abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2005 @ 01:29:34 #251
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28464342
Daarom: laat je niet paaien met aandacht, denk vooral aan jezelf nu. Zij voelt zich niet prettig omdat ze weet dat ze je pijn heeft gedaan, maar haar gevoel van ongemak ligt niet eens in de buurt van de pijn die jij over je heen hebt gekregen.

Dus ook al is je natuurlijke reactie: ik wil haar niet teveel pijn bezorgen, probeer eerst maar eens een tijd de instelling uit "Rot op trut, ik wil je niet meer in mijn leven voorlopig".
Als je het teveel toelaat om haar weer in jouw leven te komen, dan zal haar schuldgevoel minder worden, maar wel ten koste van jou. Niet teveel aan haar denken, zij denkt ook voornamelijk aan zichzelf.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 4 juli 2005 @ 01:49:12 #252
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_28464687
Dit verhaal komt me bekend voor. Niet in deze extreme manier maar toch. Als ik jouw verhaal lees kan het me gewoon echt kwaad maken. gewoon verdrietig woest. Hoe kan iemand zó handelen tegenover een persoon met wie je 3 jaar lief en leed hebt gedeeld.. Dat gaat er bij mij gewoon niet in. Heeft zij dan geen 1 graantje medeleven of iets dergelijks. Sowieso stom dat ze direct iets met die gast begint. Dat vind ik erg vreemd en onbegrijpelijk wat ik mijn situatie ook is voort gekomen, en die meid die mij dat geflikt heeft, heeft nu dus ook al 3 jaar iets met hem. Ze passen goed bijelkaar maar leuk is natuurlijk anders.

Zulke verhalen maken mij steeds meer wantrouwend en zoiets weerhoud mij ervan om serieus te beginnen aan een relatie omdat zulke dingen mij altijd overkomen... Vreemd maar waar!
World domination is my middle name.
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:36:48 #253
11766 eymey
koning één-oog
pi_28574156
Goed, nog 1 keer een schop omhoog.... wellicht voor de laatste keer... zo voelt het nu wel tenminste

We hadden dus afgesproken om vanavond (woensdagavond) eens te praten over verdelen van de gemeenschappelijke spullen en nog een aantal meubeltjes. Ik zag er eerst erg tegenop, wist niet hoe ze zou zijn en had zoiets van "ik hoop dat we snel klaar zijn, dan is het achter de rug en kan ik verder".

Uiteindelijk verliep alles ook wel heel positief... tegen verwachting in heb ik haar redelijk ervan kunnen overtuigen waarom ik bepaalde dingen toch eigenlijk wel graag wilde hebben (bv. een salontafel die weliswaar van haar vader was geweest, maar zij nog een salontafel van haar overleden moeder in een opslag heeft staan en ze ook al een terrarium wilde meenemen wat we eigenlijk weer van mijn ouders hebben gehad). Goed, dat verliep dus redelijk harmonieus.

Verder deed ze vrij positief tegen me, toonde zelfs weer een beetje interesse in hoe het op m'n werk ging, en hoe het met m'n zusjes/broertjes ging. Verder vertelde ze dat ze waarschijnlijk toch nog in de anti-kraak woning kon en zo.

Goed... op een gegeven moment ging ze dus maar weer weg..... heb bij de voordeur nog een arm van d'r gekregen en verder liep ze langzaam weg......Eerst voelde ik me ook opgelucht dat het nu eindelijk gedaan was.

Maar nu.... ineens krijg ik weer zo'n rot gevoel..... het is nu definitief.... ookal had ik dat al voor mezelf besloten, in de zin van haar nu voorlopig zo weinig mogelijk meer zien..... het voelt nu ook zo. En dat doet me ook ineens weer pijn.....

d'r weer vlak naast me gehad hebben... weer dat vertrouwde gevoel van haar aanwezigheid... alle fijne herinneringen die ineens weer in me op komen... dat ze me zo gesteund heeft toen kort na elkaar 2 grootouders overleden.. dat we naar eurodisney geweest waren en het daar zo leuk hadden... die talloze keren efteling..... dat ik met kerst de jaren met haar zo gelukkig was dat ik ook eindelijk iemand had om dat fijne kerst-gevoel mee te delen.....

damn
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_28574613
Het zal ook echt nog wel een tijd duren, voordat je eroverheen bent, dus het is nogal logisch dat je je (ondanks wat ze je allemaal geflikt heeft) er slecht over voelt. Desalniettemin liggen de feiten op tafel : het is uit, dus je zult er toch aan moeten wennen. Je moet ook vooral de goede tijden met haar niet vergeten, ook al zullen de laatste weken een flinke stempel op het geheel drukken (en niet onterecht).
Nogmaals sterkte.
  donderdag 7 juli 2005 @ 01:44:50 #255
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28576246
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:36 schreef eymey het volgende:
Maar nu.... ineens krijg ik weer zo'n rot gevoel..... het is nu definitief.... ookal had ik dat al voor mezelf besloten, in de zin van haar nu voorlopig zo weinig mogelijk meer zien..... het voelt nu ook zo. En dat doet me ook ineens weer pijn.....

d'r weer vlak naast me gehad hebben... weer dat vertrouwde gevoel van haar aanwezigheid... alle fijne herinneringen die ineens weer in me op komen... dat ze me zo gesteund heeft toen kort na elkaar 2 grootouders overleden.. dat we naar eurodisney geweest waren en het daar zo leuk hadden... die talloze keren efteling..... dat ik met kerst de jaren met haar zo gelukkig was dat ik ook eindelijk iemand had om dat fijne kerst-gevoel mee te delen.....
damn
Tuurlijk. Je hebt niet voor niets een relatie van een aantal jaar met haar gehad; dat gaat je gewoon niet in de koude kleren zitten. En dan erbij:
Voor haar ook niet.

Maar: bij haar is het effect lang niet zo sterk, omdat ze nu iemand anders heeft om diezelfde gevoelens bij haar te creeeren... Vanaf het moment dat ze bij haar nieuwe vriend is, zal ze het verdriet en het missen van jou grotendeels kunnen compenseren door hem...

Daarom zeg ik dus: denk vooral aan jezelf. Zij zal zich (op sommige momenten) hetzelfde voelen als jij, maar zij heeft hem om zichzelf weer op te vrolijken.

Jij blijft met de leegte achter. Dus: think about number one first...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_28669043
Ach je hebt dadelijk een huisje, dan kun je eens wat leuke meiden uitnodigen...
  zondag 10 juli 2005 @ 01:25:03 #257
11766 eymey
koning één-oog
pi_28669123
quote:
Op zondag 10 juli 2005 01:22 schreef kfaessen het volgende:
Ach je hebt dadelijk een huisje, dan kun je eens wat leuke meiden uitnodigen...
als ze met me mee willen...

Vandaag wel lekker dagje gehad... gezellig met een maat van me en ook wat familie van hem naar de bioscoop.. Gezelligheid is
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_28669143
joh tuurlijk wel, anders ORGANISEER ik wel even een feestje bij jou (ben ik wel de enige man met jou )
  zondag 10 juli 2005 @ 01:29:59 #259
11766 eymey
koning één-oog
pi_28669236
quote:
Op zondag 10 juli 2005 01:26 schreef kfaessen het volgende:
joh tuurlijk wel, anders ORGANISEER ik wel even een feestje bij jou (ben ik wel de enige man met jou )
....

Tsja, qua liefde en gevoel zal het m'n ex nooit kunnen vervangen... maar eens 'afleiding'....
pi_28669484
Als vervanging moet je het ook nooit zien... Alle relaties zijn namelijk anders...
  zondag 10 juli 2005 @ 15:00:29 #261
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_28681512
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:31 schreef eymey het volgende:
Volgende hoofdstuk.. hou je vast.....

Ik zat er vandaag weer zo doorheen met alles.... zat sinds vanochtend dat ik wakker werd weer te malen over die ruzie van gisteren.... werd gestressed van deadlines die deze week op me liggen te wachten.... dan dat het klussen aan m'n huisje langzamer gaat dan ik gehoopt had......

Die beste vriendin die zaterdag op bezoek is geweest... die had al zoiets besloten van dat ik met alles waar ik nog over zat bij haar terecht kon..... Ze belde me toevallig om te vragen of ik zin had om wat cd'tjes voor haar vader om te zetten naar een formaat voor een mp3-spelertje dat hij gekocht had.... dat wilde ik wel doen dus vanavond was ze weer ff op bezoek geweest.....

We hebben een gesprek van een paar uur lang gehad...... ze begint steeds meer zorgen te maken over m'n ex... ze is wel een goede vriendin van haar... maar ze is het steeds meer oneens over hoe m'n ex nu doet in de hele situatie en tegen mij..... dat ze er ook geen probleem meer meer had om gewoon met alles te komen.... en ook omdat ze echt zag dat ik er echt helemaal doorheen zit en er nu gewoon klaar voor ben om dan ook alles te weten:

M'n ex was dus zaterdag bij die vriendin op bezoek.... samen met dat nieuwe vriendje. De partner van die vriendin was er ook bij, die moeder ook.....

Ze begon me toen dus ineens helemaal de grond in te kraken: Dat ze er nooit meer aan zou denken om bij me te komen... dat ik maar een lelijke nerd ben met een domme bril en dat ik een 'schele' ben, en dat ik een sukkel in bed was die nooit in was om wat aparts te proberen (terwijl op dat punt dus het tegenover gestelde waar was: als ik eens iets aparts wilde dan was zij juist altijd degene die het gewoon op de 'suffe' manier wilde.....). Maar goed, los van het feit dat ze dus ook uit de doeken heeft gedaan hoe goed haar sexleven met die ander nu wel niet is... dat van dat 'schele'... dat had ze niet moeten zeggen!

Als er maar één manier is om mij zo'n ontzettende rotschop te geven en me achter m'n rug om te vernederen in het bijzijn van anderen... vooral anderen die mij ook kennen... dan is het wel op zo'n manier over mijn handicap (slechtziendheid) te praten. G#$$$%d*mme.....! Blijkbaar beteken ik dus al niks meer voor haar en heb ik ook nooit iets voor haar betekend..... En blijkbaar wil ze het nu hard tegen hard spelen tegen me.... en dan afgelopen zondag nog uberhaupt het woord 'vriendschap' in d'r mond durven nemen......

Lekkere deuk in m'n zelfvertrouwen

Maar goed, het lucht me in ieder geval weer op dat ik nu echt de waarheid weet... ookal is die hard..... ik denk dat er nu echt niks meer is wat ze nog goed zou kunnen doen voor me......

En voordat er weer reacties komen van "lekker van die vriendin dat ze alles van je ex naar jou doorsluist....." zo bedoelt ze het dus echt niet. Maar het is m'n ex die hiero mij gedumpt heeft en me vervolgens ook nog eens tov. iedereen die mij wel of niet kent de grond in kraakt alsof ik een of ander misbaksel ben... en bovendien, m'n ex heeft er al voor gekozen om het blijkbaar zo naar iedereen toe te brengen.....
Hey eymey hier je schoonzusje, dat ze deze dingen heeft gezegd!!!!!!!!!!!!!!! Wat een bitch. Grrrrrrrr nu ben ik echt pissed op haar en dat was ik al!!! Hoe is het nu verder gaat het een beetje???
Oooooooooooh ik weet dat ik me er misschien niet mee mag bemoeien, maar als ik haar ooit nog een keertje spreek
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
  zondag 10 juli 2005 @ 15:10:38 #262
11766 eymey
koning één-oog
pi_28681768
quote:
Op zondag 10 juli 2005 15:00 schreef debbie_19 het volgende:

[..]

Hey eymey hier je schoonzusje, dat ze deze dingen heeft gezegd!!!!!!!!!!!!!!! Wat een bitch. Grrrrrrrr nu ben ik echt pissed op haar en dat was ik al!!! Hoe is het nu verder gaat het een beetje???
Oooooooooooh ik weet dat ik me er misschien niet mee mag bemoeien, maar als ik haar ooit nog een keertje spreek
Heyhey....

Op dit moment gaat ie wel hoor. Gisteren lekker naar 2 filmes (!!) geweest in de bios, met een stel vrienden. En lekker de hele dag door het centrum geslenterd dus dat was wel leuk. Vandaag ben ik alle spullen aan het inpakken voor de verhuizing en een beetje onze spullen sorteren....

Gelukkig is ze de laatste week wel weer aardig redelijk hoor.... woensdag ook ff goed gepraat over verdeling van de spullen en zo...

Maar de vraagtekens over wat ze daarvoor allemaal heeft gezegd blijven...
  zondag 10 juli 2005 @ 15:13:46 #263
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_28681852
Ja wie denk zij nou wel niet dat ze is om dat soort dingen te zeggen??? Godverdorrie je hebt 3 jaar voor dat kreng gezorgt bij wijze van spreken dan. Dus eh....neej dat vind ik niet leuk!
  zondag 10 juli 2005 @ 15:14:43 #264
90092 petitlapin
bijna mama
pi_28681871
wat een tof schoonzusje heb jij, eymey

je geraakt er wel, geef het even tijd om het wat naar de achtergrond te krijgen, en dan weer naar de toekomst kijken
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zondag 10 juli 2005 @ 18:32:14 #265
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_28686717
quote:
Op zondag 10 juli 2005 15:14 schreef petitlapin het volgende:

je geraakt er wel, geef het even tijd om het wat naar de achtergrond te krijgen, en dan weer naar de toekomst kijken
nu heb ik rode wangetjes
  zondag 10 juli 2005 @ 21:24:55 #266
11766 eymey
koning één-oog
pi_28691170
quote:
Op zondag 10 juli 2005 15:14 schreef petitlapin het volgende:

Ze is ook zeker tof

Maar ja.... vandaag al haar spulletjes een beetje bij elkaar gedaan, in dozen en de rest in een hoek van de kamer... zodat m'n meubels er van de week uit kunnen voor de verhuizing.

Wel weer heel apart gevoel hoor... al de spulletjes die ik altijd om me heen heb gehad nu aan de kant te moeten leggen... terwijl ze eerst nog met ons mee zouden gaan

Ach ja, gelukkig voel ik me ook weer steeds meer dagen beter.

En ik ga haar nu ook niet helemaal uit m'n leven verbannen... alleen wil ik voorlopig gewoon ff geen contact meer (niet zolang ze dingen over die andere gast in d'r msn en zo heeft staan ).
  maandag 11 juli 2005 @ 07:33:19 #267
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_28698800
quote:
Op zondag 10 juli 2005 21:24 schreef eymey het volgende:

[..]

Ze is ook zeker tof

Maar ja.... vandaag al haar spulletjes een beetje bij elkaar gedaan, in dozen en de rest in een hoek van de kamer... zodat m'n meubels er van de week uit kunnen voor de verhuizing.

Wel weer heel apart gevoel hoor... al de spulletjes die ik altijd om me heen heb gehad nu aan de kant te moeten leggen... terwijl ze eerst nog met ons mee zouden gaan

Ach ja, gelukkig voel ik me ook weer steeds meer dagen beter.

En ik ga haar nu ook niet helemaal uit m'n leven verbannen... alleen wil ik voorlopig gewoon ff geen contact meer (niet zolang ze dingen over die andere gast in d'r msn en zo heeft staan ).
Heeft ze dat??? O dan heeft ze bij denk ik geblokkeerd want eh....hahaha ik zie haar nooit online. Dan heeft ze mijn naam toch gelezen laatst
O men ik ga douchen ga zo naar mijn werk!!
  maandag 11 juli 2005 @ 16:38:18 #268
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_28710137
quote:
Op maandag 11 juli 2005 07:33 schreef debbie_19 het volgende:

[..]

Heeft ze dat??? O dan heeft ze bij denk ik geblokkeerd want eh....hahaha ik zie haar nooit online. Dan heeft ze mijn naam toch gelezen laatst
wat had je voor naam dan?
patat ftw :)
  maandag 11 juli 2005 @ 18:53:27 #269
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_28713675
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:38 schreef daniman het volgende:

[..]

wat had je voor naam dan?
O zij had in haar naam zoiets staan van eh "nance starts a new life" en toen had ik als naam "wel makkelijk he zo'n nieuw leven starten" en poef toen ging ze offline...en ik heb haar nooit meer online gezien
  maandag 11 juli 2005 @ 21:05:12 #270
11766 eymey
koning één-oog
pi_28717820
quote:
Op maandag 11 juli 2005 07:33 schreef debbie_19 het volgende:

[..]

Ze heeft nu ook een andere msn . Versteegt.com adres dumpt ze (net als versteegt zelf dus ).
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:20:00 #271
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_28732959
quote:
Op maandag 11 juli 2005 21:05 schreef eymey het volgende:

[..]

Ze heeft nu ook een andere msn . Versteegt.com adres dumpt ze (net als versteegt zelf dus ).
Heeft ze toevallig ook een andere FOK! naam
  woensdag 13 juli 2005 @ 01:18:28 #272
11766 eymey
koning één-oog
pi_28757474
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 12:20 schreef debbie_19 het volgende:

[..]

Heeft ze toevallig ook een andere FOK! naam
Dat weet ik eigenlijk niet... ze heeft geloof ik ooit wel een andere naam aangemaakt maar weet verder niet of ze daar ooit wat mee gedaan heeft. Dit forum interesseert haar denk ik ook niet meer zo... mss. ook wel beter, kan ik hier vrijuit posten.

Hoewel ik hier verder niets post wat niet waar is, dus ookal leest ze het, zou het nog niet erg zijn . Als ze heel goed leest zal ze zelfs zien dat ik het in sommige gevallen ook nog voor haar opneem .

Goed.... om ff dit eigen topic een beetje op orde te houden: Zullen we verder kleppen via msn? . Dan wordt deze niet meer omhoog geschopt. Ik denk dat ik over het onderwerp hiervan ook verder geen nuttige bijdrage meer kan leveren... alles wat gezegd is, is wel zo'n beetje gezegd.

In de topic-reeks "de kunst van het loslaten van je ex" ben ik nog te vinden... beetje kletsen met andere mesen die dit soort dingen meemaken .
pi_28830131
Je verhaal is heel ontmoedigend.
Zeker omdat ik in zo'n zelfde situatie zit.
Verschil is alleen dat mijn partner al 20 jaar met mij ging en wij waren 12,5 jaar getrouwd.
7 weken geleden kwamen we terug van vakantie en toen vertelde ze dat ze verliefd was geworden op een jongen die daar in dat vakantieland woont.
Alleen ben ik erachter gekomen dat die jongen haar niet eens wil.
Gevolg is dat ze niet weet wat ze met haar gevoelens wil en dat ze in 2 weken tijd al haar gevoelens voor mij kwijt is.
Ze wil zo snel mogelijk scheiden en heeft inmiddels al een voorlopig koopcotract getekend voor een appartement.
We hebben ook een zoontje.
Er is veel meer gebeurd maar dit is een verkorte versie.
Het is emotioneel heel zwaar en begrijpen zullen we het ook niet.
Gelukkig praat zij over mij niets anders dan goeds maar het is heel moeilijk hier overheen te komen.

Ik wens je veel sterkte.
Luister naar je eigen gevoel en leg de raad van anderen naast je neer.
Groet.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 18:41:13 #274
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_28838101
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:14 schreef Simbolo het volgende:
Verschil is alleen dat mijn partner al 20 jaar met mij ging en wij waren 12,5 jaar getrouwd.
7 weken geleden kwamen we terug van vakantie en toen vertelde ze dat ze verliefd was geworden op een jongen die daar in dat vakantieland woont.
Gevolg is dat ze niet weet wat ze met haar gevoelens wil en dat ze in 2 weken tijd al haar gevoelens voor mij kwijt is.
Ze wil zo snel mogelijk scheiden en heeft inmiddels al een voorlopig koopcotract getekend voor een appartement.
Gelukkig praat zij over mij niets anders dan goeds maar het is heel moeilijk hier overheen te komen.

Ik wens je veel sterkte.
Groet.
Leuk voor dat zoontje.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:52:01 #275
11766 eymey
koning één-oog
pi_28846753
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:14 schreef Simbolo het volgende:

Ik wens je veel sterkte.
Groet.
Zo hey, dat is inderdaad een minstens zo heftig verhaal

Damn... daar ben ik dan nog wel blij mee.. dat er geen kind in het spel was ofzo. Ze wilde al wel heel vroeg in onze relatie serieus kinderen... altijd af weten te houden van " dat komt nog wel..." en later zag ze dat ook wel zelf in (nu weet ik waarom ).

In ieder geval: Jij ook sterkte. Ik luister wel naar wat anderen te zeggen hebben maar trek verder m'n eigen plan, wil me zelf bewust zijn van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')