Tuurlijk. Je hebt niet voor niets een relatie van een aantal jaar met haar gehad; dat gaat je gewoon niet in de koude kleren zitten. En dan erbij:quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:36 schreef eymey het volgende:
Maar nu.... ineens krijg ik weer zo'n rot gevoel..... het is nu definitief.... ookal had ik dat al voor mezelf besloten, in de zin van haar nu voorlopig zo weinig mogelijk meer zien..... het voelt nu ook zo. En dat doet me ook ineens weer pijn.....
d'r weer vlak naast me gehad hebben... weer dat vertrouwde gevoel van haar aanwezigheid... alle fijne herinneringen die ineens weer in me op komen... dat ze me zo gesteund heeft toen kort na elkaar 2 grootouders overleden.. dat we naar eurodisney geweest waren en het daar zo leuk hadden... die talloze keren efteling..... dat ik met kerst de jaren met haar zo gelukkig was dat ik ook eindelijk iemand had om dat fijne kerst-gevoel mee te delen.....
damn![]()
als ze met me mee willen...quote:Op zondag 10 juli 2005 01:22 schreef kfaessen het volgende:
Ach je hebt dadelijk een huisje, dan kun je eens wat leuke meiden uitnodigen...
quote:Op zondag 10 juli 2005 01:26 schreef kfaessen het volgende:
joh tuurlijk wel, anders ORGANISEER ik wel even een feestje bij jou (ben ik wel de enige man met jou)
Hey eymey hier je schoonzusje, dat ze deze dingen heeft gezegd!!!!!!!!!!!!!!! Wat een bitch. Grrrrrrrr nu ben ik echt pissed op haar en dat was ik al!!!quote:Op maandag 27 juni 2005 23:31 schreef eymey het volgende:
Volgende hoofdstuk.. hou je vast.....
Ik zat er vandaag weer zo doorheen met alles.... zat sinds vanochtend dat ik wakker werd weer te malen over die ruzie van gisteren.... werd gestressed van deadlines die deze week op me liggen te wachten.... dan dat het klussen aan m'n huisje langzamer gaat dan ik gehoopt had......
Die beste vriendin die zaterdag op bezoek is geweest... die had al zoiets besloten van dat ik met alles waar ik nog over zat bij haar terecht kon..... Ze belde me toevallig om te vragen of ik zin had om wat cd'tjes voor haar vader om te zetten naar een formaat voor een mp3-spelertje dat hij gekocht had.... dat wilde ik wel doen dus vanavond was ze weer ff op bezoek geweest.....
We hebben een gesprek van een paar uur lang gehad...... ze begint steeds meer zorgen te maken over m'n ex... ze is wel een goede vriendin van haar... maar ze is het steeds meer oneens over hoe m'n ex nu doet in de hele situatie en tegen mij..... dat ze er ook geen probleem meer meer had om gewoon met alles te komen.... en ook omdat ze echt zag dat ik er echt helemaal doorheen zit en er nu gewoon klaar voor ben om dan ook alles te weten:
M'n ex was dus zaterdag bij die vriendin op bezoek.... samen met dat nieuwe vriendje. De partner van die vriendin was er ook bij, die moeder ook.....
Ze begon me toen dus ineens helemaal de grond in te kraken: Dat ze er nooit meer aan zou denken om bij me te komen... dat ik maar een lelijke nerd ben met een domme bril en dat ik een 'schele' ben, en dat ik een sukkel in bed was die nooit in was om wat aparts te proberen (terwijl op dat punt dus het tegenover gestelde waar was: als ik eens iets aparts wilde dan was zij juist altijd degene die het gewoon op de 'suffe' manier wilde.....). Maar goed, los van het feit dat ze dus ook uit de doeken heeft gedaan hoe goed haar sexleven met die ander nu wel niet is... dat van dat 'schele'... dat had ze niet moeten zeggen!
Als er maar één manier is om mij zo'n ontzettende rotschop te geven en me achter m'n rug om te vernederen in het bijzijn van anderen... vooral anderen die mij ook kennen... dan is het wel op zo'n manier over mijn handicap (slechtziendheid) te praten. G#$$$%d*mme.....!Blijkbaar beteken ik dus al niks meer voor haar en heb ik ook nooit iets voor haar betekend..... En blijkbaar wil ze het nu hard tegen hard spelen tegen me.... en dan afgelopen zondag nog uberhaupt het woord 'vriendschap' in d'r mond durven nemen......
Lekkere deuk in m'n zelfvertrouwen
Maar goed, het lucht me in ieder geval weer op dat ik nu echt de waarheid weet... ookal is die hard..... ik denk dat er nu echt niks meer is wat ze nog goed zou kunnen doen voor me......
En voordat er weer reacties komen van "lekker van die vriendin dat ze alles van je ex naar jou doorsluist....." zo bedoelt ze het dus echt niet. Maar het is m'n ex die hiero mij gedumpt heeft en me vervolgens ook nog eens tov. iedereen die mij wel of niet kent de grond in kraakt alsof ik een of ander misbaksel ben... en bovendien, m'n ex heeft er al voor gekozen om het blijkbaar zo naar iedereen toe te brengen.....
Heyhey....quote:Op zondag 10 juli 2005 15:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey eymey hier je schoonzusje, dat ze deze dingen heeft gezegd!!!!!!!!!!!!!!! Wat een bitch. Grrrrrrrr nu ben ik echt pissed op haar en dat was ik al!!!Hoe is het nu verder gaat het een beetje???
Oooooooooooh ik weet dat ik me er misschien niet mee mag bemoeien, maar als ik haar ooit nog een keertje spreek![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:14 schreef petitlapin het volgende:
wat een tof schoonzusje heb jij, eymey![]()
je geraakt er wel, geef het even tijd om het wat naar de achtergrond te krijgen, en dan weer naar de toekomst kijken![]()
Ze is ook zeker tofquote:Op zondag 10 juli 2005 15:14 schreef petitlapin het volgende:
wat een tof schoonzusje heb jij, eymey![]()
je geraakt er wel, geef het even tijd om het wat naar de achtergrond te krijgen, en dan weer naar de toekomst kijken![]()
Heeft ze dat??? O dan heeft ze bij denk ik geblokkeerd want eh....hahaha ik zie haar nooit online. Dan heeft ze mijn naam toch gelezen laatstquote:Op zondag 10 juli 2005 21:24 schreef eymey het volgende:
[..]
Ze is ook zeker tof![]()
Maar ja.... vandaag al haar spulletjes een beetje bij elkaar gedaan, in dozen en de rest in een hoek van de kamer... zodat m'n meubels er van de week uit kunnen voor de verhuizing.
Wel weer heel apart gevoel hoor... al de spulletjes die ik altijd om me heen heb gehad nu aan de kant te moeten leggen... terwijl ze eerst nog met ons mee zouden gaan
Ach ja, gelukkig voel ik me ook weer steeds meer dagen beter.
En ik ga haar nu ook niet helemaal uit m'n leven verbannen... alleen wil ik voorlopig gewoon ff geen contact meer (niet zolang ze dingen over die andere gast in d'r msn en zo heeft staan).
wat had je voor naam dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 07:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heeft ze dat??? O dan heeft ze bij denk ik geblokkeerd want eh....hahaha ik zie haar nooit online. Dan heeft ze mijn naam toch gelezen laatst![]()
O men ik ga douchen ga zo naar mijn werk!!![]()
O zij had in haar naam zoiets staan van eh "nance starts a new life" en toen had ik als naam "wel makkelijk he zo'n nieuw leven starten" en poef toen ging ze offline...en ik heb haar nooit meer online gezienquote:
Ze heeft nu ook een andere msnquote:Op maandag 11 juli 2005 07:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heeft ze dat??? O dan heeft ze bij denk ik geblokkeerd want eh....hahaha ik zie haar nooit online. Dan heeft ze mijn naam toch gelezen laatst![]()
O men ik ga douchen ga zo naar mijn werk!!![]()
Heeft ze toevallig ook een andere FOK! naamquote:Op maandag 11 juli 2005 21:05 schreef eymey het volgende:
[..]
Ze heeft nu ook een andere msn. Versteegt.com adres dumpt ze (net als versteegt zelf dus
).
Dat weet ik eigenlijk niet... ze heeft geloof ik ooit wel een andere naam aangemaakt maar weet verder niet of ze daar ooit wat mee gedaan heeft. Dit forum interesseert haar denk ik ook niet meer zo... mss. ook wel beter, kan ik hier vrijuit posten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heeft ze toevallig ook een andere FOK! naam![]()
Leuk voor dat zoontje.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:14 schreef Simbolo het volgende:
Je verhaal is heel ontmoedigend.
Zeker omdat ik in zo'n zelfde situatie zit.
Verschil is alleen dat mijn partner al 20 jaar met mij ging en wij waren 12,5 jaar getrouwd.
7 weken geleden kwamen we terug van vakantie en toen vertelde ze dat ze verliefd was geworden op een jongen die daar in dat vakantieland woont.
Alleen ben ik erachter gekomen dat die jongen haar niet eens wil.
Gevolg is dat ze niet weet wat ze met haar gevoelens wil en dat ze in 2 weken tijd al haar gevoelens voor mij kwijt is.
Ze wil zo snel mogelijk scheiden en heeft inmiddels al een voorlopig koopcotract getekend voor een appartement.
We hebben ook een zoontje.
Er is veel meer gebeurd maar dit is een verkorte versie.
Het is emotioneel heel zwaar en begrijpen zullen we het ook niet.
Gelukkig praat zij over mij niets anders dan goeds maar het is heel moeilijk hier overheen te komen.
Ik wens je veel sterkte.
Luister naar je eigen gevoel en leg de raad van anderen naast je neer.
Groet.
Zo hey, dat is inderdaad een minstens zo heftig verhaalquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:14 schreef Simbolo het volgende:
Je verhaal is heel ontmoedigend.
Zeker omdat ik in zo'n zelfde situatie zit.
Verschil is alleen dat mijn partner al 20 jaar met mij ging en wij waren 12,5 jaar getrouwd.
7 weken geleden kwamen we terug van vakantie en toen vertelde ze dat ze verliefd was geworden op een jongen die daar in dat vakantieland woont.
Alleen ben ik erachter gekomen dat die jongen haar niet eens wil.
Gevolg is dat ze niet weet wat ze met haar gevoelens wil en dat ze in 2 weken tijd al haar gevoelens voor mij kwijt is.
Ze wil zo snel mogelijk scheiden en heeft inmiddels al een voorlopig koopcotract getekend voor een appartement.
We hebben ook een zoontje.
Er is veel meer gebeurd maar dit is een verkorte versie.
Het is emotioneel heel zwaar en begrijpen zullen we het ook niet.
Gelukkig praat zij over mij niets anders dan goeds maar het is heel moeilijk hier overheen te komen.
Ik wens je veel sterkte.
Luister naar je eigen gevoel en leg de raad van anderen naast je neer.
Groet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |