Ja juf....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:02 schreef espina het volgende:
Niet zo slachtofferig doen eymey.. Blijf er even bij..
Sterk wezen, dat kan je makkelijk, dus kom op.
Waar je eerst woont maakt niet uit. Verander het slot, overleg het wel even met je huisgenoot. Wees nu niet te lief voor haar. Claim je eigen ruitme. En wel nu. Kom voor jezelf op.
Nadat je dat hebt gedaan, deponeer je haar spullen buiten en doe de deur opslot. Bel haar op en zeg dat ze het kan gaan halen. Jij blijft ondertussen gewoon in je kamer zitten met de deur opslot. Gaat ze pokke herrie maken of de boel inbreken, bel dan de politie en geef haar aan.
Zo, die zie je niet meer terug..
Ja daarom. Dat spelletje kan jij ook spelenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:08 schreef eymey het volgende:
[..]
Ja juf....Nee je hebt helemaal gelijk hoor
Sterk wezen, kan ik ook wel... maar niet makkelijk.....
Het slot veranderen wordt moeilijk want op de deur van de kamer zat geen slot. Dus zolang zij de sleutel van het huis heeft kan ze er altijd in. Maar ik ga er dus wel voor zorgen dat ze hier voorlopig niet meer komt.... In ieder geval niet dat ze hier onopgemerkt zal komen...![]()
En op het moment dat ik in m'n eigen woning ben en alles heb mee genomen en zij heeft d'r spullen nog steeds niet weg... dan worden ze binnen 2 dagen gewoon weg aan de kant van de weg gezet.
Bedankt voor de schop onder m'n kontquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:11 schreef espina het volgende:
Zo mag ik het horen! Dikkeen nu kan ik met een tevreden glimlach gaan slapen
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 07:47 schreef daniman het volgende:
Nu word ik ook al voor meid uitgemaaktquote:eymey en dr ex....
Misschien was ze zelf nog wel blinder an ikquote:Trouwens als ze eymey zo'n lelijke nerd vind, waarom komt ze daar dan pas na 3 jaar achter?
sorry eymey ik bedoelde natuurlijk ZIJN exquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:58 schreef eymey het volgende:
[..]
[..]
Nu word ik ook al voor meid uitgemaakt![]()
![]()
![]()
[..]
Misschien was ze zelf nog wel blinder an ik. In zekere zin is ze eigen ook niet meer dan dat...
Ze is van een persoontje van wie ik zielsveel gehouden heb (en eigenlijk nog steeds deed) en voor wie ik veel bewondering, trots en respect heb gevoeld... geworden naar een oppervlakkig miezerig trutje.
Ze zoekt het verder ook maar uit met d'r zielige oppervlakkige leventje waarin ze nooit iets zal kunnen opbouwen met iemand zodra mensen er achter komen hoe ze is....
Zou het misschien kunnen zijn dat ze nooit is geweest wie jij dacht dat ze was? Dat je haar dus geidealiseerd hebt, en ze dus nu van haar voetstuk is gevallen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:58 schreef eymey het volgende:
Ze is van een persoontje van wie ik zielsveel gehouden heb (en eigenlijk nog steeds deed) en voor wie ik veel bewondering, trots en respect heb gevoeld... geworden naar een oppervlakkig miezerig trutje.
Ik denk van niet. ik heb haar ook gekend, en ze was compleet anders. Al denk ik dat dit er wel was op de achtergrond, maar dat eymey een goede invloed op dr had. En die is nu weg.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou het misschien kunnen zijn dat ze nooit is geweest wie jij dacht dat ze was? Dat je haar dus geidealiseerd hebt, en ze dus nu van haar voetstuk is gevallen?
het begint erop te lijken dat wraak zoet isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:50 schreef eymey het volgende:
Ik krijg net een sms'je van d'r (de eerste sinds dat gedoe van zondag): "Had je niet kunnen melden dat je shurgard terug had laten boeken. Idiote klootzak da tje bent!". TSja... ze wist dat ik alle machtigingen en automatische boekingen voor haar ging in trekken.
Maar ze snapt er blijkbaar niks van....
Ze was inderdaad wel degelijk anders toen ze nog bij mij was. Dat zag iedereen die haar goed kende (haar beste vriendin, d'r familie)... iedereen zag de positieve invloed die ik op haar en haar leven had....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:53 schreef Muracatun het volgende:
[..]
Ik denk van niet. ik heb haar ook gekend, en ze was compleet anders. Al denk ik dat dit er wel was op de achtergrond, maar dat eymey een goede invloed op dr had. En die is nu weg.
Wraak?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:01 schreef espina het volgende:
[..]
het begint erop te lijken dat wraak zoet is
Neem een ander (of een tweede) telefoonnummer en geeft het alleen aan mensen die je vertrouwt. Laat vervolgnes je oude telefoon per ongeluk bij een kennis aan de andere kant van het land liggen. dat scheelt je een heleboel van dit soort SMS-jes de komende tijd.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:50 schreef eymey het volgende:
Ik krijg net een sms'je van d'r (de eerste sinds dat gedoe van zondag): "Had je niet kunnen melden dat je shurgard terug had laten boeken. Idiote klootzak da tje bent!". TSja... ze wist dat ik alle machtigingen en automatische boekingen voor haar ging in trekken.
Maar ze snapt er blijkbaar niks van....
Wijze beslissing.En sterkte.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:09 schreef eymey het volgende:
Oh nee... dat ga ik niet doen..... ze zal van alles over me gaan vertellen... maar ze zal nooit over me kunnen vertellen dat ik voor haar weg vlucht ofzo.... ze heeft het nu zo ver geschopt dat ik de confrontatie met haar vol aan durf te gaan. Ze heeft al haar krediet verspeeld.....
Het enige wat ik niet zal doen is terug gaan schelden. Tot dat niveau ga ik me niet verlagen. Maar ik vertel haar wel waar het op staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |