abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28045170
Update, creditcard is aangevraagd. Maar dat duurt drie weken.

Ik heb de drie personen waarvan ik de grootste bedragen heb gekregen. ( 250 100 en 100 ) gevraagd om het geld terug te eissen van paypal. Ze gaan hiermee accoord en proberen dit. Daarna maken ze het over aan een vriend van me. Op deze mannier heb ik in ieder geval me geld eruit....
pi_28045454
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 16:09 schreef _The_General_ het volgende:
Update, creditcard is aangevraagd. Maar dat duurt drie weken.

Ik heb de drie personen waarvan ik de grootste bedragen heb gekregen. ( 250 100 en 100 ) gevraagd om het geld terug te eissen van paypal. Ze gaan hiermee accoord en proberen dit. Daarna maken ze het over aan een vriend van me. Op deze mannier heb ik in ieder geval me geld eruit....
Geeft dit geen zeer vervelende gevolgen?
Jij hebt op dit momen al een twijvelachtige naam bij paypal, door nu die terugboekingen toe te staan (bij ten onrechte terugvorderen zou jij bezwaar maken, en bewijzen overleggen) kun jij wel eens helemaal in het "verdachtenbankje" komen te zitten.
Samen met het punt dat jij je niet legitimeert binnen de 48 uur kan dat wel eens gevolgen hebben voor je accound (zover dat je nog meer last hebt om alles weer in orde te krijgen).

Ik heb trouwens op de site van paypal gezien dat een duitser via een bankafschrijving zich moet legitimeren (kan niet eens via alleen een creditcard), misschien dat je wanneer je je probleem voorlegt aan paypal te horen krijgt dat je hetzelfde als die duitser moet/kunt doen (dus zonder credit card)
  zaterdag 18 juni 2005 @ 16:44:55 #53
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28045747
Overigens duurt het met een credit card ook nog een tijdje. Er wordt dan een bedrag afgeboekt en er wordt een code in de omschrijving gezet. Die code moet je vervolgens ingeven. De meeste credit cards zijn echter niet on-line in te zien, dus duurt het een maand voordat je het transactie-overzicht hebt en de code weet..
pi_28046971
Update, ook het terug eissen van geld is geen optie. Zoals Frederik zegt zal dat tenkoste gaan van me naam.. Ik wacht gewoon op me creditcard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')