nokia 2600, meerdere de afgelopen week, hoezo?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:15 schreef Zwansen het volgende:
Oh en heb je laatst een Nokia 2100 verkocht met zo'n mini bike erbij?
Collega van me zei dat. Was ook door jou geholpen/quote:Op zondag 19 juni 2005 23:18 schreef Ruis het volgende:
[..]
nokia 2600, meerdere de afgelopen week, hoezo?
zooo wat een avonturen daar in emmen !quote:Op maandag 20 juni 2005 10:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Collega van me zei dat. Was ook door jou geholpen/
Ik heb er pas gekeken.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:29 schreef Zwansen het volgende:
Der is echt geen hond die in mijn fotoboek kijkt... Volgens mij denkt iedereen dat ik een neger ben...
Woef !quote:Op maandag 20 juni 2005 11:29 schreef Zwansen het volgende:
Der is echt geen hond die in mijn fotoboek kijkt... Volgens mij denkt iedereen dat ik een neger ben...
quote:<numbers> Zwansen dat klinkt als een erotische duitse dans
<numbers> Gehen wir damals ein bisschen zwansen jaa !
Nog niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:02 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik hou ook meer van t zwembad, maar die heb ik hier helaas niet in de tuin.
een collega van mij die heeft dat ooit op IRC gezegdquote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:01 schreef Nouk het volgende:
Ik wil naar t strand.
new york geloof ikquote:Op maandag 20 juni 2005 14:53 schreef Nouk het volgende:
BB, ik zou het doen hoor! Ervaring is nooit weg, is goed voor je talen en het staat super op je CV.
Welk land?
wat moet een boer uit ommen nou ik de sex and the city cityquote:Op maandag 20 juni 2005 15:06 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat je daar nog over na moet denken! Jezus! Zeg ja, anders krijg je echt zo'n spijt!
Ny is heus meer dan Sex and the City BB, je hebt er heus ook normale mensen.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wat moet een boer uit ommen nou ik de sex and the city city![]()
En de plek is niet helemaal mijn ding maar dan kan ik wel afmaken waar ik aan begonnen ben en dat vrijwel zeker publiceren . hmmm denk denk
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ny is heus meer dan Sex and the City BB, je hebt er heus ook normale mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |