gvd Buccola, jou avatar is echt the BOMB man! echt sexy gewoon. Kzou wel willen dat ik jou als vriend had, maar denk niet dat dat er van gaat komen, ben al met paultje namelijkquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:13 schreef Vampz het volgende:
[..]
gvd Buccola, jou avatar is echt the BOMB man! echt sexy gewoon. Kzou wel willen dat ik jou als vriend had, maar denk niet dat dat er van gaat komen, ben al met paultje namelijk![]()
Wat is dat in godsnaam voor smiley?quote:
ZIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK ZEG IK JE!! WOWOWOWOWOOWOWOWOWOWOWOWquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat is dat in godsnaam voor smiley?![]()
![]()
KOALAH!!![]()
![]()
wahhahah omfg Paultjequote:Op donderdag 23 juni 2005 13:24 schreef Tomasso het volgende:
KOALAH, ik zag jou op het internet
http://www.weebls-stuff.com/toons/aaaaaaaaaaaaahaha/
Nee dat mag niet...quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Moahahahaha
Dat mag ik niet doen dus?
Inderdaad. Fal0rquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:33 schreef skive het volgende:
[..]
Nee dat mag niet...
yasha mag dat wel... ik discrimineer
fijne vakantiequote:Op vrijdag 24 juni 2005 04:47 schreef DaFan het volgende:
Botta IS GEK.
Morgen op vakantie TJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 24 juni 2005 04:47 schreef DaFan het volgende:
Botta IS GEK.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:24 schreef jorryt het volgende:
stop eens met dat spammen Paultje en co
Ben jij er dan 1 die schiet met een kater?quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:16 schreef Gabez het volgende:
nee hij schiet als ie zat is
Hij faaltquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:36 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
zoveel kogels kan ie nooit hebben
![]()
fl in het weekend toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:18 schreef Wendigo het volgende:
Kut kater en kut hite ik evrgeet gewoon te ranken
Zo word ik nooit gf
Hahaha, dat staat zelfs in mijn profielquote:Op vrijdag 24 juni 2005 04:47 schreef DaFan het volgende:
Botta IS GEK.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:36 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
zoveel kogels kan ie nooit hebben
![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:02 schreef Gabez het volgende:
ahw mooi zo, op mijn verjaardag regen zoals het hoort :|
Stormlooptopicquote:
Hoi broertjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:34 schreef teh-Rammie het volgende:
gefeliciteerd Gabez
tevens een verkapte tvp en een teken van leven
![]()
kzou wel willen dat je je muil eens hield ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:13 schreef Vampz het volgende:
[..]
gvd Buccola, jou avatar is echt the BOMB man! echt sexy gewoon. Kzou wel willen dat ik jou als vriend had, maar denk niet dat dat er van gaat komen, ben al met paultje namelijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiss Feya![]()
is yasha ook jouw moeder danquote:Op maandag 27 juni 2005 20:57 schreef skive het volgende:
ik heb bijna altijd gelijk...
en yashaaaa is een leuke moeder xD
daarom zeg ik het ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 02:16 schreef Gabez het volgende:
ze is ook heel lief
Cartman...... go home and screw youquote:
Ok...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:10 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Cartman...... go home and screw you![]()
Ik ben idd ...quote:Op maandag 27 juni 2005 23:13 schreef jorryt het volgende:
en Feya jij bent ... ?
ik ben btw associate xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
technisch gezien zijn het 3 FEITENquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:58 schreef the.big.ticket het volgende:
Skive is een aap. Botta is niet vervelend, botta is gek. En dat is een bewezen feit.
Je zegt het net ook, dus je bent zelf ook gay.quote:Op woensdag 29 juni 2005 04:40 schreef the.big.ticket het volgende:
Jongetjes breng eens wat nieuws. Fal0rs zijn hip en botta is een aap. Hipkiller, succes met je OC.
mensen die ergo zeggen, zijn gay
Wij schepsels van jouw hersenen? Daar zijn wij veel te slim voor, dat kunnen jouw hersentjes nooit aan.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:53 schreef jorryt het volgende:
het is een feit dat ik nu een berichtje post, of is dat alleen in mijn wereld en bestaan jullie alleen maar als schepsels van mijn hersenen ?
Skivequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:28 schreef skive het volgende:
ergo is niet gay...
@joks is gay
Botta is gay
Gaybez is gay
maar ergo is 1337
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:10 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Cartman...... go home and screw you![]()
zie mijn ondertitel oidquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:37 schreef shilizous_88 het volgende:
Kneusjes, zelfs ik weet dat er alleen maar Vaffanculo bestaat en dat de rest er niet toe doet...
eenschquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:18 schreef Gabez het volgende:
Signature... en die van Yashaaah is ook tov
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |