Blijf eens offtopic ofzoquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:49 schreef Chapter_V het volgende:
Congratulations!
You have won $ 1,000,000
It has been added to your account!
W03Tgelijk maar alles wat ik miste gekocht dus full protect nu _o_
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:55 schreef Chapter_V het volgende:
neucken ??
ben ik ontopic is het weer niet goedquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:02 schreef Chapter_V het volgende:
[..]
ben ik ontopic is het weer niet goed![]()
ransbak...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:17 schreef Wendigo het volgende:
deal ...
offtopic: DE Shili?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:39 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
ransbak...ik wist het wel he!
(shili print het bestandje uit en loopt naar het kopieerapparaat)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:05 schreef skive het volgende:
xD
you tell her girl
Go Yashaaaaaa go ta tadadadatatatatata
Go Go inspector yasha
"Het middaghumeurTJE"quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Feya tyf is op met die spoilers jezus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.M.A.B
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:30 schreef Cart_man het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.M.A.B
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is zoooooooooooo offtopic xDDoe is normaal man...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:26 schreef Feya het volgende:
aaaaaah komop, plaag die arme Yashaaaaa niet zo met al die spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yasha is lief
jij niet
kssstDoe is normaal man...
Duitsers zijn KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTquote:roxi_ab zegt:
what mean "met een cape om"?
Vroeger dacht ik dat mijn vader superman was. Nu weet ik dat het een hele normale man is......................Met een cape om! zegt:
he he
roxi_ab zegt:
mask?
Vroeger dacht ik dat mijn vader superman was. Nu weet ik dat het een hele normale man is......................Met een cape om! zegt:
it means
I used to think my father was superman, but now i know he's a normal man wearing a cape (cape a large cloth you wear like superman does to fly)
roxi_ab zegt:
yesd
roxi_ab zegt:
why do you wrote that?
coz i tought it would be fun...
roxi_ab zegt:
...
no i renewed the bond with my father recently ...
i used to see him as this huge authority figure
but now i see him as a friend
roxi_ab zegt:
with a cape
no not with a cape that's the pun in the story
roxi_ab zegt:
whats the pun?
roxi_ab zegt:
*a pun
a pun is a joke in the story..
he's no superman but he acts like superman
roxi_ab zegt:
okay
roxi_ab zegt:
and you?
i'm no superman
i'm spiderman
En nog lelijk ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:55 schreef skive het volgende:
Dit moet ik gewoon ff plaatsen
een gesprek met een duitse HOER die mij toevoegde zomaar op msn
[..]
Duitsers zijn KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
Koalahquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:59 schreef Vampz het volgende:
PAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULTJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHH WOWOWOWOWOWOWOWOOWOWOWOWOW
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWNED!
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:57 schreef Feya het volgende:
[..]
offtopic: DE Shili?Neuh shilizous uit 2.0 die dronken gast die als ie geld nodig heeft een willekeurige slotowner knalt :0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The universal brotherhood of man is our most precious possession, what there is of it.
Mark Twain (1835 - 1910), Following the Equator
Ok. Yasha moet wel gek zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:06 schreef Gabez het volgende:
2 maanden verkering Paultje
toevoeging: Die shilizous die zon rijke stinkertttttt is op rose xDquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:04 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Neuh shilizous uit 2.0 die dronken gast die als ie geld nodig heeft een willekeurige slotowner knalt :0
Skive ookquote:Op zondag 3 juli 2005 16:12 schreef skive het volgende:
bier owned
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat schattigquote:Op zondag 3 juli 2005 21:05 schreef DarkmanXXX het volgende:
Wat is die Duitse cool...
Ik ben verliefd.
Volgens mij ben jij ook niet vies van watquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
zijn dat praktijken waar ik van af wil weten?
![]()
DaFan is uiterst creatief.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat jij zo'n lievve gaap smiley weer kan verkrachten he
Dat wil ik ook, alleen dan doet mijn msn gek en zegt dat het een verkeerde bestandsextensie is of zoietsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:47 schreef jorryt het volgende:
haha die gaapsmiley xD ff aan mn msn toevoegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |