701 en 703 zijn de nummers van de topics.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:47 schreef Speedy_Gonzales het volgende:
wat betekend oude stijl #701 & #703 bv?? iemand een idee?
ja 80s zijn okeequote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:42 schreef Speedy_Gonzales het volgende:
Dr_Flash...wel relaxte nummertjes al zeg ik het zelf!
Blank & Jones - Flying to the Moon
Dat je gewoon simpelquote:
www.allmusic.comquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:03 schreef Speedy_Gonzales het volgende:
Weet iemand btw van wie het volgende nummer is? "Days of Perly Spencer"
Dat magquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:12 schreef Speedy_Gonzales het volgende:
Nick Carter - I Got You
Sorry hoor maar ben vanavond echt in zo'n bui dat je die zoet sappige nummers weer eens gaat luisteren![]()
![]()
Sturen!quote:
Nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:17 schreef Speedy_Gonzales het volgende:
kun je hier ook auto refresh doen??
wat voor soort muziek is het dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:08 schreef TrenTs het volgende:
Clutch is echt een aanrader hoor!
Het is een soort van funky (hard) rock met (soms dubbele) vocals die gaan van wat rapperigs tot aan gewoon zingen. De teksten zijn over het algemeen te idioot voor woorden, dat wel.quote:
Moet ik dan heel stoer zeggen dat het tijd wordt dat je echt gaat verzamelen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:51 schreef Leatherfan het volgende:
Een van mijn 26.560 mp3 bestanden op mijn pc
Om precies te zijn (in shuffle volgorde) Kylie Minougue - Someday
Mee eens isquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:08 schreef TrenTs het volgende:
Clutch is echt een aanrader hoor!
Ah! Eindelijk iemand met smaak.quote:
Clutch is tof,moet je Scissorfight eens checkenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:56 schreef TrenTs het volgende:
Clutch - Gravel Road
Ik vind Clutch net een stapje cooler dan Scissorfight... weet niet waarom, heeft iets raarders.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:57 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Clutch is tof,moet je Scissorfight eens checken
Scissorfight-The Most Dangerous Animal Is Me
Warlock Pinchers - Morrissey Rides A Cockhorsequote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:06 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Morrissey-Irish Blood, English Heart
ik vind de lyrics van Scissorfight vreemderquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:15 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik vind Clutch net een stapje cooler dan Scissorfight... weet niet waarom, heeft iets raarders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |