tja maar ik ga mijn team niet meer veranderen denk ikquote:Op zondag 10 juli 2005 15:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nog beter![]()
![]()
Dat is dan ¤14.440.000 erbij.
eindelijk iemand die mijn posts leestquote:Op zondag 10 juli 2005 15:47 schreef Streetracer het volgende:
Kimi verving zijn motor inderdaad vóór de kwalifikatie en tijdens de trainingen. Ik denk dat die straf van -20 punten onterecht is.
Je hebt er op het moment niet al teveel aan. Aan de Ferrari (quote:Op zondag 10 juli 2005 15:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat moeten we met al dat geld
Kan je het laten uitbetalen![]()
Nee idd met die teams wordt het toch niets meer dit jaarquote:Op zondag 10 juli 2005 15:49 schreef ElmarO het volgende:
Je hebt er op het moment niet al teveel aan. Aan de Ferrari () en BAR spullen heb je toch niet echt heel veel op het moment.
dat is dus 736 en de hoogste score deze rondequote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:50 schreef MrX1982 het volgende:
Van wie is die site eigenlijk met onjuiste puntentelling?
en hij heeft het aangepastquote:Op zondag 10 juli 2005 15:55 uur schreef SimonBalk het volgende:
[...]
Sorry, had inderdaad even een verkeerde invoer gedaan.
Ik zelf heb ook een "All McLaren" team en dus ook 722 puntjes. Als ik gekozen had voor Alonso ipv Montoya, had ik 1 punt meer kunnen hebben, maar daar kan ik wel mee leven
![]()
Ach. Als het geld nou is werd uitbetaald door ptn vind ik bestquote:Op zondag 10 juli 2005 15:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je hebt er op het moment niet al teveel aan. Aan de Ferrari () en BAR spullen heb je toch niet echt heel veel op het moment.
En nu?quote:
quote:
dat had ik in frankrijk toen viel die uitquote:Op maandag 11 juli 2005 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Je gaat niet eens voor je held dus JPM.
Succes iig. Ik ga van Mercedes naar Renault. Dus óf een Renault motor/Mercedes Chassis óf een McLarn motor/Renault Chassis.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
En nu?
Binnenkort hebben we allemaal genoeg geld om per race van McLaren naar Renault te switchen.
Best wel leuk op deze manier.
Ik heb een dusdanige achterstand dat ik risico's moet gaan nemen.![]()
Ah, de gulden middenweg.quote:Op maandag 11 juli 2005 01:08 schreef AMD64 het volgende:
Succes iig. Ik ga van Mercedes naar Renault. Dus óf een Renault motor/Mercedes Chassis óf een McLarn motor/Renault Chassis.
Trulli was leuk in het begin, maar iedereen heeft nu toch genoeg budget om, laten we eens gek doen, Alonso te vervangen door Montoya om te proberen te klimmen in het klassementquote:Eerst ga ik trulli wegdoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |