Dit topic was ook van mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:56 schreef Tinkerbell het volgende:
Beetje laat hoor! Ik dacht al waar blijft ie?![]()
Ook hoi en welkom en zoquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:28 schreef luciano het volgende:
ISABEAUTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE , MIJN FAVORIETE REDHEADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD, HOE ISTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ,
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ?????????????????????????????????????????????????????
LONGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
TIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
Nee nog niet!quote:
Gaan we samen kijken?quote:
Gernequote:
Oe! Jij stuk!quote:Op maandag 20 juni 2005 21:32 schreef schatje het volgende:
[..]Scope
.
Leuk dat je ook weer van de partij bent.
eejjj Hunterquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:49 schreef Hunter het volgende:
Gefeliciteerd, Sanne en Tinkerbell. Hopelijk kunnen we in in goede traditie weer van elkaars wederzijdse informatie profiteren!
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:06 schreef dwerg het volgende:
[..]
Zoals elke keer zal Jeromar weer het hardste roepen dat hij een grote kans maakt om in het huis te komen.
heeft iemand nog updates van de grappigste fokker aller tijden gespotquote:Op maandag 27 juni 2005 12:48 schreef Gert het volgende:Daar is-ie al hard mee bezig!
(als user FormerlyKnownAs)
Hij schijnt moppenboeken van Max Tailleur uit zijn hoofd aan het leren te zijn. Just in case.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:04 schreef APK het volgende:
[..]
heeft iemand nog updates van de grappigste fokker aller tijden gespot
Zo'n boekje met een touwtje erin, om hem op het toilet op te hangen.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij schijnt moppenboeken van Max Tailleur uit zijn hoofd aan het leren te zijn. Just in case.![]()
Jaaa! Die was het!quote:Op maandag 27 juni 2005 21:00 schreef Gert het volgende:
Alleen om die titel lig je al blauw.
[afbeelding]
Ons allemaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:30 schreef Stretto het volgende:
Een eigen subforum voor zo'n rukprogramma gaat mij toch wel te ver!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |