax
wax-pads
microvezel poetsdoek
Het is het geld meer dan waard, zelfs die poetskrasjes krijg je weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |