abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:08:56 #176
11766 eymey
koning één-oog
pi_28289957
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:02 schreef espina het volgende:
Niet zo slachtofferig doen eymey.. Blijf er even bij..

Sterk wezen, dat kan je makkelijk, dus kom op.
Waar je eerst woont maakt niet uit. Verander het slot, overleg het wel even met je huisgenoot. Wees nu niet te lief voor haar. Claim je eigen ruitme. En wel nu. Kom voor jezelf op.

Nadat je dat hebt gedaan, deponeer je haar spullen buiten en doe de deur opslot. Bel haar op en zeg dat ze het kan gaan halen. Jij blijft ondertussen gewoon in je kamer zitten met de deur opslot. Gaat ze pokke herrie maken of de boel inbreken, bel dan de politie en geef haar aan.

Zo, die zie je niet meer terug..
Ja juf.... Nee je hebt helemaal gelijk hoor

Sterk wezen, kan ik ook wel... maar niet makkelijk.....

Het slot veranderen wordt moeilijk want op de deur van de kamer zat geen slot. Dus zolang zij de sleutel van het huis heeft kan ze er altijd in. Maar ik ga er dus wel voor zorgen dat ze hier voorlopig niet meer komt.... In ieder geval niet dat ze hier onopgemerkt zal komen...

En op het moment dat ik in m'n eigen woning ben en alles heb mee genomen en zij heeft d'r spullen nog steeds niet weg... dan worden ze binnen 2 dagen gewoon weg aan de kant van de weg gezet.
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_28290010
Zo mag ik het horen! Dikke en nu kan ik met een tevreden glimlach gaan slapen
pi_28290045
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:08 schreef eymey het volgende:

[..]

Ja juf.... Nee je hebt helemaal gelijk hoor

Sterk wezen, kan ik ook wel... maar niet makkelijk.....

Het slot veranderen wordt moeilijk want op de deur van de kamer zat geen slot. Dus zolang zij de sleutel van het huis heeft kan ze er altijd in. Maar ik ga er dus wel voor zorgen dat ze hier voorlopig niet meer komt.... In ieder geval niet dat ze hier onopgemerkt zal komen...

En op het moment dat ik in m'n eigen woning ben en alles heb mee genomen en zij heeft d'r spullen nog steeds niet weg... dan worden ze binnen 2 dagen gewoon weg aan de kant van de weg gezet.
Ja daarom. Dat spelletje kan jij ook spelen
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
pi_28290063
Hey eym,

je weet hoe ik erover denk he dat hoef ik niet nog eens hier te herhalen. Ik wens je hiermee wel veel sterkte en hou in gedachte maar wat ik je op msn stuurde... Je weet dat het nog veel erger kan.

Met die gedachte kun je hopenlijk iets makkelijker verder.

Even voor de rest die mij niet kennen, ik ben in hetzelfde weekend als eym aan de kant gezet. (hoezo toevallig) Maar ik kan er intussen alweer om lachen gelukkig.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:20:41 #180
11766 eymey
koning één-oog
pi_28290237
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:11 schreef espina het volgende:
Zo mag ik het horen! Dikke en nu kan ik met een tevreden glimlach gaan slapen
Bedankt voor de schop onder m'n kont en trusten
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_28292161
Ohohoh wat een schaamteloos wijf zeg.
In de liefde kunnen dingen verkeerd gaan, maar je kan elkaar wel normaal blijven behandelen en respect hebben voor de leuke tijd die je hebt gehad.
Voor mij zou dit echt betekenen dat alle middelen geoorloofd zijn.
Leef je uit zou ik zeggen. Wraak kan heel zoet zijn :-D
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 03:04:18 #182
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_28292164
Wat een kutwijf zeg. Laagbijdegrondsschepsel..
Mijn vriendin (correctie: ex) heeft dus (hoorde ik zaterdag) mij ook lekker de grond in zitten boren. Dat ik maar een egoïstisch mannetje was. Terwijl ik het minste geld van ons had en haar gaf wat ik haar kon geven en ik bijna nooit wat kreeg, niet erg, maar zeg dan niet dat IK egoïstisch ben. En dat het haar zo tegenviel dat ik zoveel over haar roddelde. (natuurlijk krijgen allebei de betrokkenen een eigen versie van de waarheid, en ja ik heb de mijne verteld aan mensen die het recht hadden om het te weten, maar ik heb absoluut niet over dat mens geroddeld.) En ze noemde ons uit elkaar gaan "goed nieuws, woehoee!" En weet ik al wat niet meer..

(Sorry trouwens TS, dat ik hier elke keer m'n eigen leed neerkwak, maarja, zo zie je maar, je bent niet de enige )

Maar in ieder geval; Laat haar lekker voor wat ze is. Terugpakken.. tja... dat kan... Ik ben het niet van plan omdat ik dan tenminste altijd kan zeggen dat ik zo iemand WEL met respect behandeld heb. (al verdient ze dat op dit moment niet bepaald.) Dat met die kamer zou ik zeker proberen inderdaad. Maar verder pak je haar het beste terug door te laten zien dat jij je prima vermaakt en er genoeg mensen zijn die WEL om jou geven!
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  dinsdag 28 juni 2005 @ 07:47:48 #183
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_28292638
dit wordt ook steeds erger! Dit doe je gewoon niet! Toen eymey en dr ex nog wat hadden hadden we met z'n drieen een hele goede vriendschapsband om er altijd voor elkaar te zijn. Als zij dit nou op zo'n manier beschaamd door alles van eymey open en bloot te leggen met de nodige onwaarheden plus dat ze hem aanvalt op zijn handicap, dan is voor mij zo'n beetje ook de draad vol. Ik ga dr wel blocken op MSN en veder hoef ik ook geen contact meer met haar Dit doe je gewoon niet, ex of niet.

Trouwens als ze eymey zo'n lelijke nerd vind, waarom komt ze daar dan pas na 3 jaar achter?
patat ftw :)
  dinsdag 28 juni 2005 @ 08:58:26 #184
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293250
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 07:47 schreef daniman het volgende:
quote:
eymey en dr ex....
Nu word ik ook al voor meid uitgemaakt
quote:
Trouwens als ze eymey zo'n lelijke nerd vind, waarom komt ze daar dan pas na 3 jaar achter?
Misschien was ze zelf nog wel blinder an ik . In zekere zin is ze eigen ook niet meer dan dat...

Ze is van een persoontje van wie ik zielsveel gehouden heb (en eigenlijk nog steeds deed) en voor wie ik veel bewondering, trots en respect heb gevoeld... geworden naar een oppervlakkig miezerig trutje.

Ze zoekt het verder ook maar uit met d'r zielige oppervlakkige leventje waarin ze nooit iets zal kunnen opbouwen met iemand zodra mensen er achter komen hoe ze is....
pi_28294019
Wat een gehannis tussen iemand die gewoon enorm gekwetst is en iemand die ineens vrolijk verdergaat met een ander... diep-triest. Uiteraard sterkte, enzo..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:44:48 #186
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_28294097
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:58 schreef eymey het volgende:

[..]

[..]

Nu word ik ook al voor meid uitgemaakt
[..]

Misschien was ze zelf nog wel blinder an ik . In zekere zin is ze eigen ook niet meer dan dat...

Ze is van een persoontje van wie ik zielsveel gehouden heb (en eigenlijk nog steeds deed) en voor wie ik veel bewondering, trots en respect heb gevoeld... geworden naar een oppervlakkig miezerig trutje.

Ze zoekt het verder ook maar uit met d'r zielige oppervlakkige leventje waarin ze nooit iets zal kunnen opbouwen met iemand zodra mensen er achter komen hoe ze is....
sorry eymey ik bedoelde natuurlijk ZIJN ex er staan wel meer typos in mijn post, maar ja
patat ftw :)
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:48:13 #187
123812 Muracatun
gek en toch lief...
pi_28294162
Ze gaat blijkbaar zo laag dat ze je zelfs denkt te moeten pakken op je handicap? ik snap dr echt niet meer. Eerlijk gezegd denk ik dat je dr maar beter niet meer kunt spreken noch zien Eymey... En sja, ikzelf krijg nu zo'n jeukerig gevoel, zou dr met liefde een rolstoel inmeppen. ze weet niet wat t hebben van een handicap inhoud.

(iemand met ervaring sprak zojuist)
Keyboard not found - Press F1 to continue.
  † In Memoriam † dinsdag 28 juni 2005 @ 09:49:26 #188
43556 miss_dynastie
pi_28294179
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:58 schreef eymey het volgende:
Zou het misschien kunnen zijn dat ze nooit is geweest wie jij dacht dat ze was? Dat je haar dus geidealiseerd hebt, en ze dus nu van haar voetstuk is gevallen?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:50:32 #189
11766 eymey
koning één-oog
pi_28294209
Ik krijg net een sms'je van d'r (de eerste sinds dat gedoe van zondag): "Had je niet kunnen melden dat je shurgard terug had laten boeken. Idiote klootzak da tje bent!". TSja... ze wist dat ik alle machtigingen en automatische boekingen voor haar ging in trekken.

Maar ze snapt er blijkbaar niks van....
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:53:46 #190
123812 Muracatun
gek en toch lief...
pi_28294296
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zou het misschien kunnen zijn dat ze nooit is geweest wie jij dacht dat ze was? Dat je haar dus geidealiseerd hebt, en ze dus nu van haar voetstuk is gevallen?
Ik denk van niet. ik heb haar ook gekend, en ze was compleet anders. Al denk ik dat dit er wel was op de achtergrond, maar dat eymey een goede invloed op dr had. En die is nu weg.
pi_28294493
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:50 schreef eymey het volgende:
Ik krijg net een sms'je van d'r (de eerste sinds dat gedoe van zondag): "Had je niet kunnen melden dat je shurgard terug had laten boeken. Idiote klootzak da tje bent!". TSja... ze wist dat ik alle machtigingen en automatische boekingen voor haar ging in trekken.

het begint erop te lijken dat wraak zoet is
  dinsdag 28 juni 2005 @ 10:03:15 #192
11766 eymey
koning één-oog
pi_28294532
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:53 schreef Muracatun het volgende:

[..]

Ik denk van niet. ik heb haar ook gekend, en ze was compleet anders. Al denk ik dat dit er wel was op de achtergrond, maar dat eymey een goede invloed op dr had. En die is nu weg.
Ze was inderdaad wel degelijk anders toen ze nog bij mij was. Dat zag iedereen die haar goed kende (haar beste vriendin, d'r familie)... iedereen zag de positieve invloed die ik op haar en haar leven had....

Dat is nu dus blijkbaar allemaal weer weg.....
pi_28294706
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 10:01 schreef espina het volgende:

[..]

het begint erop te lijken dat wraak zoet is
Wraak?
Alleen nog maar haar haar eigen leven laten leiden (lijden naar keuze ). Relatie opzeggen is toch ook zo mans zijn om daarna je eigen kosten te dragen?
pi_28294778
Idd.. Op z'n belgs.. ze is een profiteur
  dinsdag 28 juni 2005 @ 10:22:13 #195
123812 Muracatun
gek en toch lief...
pi_28295103
zo zeggen we dat ook in Brabant.

Ze kan de gevolgen van t uitmaken blijbaar niet dragen. Best sneu want ook zij kan er veel van leren denk ik.
pi_28295270
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:50 schreef eymey het volgende:

Neem een ander (of een tweede) telefoonnummer en geeft het alleen aan mensen die je vertrouwt. Laat vervolgnes je oude telefoon per ongeluk bij een kennis aan de andere kant van het land liggen. dat scheelt je een heleboel van dit soort SMS-jes de komende tijd.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  dinsdag 28 juni 2005 @ 10:37:17 #197
123812 Muracatun
gek en toch lief...
pi_28295553
is t niet mogelijk om 1 telefoonnummer te laten blokkeren? ik zou eens met de klantenservice bellen en zeggen dat t ongewenste smsjes zijn...
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:09:31 #198
11766 eymey
koning één-oog
pi_28296457
Oh nee... dat ga ik niet doen..... ze zal van alles over me gaan vertellen... maar ze zal nooit over me kunnen vertellen dat ik voor haar weg vlucht ofzo.... ze heeft het nu zo ver geschopt dat ik de confrontatie met haar vol aan durf te gaan. Ze heeft al haar krediet verspeeld.....

Het enige wat ik niet zal doen is terug gaan schelden. Tot dat niveau ga ik me niet verlagen. Maar ik vertel haar wel waar het op staat.

[ Bericht 21% gewijzigd door eymey op 28-06-2005 11:27:51 ]
pi_28297085
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:09 schreef eymey het volgende:
Oh nee... dat ga ik niet doen..... ze zal van alles over me gaan vertellen... maar ze zal nooit over me kunnen vertellen dat ik voor haar weg vlucht ofzo.... ze heeft het nu zo ver geschopt dat ik de confrontatie met haar vol aan durf te gaan. Ze heeft al haar krediet verspeeld.....

Het enige wat ik niet zal doen is terug gaan schelden. Tot dat niveau ga ik me niet verlagen. Maar ik vertel haar wel waar het op staat.
Wijze beslissing.En sterkte.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_28297761
hier kom ik aangelopen, heb alles gelezen en heb weinig toe te voegen aan vele wijze woorden die hier zijn gevallen.
ben blij te horen dat je verstand is terug gekomen en niet langer peinst om haar terug te nemen, mijn zegen heb je. van die machtigingen gewoon perfect gehandeld je mag toch niet verwachten dat jij blijft betalen voor haar kosten, terwijl ze je helemaal plat "probeert" te stampen (dit dus nooit zal lukken, want Fok! staat 8er je).

de tijd zal je hart weer vullen, vullen met de leegte die zij achter liet.

veel sterkte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')