Na 2 races mag je sowieso een nieuwe motor. En als je de finish niet haalt mag je volgens mij alleen een nieuwe motor als dat ook het probleem was. Dus niet als je op P laatst ligt en je auto een ronde voor het eind maar de garage instuurt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:47 schreef ed_reeb het volgende:
volgens mij mag je met een nieuwe motor starten als je -0f 2 race ehbt gereden of de finish in de laatste race niet gehaald hebt
ondertussen is de sessie weer voortgezet,quote:Session red flagged at 14.12 local time after Toyota's Ralf Schumacher crashed into the wall in the final, banked turn.
Schumacher is safely out of the car and looks to be unhurt, though the car is heavily damaged.
Daar heeft-ie wel ervaring mee op die baan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
ralf ging zo'n 20 minuten geleden hard de muur in met z'n toyota:
zelfs in de zelfde bochtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar heeft-ie wel ervaring mee op die baan.
Zou hij de medici daar nog vertrouwen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar heeft-ie wel ervaring mee op die baan.
Het is afwachten hoe snel hij naar binnen moet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:57 schreef CybPraetorian het volgende:
YES trulli op 1 en raikonnen op 2 enn wie zijn mijn 2 rijders: trulli en Raikonnen
jammer elmarO, trulli lijkt het goed te gaan doen zondag
nee hoor, tis allemaal verschillend, ook wel over albers maar ook over anderen...quote:
kimi, dc, red bull-chassis, mercedes-motor, michelinquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
montoya snelste op de voet gevolgd door kimi.. de ferrari's op 3 en 4. renault op een ruime seconde en red bull lijkt knap mee te doen. ik denk dat ik daar maar eens een gokje op waag (je moet toch wat als je op p1800 overall staat...)
Dat hoeft nog geen ramp te zijn.quote:
kimiquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
kimi, dc, red bull-chassis, mercedes-motor, michelin(verkeerd gegokt dus, want ik had kimi, trulli, mclaren, mercedes, michelin kunnen hebben)
![]()
we zullen het morgen wel zien.... (goede klassering in de manager zat er toch al niet meer in (en kan ik dus nu wel helemaal vergeten))
Ook maar vanwege Michelin.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:11 schreef Joene het volgende:
En opeens doet ferrari weer mee om het wk
190 pts
Dat maakt natuurlijk niet uit , als bridgestone nu zorgt dat ze een goede band hebben in de komende periode is ferrari nog niet uitgevlakt voor het wkquote:
Dat is zoquote:Op maandag 20 juni 2005 12:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat maakt natuurlijk niet uit , als bridgestone nu zorgt dat ze een goede band hebben in de komende periode is ferrari nog niet uitgevlakt voor het wk
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:59 schreef CybPraetorian het volgende:
198 punten zo te zien, dus een van de hoogste tot nu toe..
Ik heb Schumi gelijk na Canada gekocht en daarvoor moest ik Albers en Minardi chassis hebben.....quote:
Pakte dus goed uitquote:Op maandag 20 juni 2005 16:56 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ik heb Schumi gelijk na Canada gekocht en daarvoor moest ik Albers en Minardi chassis hebben.....![]()
Nee.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Pakte dus goed uit
Maar de volgende race wordt het dus klote
quote:
Ga je hem toch maken?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:42 schreef HPoi het volgende:
Is er al een Centraal topique voor de la GP de France?![]()
zeg ik dan dat ik DE hoogste heb? nee een van de hoogste, en dat klopt nr 2 achter Hpoi....quote:
Dude. Take it easy!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:59 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
zeg ik dan dat ik DE hoogste heb? nee een van de hoogste, en dat klopt nr 2 achter Hpoi....![]()
volgens mij moet montoya niet als eerste maar op de plaats van de uitslag dus P6 zal montoya startenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik weet echt niet wat ik met m'n team moet nu. Ik heb echt het idee dat het alle kanten op kan gaan. Ferrari mag als laatse kwalificeren; Montoya moet WEER ongeveer als eerste (volgens mij). Morgen krijgen we dat FIA-geneuzel waar BAR er niet gemakkelijk af zal komen denk ik. Eerst maar es een paar dagen wachten voordat we 'moves' gaan maken..
klopt ben er mee bezig, alleen beetje weinig tijd gehad deze weekquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:02 schreef HPoi het volgende:
[..]
Nee, JMP01 is DE maker voor centrale F1 topics.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:17 schreef JPM01 het volgende:
[..]
klopt ben er mee bezig, alleen beetje weinig tijd gehad deze week
moet nog een paar dingen doen en dan online ermee![]()
Good Luck JP!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:17 schreef JPM01 het volgende:
[..]
klopt ben er mee bezig, alleen beetje weinig tijd gehad deze week
moet nog een paar dingen doen en dan online ermee![]()
hij staat er.quote:
ahhh....quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:54 schreef Atreidez het volgende:
Alleen als je michelin banden had dat weekend
Helaas het is: -75quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:02 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ahhh....![]()
die heb ik het hele jaar al...
- 50 punten?
quote:
Ik heb Kimi daarom ook ingewisseld voor Alonso. En ik heb de Mercedesmotor in gewisseld voor een Renaultmotor. Voorlopig een goede keuze.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:36 schreef Undergod het volgende:
alonso, trulli, renault chassis, mercedes motor en michelins komt volgens mij op 200 puntjes rond
goeie move van mij om mijn mclaren chassis te wisselen voor een renault.
En ook Raikonen heb ik (waarschijnlijk als velen) gewisseld na die kapotte motor voor Alonso.
Kan je dan nog aanpassen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:32 schreef JPM01 het volgende:
ik geloof er geen snars van maar goed
ik ga een aanpassing doen voor dit weekend
Volgens de calculator 620!quote:Op zondag 3 juli 2005 15:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
605.
http://5gtt.com/f1/punten.php
Handig.
Yup. Maar volgens m'n profiel heb ik maar 595. Maar goed ik heb m'n beste score in ieder geval verbeterd met 2 puntenquote:
je hebt waarschijnlijk strafpunten voor een mclaren chassis dat hydraulische probs hadquote:Op zondag 3 juli 2005 16:07 schreef Joene het volgende:
Volgens de calculator : 559
Volgens mn profiel : 544
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |