abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69651786
Wat een laffe dodo dat ie vanmiddag dan heeft gezegd dat ie bij Milan zou blijven. Dan kan ie een baan als priester ook wel vergeten.
pi_69652125
Hij zei dat hij bij Milan WIL blijven. Als de club dalijk zegt:"Jongen, we hebben een aanbod voor je gehad, daar kunnen we hele clubs voor opkopen. Het spijt ons, maar lever je trainingspak en je Milanlab-pasje maar in", dan is het niet erg zinnig meer om te weigeren.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_69652950
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:23 schreef venomsnake het volgende:

Alleen AS meldt dat Chelsea ineens met een enorm bod is gekomen, en dat het dus nog niet rond is.
Ja, 80 miljoen is wel iets meer dan 65, daar koop je als Milan nog een top verdediger voor bij
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_69653117
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 23:17 schreef mcyodogg het volgende:
Hij zei dat hij bij Milan WIL blijven. Als de club dalijk zegt:"Jongen, we hebben een aanbod voor je gehad, daar kunnen we hele clubs voor opkopen. Het spijt ons, maar lever je trainingspak en je Milanlab-pasje maar in", dan is het niet erg zinnig meer om te weigeren.
Betalen ze meer dan Manchester City?
pi_69653822
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 23:49 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Betalen ze meer dan Manchester City?
Je bedoelt of Milan meer salaris betaalt aan Kaka dan City dat zou doen? Natuurlijk niet.
pi_69653855
Nee Manchester City bood meer geld dan Real nu, daar konden ze 2x de club van renoveren.
pi_69654039
City bood 91 miljoen pond, wel noemswaardig meer dan Real Madrid. Maar tot een contract met Kaka zijn ze destijds nooit gekomen, omdat er veel te veel haken en ogen aan randzaken zaten aan het contract van Kaka, en zijn vader eigenlijk helemaal niet wilde meerwerken om die problemen uit de lucht te kijken. Ondertussen was er vanuit de supportersgroep al dermate druk opgebouw op de directie van Milan, dat uiteindelijk de club en speler blij genoeg waren om er niet mee door te gaan.

Real Madrid zal die problemen minder hebben, niet in de laatste plaats vanwege de rol van Adidas.
pi_69654164
Nog een magisch woord mcyodogg: CL
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:12:45 #159
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_69657628
Wat voor haken en ogen bedoel je dan mcydogg?

En zal Adidas echt zo'n grote invloed hebben?

Vergeet niet dat in het verleden diverse grote spelers ook met een rivaliserend teneutje hebben rondgelopen. Zoals Ronaldo (Nike) in een Real Madrid shirt.

En Cristiano Ronaldo zit dacht ik ook bij Nike en wilde dolgraag naar Real Madrid.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_69657949
Ik vind het frustrerend dat er nog steeds niks concreets bekend is... las net weer een bericht dat Milan ontkend dat er een transfer aankomt.

Voor mij persoonlijk zou het heel jammer zijn... vreemd zelfs... Milan is mijn favoriete club, Kaka mijn favoriete speler... ik koop shirtjes van Milan met zijn naam erop, ik let tijdens wedstrijden net iets meer op iemand als Kaka etc.

Hij zal mijn favoriete voetballer blijven, het zou alleen zo 'raar' zijn als hij Milan verlaat!
pi_69661521
Als Kaka milan verlaat baal ik. We hebben hem echt wel nodig komend seizoen.. zou niet weten wie hem zou kunnen vervangen.
pi_69662136
Precies... er gaan ook geruchten over een bod van Chelsea op Pato, die kunnen we ook niet echt missen als er snelheid in de ploeg moet blijven.

Nog een bijzonder bericht:
http://www.goal.com/en/ne(...)f-kaka-leaves-report
pi_69662209
Als Kaka Milan verlaat is dat echt een grote aderlating Hij past er zo goed. Doe dan een Dinho weg ofzo
X
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:54:29 #164
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_69662277
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef Alulu het volgende:
Als Kaka Milan verlaat is dat echt een grote aderlating Hij past er zo goed. Doe dan een Dinho weg ofzo
Ronaldinho had misschien niet gehaald moeten worden... Als Milan dankzij Kaka straks het team weer kan versterken met enkele goede spelers dan is dat snel vergeten.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_69662348
Ja Dinho had achteraf beter niet gehaald kunnen worden. Ik zou het wel snappen als Milan in financiele problemen zit. En volgens diverse geruchten is dat ook enigzins zo. Met de verkoop van Kaka kan je namelijk erg goed verdienen. Maar ik vind het persoonlijk zonde, heb een zwak voor AC en natuurlijk helemaal Kaka in dat prachtige shirt.
X
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:59:24 #166
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_69662433
Waarom doet Ronaldinho het zo matig? Is hij nog steeds flink aan het stappen en vreemd gaan?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:59:40 #167
92644 mr_anonimous
pi_69662439
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:56 schreef Alulu het volgende:
Ja Dinho had achteraf beter niet gehaald kunnen worden. Ik zou het wel snappen als Milan in financiele problemen zit. En volgens diverse geruchten is dat ook enigzins zo. Met de verkoop van Kaka kan je namelijk erg goed verdienen. Maar ik vind het persoonlijk zonde, heb een zwak voor AC en natuurlijk helemaal Kaka in dat prachtige shirt.
Ik vind ook dat ie er past. Maar ik denk dat ze idd echt de centjes hard nodig hebben om te verjongen. Want met alleen maar oudjes (en een Braziliaan met staart en bierbuik) lukt het niet.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_69662937
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:59 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom doet Ronaldinho het zo matig? Is hij nog steeds flink aan het stappen en vreemd gaan?
Tjah, het schijnt dat hij nogal laks is... hij heeft van Ancelotti ook erg weinig speeltijd gekregen dit seizoen.

Misschien als Kaka gaat dat hij dan een belangrijkere rol op het middenveld kan gaan spelen ofzo... moet er wel iets aan zijn vorm gebeuren.
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:18:36 #169
92644 mr_anonimous
pi_69662993
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:16 schreef NickyvN het volgende:

[..]

moet er wel iets aan zijn vorm gebeuren.
Als hij nog ronder wordt dan kan hij als bal dienen.
pi_69662998
hehehehe
pi_69663299
Met leonardo aan het roer kan Ronaldinho misschien wel meer speeltijd krijgen. Maar dat is denk ik van weinig invloed of Kaka blijft of niet... het zou in mijn ogen in elk geval oerzonde zijn om hem weg te doen.. maar goed, als de club het wil.. het blijft Berlusconi he.
pi_69663358
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:29 schreef Henkmanz het volgende:
.. het blijft Berlusconi he.
Vandaar ook dit bericht :

http://www.bndestem.nl/sp(...)k-dan-Berlusconi.ece
pi_69663678
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:12 schreef Klopkoek het volgende:
Wat voor haken en ogen bedoel je dan mcydogg?

En zal Adidas echt zo'n grote invloed hebben?

Vergeet niet dat in het verleden diverse grote spelers ook met een rivaliserend teneutje hebben rondgelopen. Zoals Ronaldo (Nike) in een Real Madrid shirt.

En Cristiano Ronaldo zit dacht ik ook bij Nike en wilde dolgraag naar Real Madrid.
Kaka heeft verschillende sponsors en gecompliceerde afspraken waarin clausules staan, zodat de sponsor kan overwegen in hoeverre zij er nog nut in zien. Voordat Manchester City zelf een aanbod kon doen op Kaka, moest daar een overeenstemming over komen. Maar zover liet Kaka's vader het niet komen. Die informatie was geheim, zei hij.

Het zal best mogelijk zijn, maar Kaka is wel een belangrijk gezicht van Adidas, en als je een miljoen of 10 per jaar krijgt voor sponsor activiteiten, is dat zeker een factor om rekening mee te houden.
pi_69677206
Chelsea heeft het bod inmiddels opgeschroefd tot EUR. 85 miljoen en 11.5 miljoen per jaar voor Kaka. Bij Real zijn ze "zeker" dat hij naar Madrid komt.
In Milaan protesteren de fans van de Curva Sud.
pi_69678407
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:14 schreef DIGGER het volgende:
Chelsea heeft het bod inmiddels opgeschroefd tot EUR. 85 miljoen en 11.5 miljoen per jaar voor Kaka. Bij Real zijn ze "zeker" dat hij naar Madrid komt.
In Milaan protesteren de fans van de Curva Sud.
Statement van de off. Chelsea site
quote:
CHELSEA STATEMENT ON KAKA
Posted on: Wed 03 Jun 2009

Chelsea Football Club has issued the following statement in response to reports that we have made a world record transfer offer for Kaka.

'We have never made an offer to AC Milan for Kaka and therefore not one at this extraordinary level. As a consequence we have not discussed a salary with the player either. Any reports to the contrary are totally untrue.'
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:50:00 #176
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69678439
en morgen is het rond
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_69704374
Van de officiële AC Milan website:
quote:
MILAN - These are the declarations today of Adriano Galliani, general manager of Milan, to the Gazzetta dello Sport.

On the Kaka negotiation: "Ricky did not want to go to Manchester City, but he would go to Madrid. There is no Chelsea solution: Kaka either goes to Real or remains at Milan. This is his will and we are doing all in full agreement. On Sunday Florentino Perez invited me to celebrate his appointment. We dined and then, I don't deny it, we spoke about Kaka. The negotiation exists, but the agreement has not been reached. The heart? We are talking about transfers, we all have a heart. However, the numbers have become such that even a great heart must face them and draw a balance. Kaka always behaved well with us, he never asked for improvements in his contract or extensions. He was here for six years, winning all there is to win. We cannot allow ourselves to lose ¤70m every year. The motivations of Kaka's departure would be economical: Real makes a profit almost double of Milan, they have their own stadium, does not divide the gate receipts and the TV rights with other teams, is helped by a fiscal regime which allows to offer the players higher wages, spending the same gross amount: two million become a million in the pockets of a player playing in Italy, one and a half in Spain. I don't want to be borng, but the root of the problem is economical: Italy lost its competitiveness and Serie A must fight so that it's not surpassed by other leagues, after losing ground to Spain and England."

On Milan's future, Adriano Galliani spoke again: "I want to reassure the fans: we are not demobilizing and neither downsizing. It's not that we sell Kaka and we don't sign anyone. If Kaka will leave, another great attacker will arrive. It will be a great attacker. I can add that it's a forward: after all we play with the 4-3-1-2 and if Kaka leaves we will need someone who plays in his position. It will be a great attacker, just like Thiago Silva is a great defender who substitutes our immense Paolo Maldini. Everything that is done at Milan is pondered. I hope that the fans understand the situation. Berlusconi's Milan went through four great cycles:: that of Sacchi, that of Capello, the Tabarez-Zaccheroni-Terim reign and Ancelotti's period. We start again with a fifth cycle. There is a negotiation for Kaka, but the other big players, Pato, Pirlo and Seedorf, are not for sale. Berlusconi does not want to sell, but there has never been an offer for the majority of shares. There was an interest in the minority quotes from the Middle East and United States, but a negotiation has never been opened. Milan is ready to start again. Many times they thought we were finished and we started winning again."
Hij gaat naar Madrid... kan haast niet anders...
pi_69705082
Ik weet niet of goal.com een beetje betrouwbaar is... ze brengen wel erg veel geruchten over Kaka:

Laatste bericht:

http://goal.com/en/news/1(...)kakas-demands-report
quote:
According to British paper The Mirror, Kaka's agent and father, Bosco Leite, is supposedly asking for a personal commission of ¤11.5 million, a sum that Real Madrid president Florentino Perez thinks is much too high.

Leite is also demanding a signing-on-fee of an additional ¤11.5 million, plus a transfer and ¤1.5 million for Kaka's younger brother Digao. This would make Real Madrid pay a total ¤89.5 million, a sum that would break the bank as the highest transfer in history.

Real Madrid have been taken aback after receiving these outrageous demands, and are unlikely to accede to the terms of the deal. Should this be the case, then Kaka will remain at Milan, having already declared earlier this week that he wants to stay put at his current club.
pi_69734996
Tot maandag is het allemaal speculeren. De keuze ligt nu bij Kaka zelf, alles wat nu geschreven wordt kun je wegvegen als bullshit.
pi_69737828
Das wel waar... tis een hot item dus er word veel over geschreven, nu heeft Zidane weer gezegd dat het contract inmiddels is getekend

Mja, we zullen het maandag zien... ik vrees het ergste, maar zo werkt voetbal.
pi_69746385
Als kaka vertrekt komt het wel goed.. misschien is een heel nieuwe weg ook wel goed voor Milan. Hoe je het ook wendt of keert, de afgelopen seizoenen waren allemaal niet echt geweldig. Misschien moeten ze dit wel opgeven om nieuwe hoogten te bereiken .
pi_69749937
Nee, Kaka en Milan horen bij elkaar
Laten ze die mislukte Dinho weggooien ofzo
X
pi_69834591
quote:
Kaka edges closer to Madrid move

AC Milan playmaker Kaka moved a step closer to joining Real Madrid after undergoing a medical, according to the Brazilian Football Confederation (CBF).

A statement from the CBF said the 27-year-old was examined in Recife, where Brazil face Paraguay in a World Cup qualifier on Wednesday.

More to follow.
pi_69837658
quote:
Kaka saga nearly over

It is only a matter of hours before Kaka announces his departure from Milan and joins Real Madrid, according to La Gazzetta dello Sport.

The Italian sport newspapers claim the Brazilian will hold a press conference around 11pm today to confirm his move to Madrid.

Meanwhile, the Merengues and the Rossoneri should seal the deal in the next few hours for around Ł50m.

Kaka has undertaken a physical for Real Madrid in Recife, Brazil, with the permission of the Seleçao.

“I can confirm Kaka was here for tests regarding his physical state. My Spanish colleagues transferred the information to Madrid,” noted the owner of the Romeu Krause private clinic, where the tests took place.

En Berlusconi denkt dat Dinho de kar wel kan en zal trekken
pi_69837930
Het zal toch wat zijn als Dinho volgend jaar zijn vorm weer terug pakt...(ik hoop het nog steeds).
Zal mij benieuwen welke Nederlander nu als eerste opgeofferd zal worden en moet vertrekken.
pi_69838482
64 miljoen. I lolled.

Dat geld kun je echt beter besteden.
pi_69838821
64 miljoen voor Kaka te veel ja? Het is toch gewoon een van de 10 beste voetballers op dit moment?
pi_69839011
En dus?

De duurste transfer ooit was Zidane en die schat ik een paar klassen hoger dan deze generatie spelers. 64 miljoen voor een speler die de laatste 2 jaar aanzienlijk minder heeft weten te imponeren is gewoon lachwekkend.

Als je 60 miljoen neerlegt voor spelers van het kaliber Ronaldo of Messi kan me daar nog in vinden, Kaka daarentegen absoluut niet.
  maandag 8 juni 2009 @ 21:01:54 #189
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_69839846
Hoezo minder weten te imponeren? Puur en alleen doordat zijn team geen Champions League speelde?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_69843713
Kaka is een topper, weet alleen niet of hij bij Real kan overtuigen door een andere omgeving. Maar ik geloof in Kaka! Die dingen die hij deed kunnen toch niet zomaar zijn verdwenen?
  maandag 8 juni 2009 @ 23:29:28 #191
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69847091
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:45 schreef Cyberia18 het volgende:
En dus?

De duurste transfer ooit was Zidane en die schat ik een paar klassen hoger dan deze generatie spelers. 64 miljoen voor een speler die de laatste 2 jaar aanzienlijk minder heeft weten te imponeren is gewoon lachwekkend.

Als je 60 miljoen neerlegt voor spelers van het kaliber Ronaldo of Messi kan me daar nog in vinden, Kaka daarentegen absoluut niet.
100% eens
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69849551
Het is rond nu:
quote:
Kaka completes switch to Madrid

Real Madrid have announced they have completed the signing of Brazilian star Kaka from AC Milan on a six-year deal.

The Brazilian Football Confederation (CBF) earlier said he had a medical in Recife, where Brazil face Paraguay in a World Cup qualifier on Wednesday.

A press conference with Kaka has been planned for 0100 BST on Tuesday.

The fee is reported to be Ł56m, which would be a new world record in pounds, surpassing the Ł45.6m Madrid paid for Zinedine Zidane in 2001.

More to follow.
Bron: BBC
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_69849595
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het zal toch wat zijn als Dinho volgend jaar zijn vorm weer terug pakt...(ik hoop het nog steeds).
Zal mij benieuwen welke Nederlander nu als eerste opgeofferd zal worden en moet vertrekken.
Dan koopt Real Ronaldinho voor 50 miljoen pond
pi_69849754
quote:
The fee is reported to be Ł56m, which would be a new world record in pounds, surpassing the Ł45.6m Madrid paid for Zinedine Zidane in 2001.
pi_69849755
En zo zette de jonge Braziliaan zijn eerste stap in de grootste slangenkuil van Europa.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 01:11:24 #196
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69849788
Ik hoop dat ie flopt in Madrid
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69849808
Contract voor zes seizoenen joh? Dus tot z'n 33ste. Dan is 'ie al lang traag en dik.
pi_69849827
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 01:09 schreef mcyodogg het volgende:
En zo zette de jonge Braziliaan zijn eerste stap in de grootste slangenkuil van Europa.
Hij heeft bij Real getekend hoor, niet bij Ajax.
pi_69849859
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 01:11 schreef venomsnake het volgende:
Ik hoop dat ie flopt in Madrid
Ik ook.
pi_69849950
quote:
En dus?

QFT
pi_69850548
quote:
En dus?

marketing technisch heb je met Kaka net zoveel goud in handen als Cristiano Ronaldo of Messi. die 2 staan de laatste tijd wat meer in de picture omdat de Premier League en Primera Division domineren, en de Serie A achter blijft. toch is Kaka in Italie wat Ronaldo in England en Messi in Spanje is.
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 juni 2009 @ 04:48:36 #202
7889 tong80
Spleenheup
pi_69850804
Real Madrid heeft bevestigd dat het
de Braziliaan Kakŕ heeft gekocht van AC
Milan.Ook de Italiaanse club zegt op de
eigen website dat hij naar Spanje gaat.
De Braziliaan tekent bij Real Madrid
voor zes jaar.Over het transferbedrag
is niets bekendgemaakt,maar zeker is
dat het één van de duurste transfers
uit de voetbalgeschiedenis is.Volgens
bronnen betalen de Spanjaarden 65
miljoen euro voor Kakŕ.

NOS Teletekst

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 9 juni 2009 @ 07:06:08 #203
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_69850959
65 miljoen, zoooo. En voor 6 jaar... Nu Ronaldo nog en dan zijn ze klaar!
Ben benieuwd, maar vermoed dat hij op de laatste dag pas gemeld zal worden..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_69851060
Hij had wel een lekker goaltje tegen Uruguay
pi_69851406
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 07:29 schreef byah het volgende:
Hij had wel een lekker goaltje tegen Uruguay
Die penalty bij een stand van 3-0?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:25:31 #206
113682 WeebI
Wee Bull
pi_69851518

hoi.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueńo en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_69851598
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 07:06 schreef fuckbuddy het volgende:
65 miljoen, zoooo. En voor 6 jaar... Nu Ronaldo nog en dan zijn ze klaar!
Ben benieuwd, maar vermoed dat hij op de laatste dag pas gemeld zal worden..
Vorig jaar was er 100 miljoen op Kaka geboden, snap niet waarom hij nu voor 65 weg gaat

Maar alsnog tof, ziet er goed uit voor Real.
pi_69851623
Omdat Manchester City een kutclub is.
Maar idd, goede speler voor Real.
pi_69851643
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:33 schreef Rejected het volgende:
Maar idd, goede speler voor Real.
Oh, wist niet dat Manchester City geboden had. Maar kijk uit naar aankomen seizoen
pi_69851943
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:15 schreef Rejected het volgende:

[..]

Die penalty bij een stand van 3-0?
Hij maakte toch die goal hard in het dak van het doel?
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2009 @ 09:02:51 #211
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69852053
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:33 schreef Rejected het volgende:
Worden waarschijnlijk nog eerder kampioen dan je kutclubje uit 020
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_69861813
MEH
pi_69862090
In ponden is Kaka veruit de duurste transfer ooit, en in euro's is Zidane veruit de duurste transfer ooit. Wie is nou de duurste.
pi_69862117
Madrid heeft met Kaka, Zidane en Figo wel de complete top 3 in handen.
pi_69862641
quote:
“Ik ben er trots op dat mensen mij vergelijken met een grootheid als Zidane”, zei Kaká op de website van zijn nieuwe club. “
....
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:52:20 #216
198365 Morendo
The Real Deal
pi_69862756
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:34 schreef DrDentz het volgende:
In ponden is Kaka veruit de duurste transfer ooit, en in euro's is Zidane veruit de duurste transfer ooit. Wie is nou de duurste.
Je hebt het antwoord zelf al gegeven. In ponden is Kaka de duurste transfer ooit, en in euro's is Zidane de duurste transfer ooit. De Spanjaarden zullen de Italianen wel betaald hebben in euro's, net als bij Zidane, bovendien komt er nog een aantal jaar inflatie bovenop. Zidane is dus overduidelijk duurder.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_69862812
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

....
Kaka is een geweldige speler, maar hij mag nog maar net de veters van Zidane strikken.

Zidane is een legende, en past in het rijtje Maradonna, Pele en Cruijff.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:38:26 #218
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_69867206
Toch vind ik het eeuwig zonde Hij hoort gewoon bij Milan Maar misschien kan Dinho zijn vorm weer terugkrijgen

Milan
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_69872714
Niet dat we um ermee terug krijgen maar toch een aardig stukje op de Milan site:
quote:
MILAN - Distances don't count. Milan, the Milan fans and Ricky will always hold each other by the hand. The one controlling the results of the other, and viceversa. Today it went well, but what did Milan do? Kaká will ask himself that, and so will we. Did Ricky score? Is everything alright Ricky? Children, Kaká's biggest fans, must know that nothing is finished today. The smiles, the goals, and the words of Kaká will remain. They will be a vivid and indelible memory for always in the Rossoneri's memory, important parts of the club's history. And Kaká will always go on the pitch with a piece of Milan inside him. The teachings, the style, the displays of affection from Milan and its people will never let Kaká go, independently of his shirt's color.
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 juni 2009 @ 19:24:18 #220
7889 tong80
Spleenheup
pi_69872770
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:53 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Kaka is een geweldige speler, maar hij mag nog maar net de veters van Zidane strikken.

Zidane is een legende, en past in het rijtje Maradonna, Pele en Cruijff.
En Zidane mag nog maar net de veters van Maradona Pele en Cruijff vast maken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_69872852
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef tong80 het volgende:

[..]

Maradona Pele en Cruijff vast maken.
Voor mijn tijd
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 juni 2009 @ 19:27:21 #222
7889 tong80
Spleenheup
pi_69872901
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:26 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Voor mijn tijd

pi_69872914
pi_69873042
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef tong80 het volgende:

[..]

En Zidane mag nog maar net de veters van Maradona Pele en Cruijff vast maken.

Cruijff mag alleen achter een glazen wand de prijzen van Zidane bekijken
pi_69873080
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:30 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Cruijff mag alleen achter een glazen wand de prijzen van Zidane bekijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')