ah thanks, zal die ff gaan zoekenquote:Op maandag 20 juni 2005 23:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik zou het eerder genoemde album van Homeliss Derilex aanraden , heerlijke slowdown beatjes van Alchemist (exec producer is Rasco btw)
En terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Digable Planets - Reachin' gaat sowieso mee.
oh ja! Do you want more!? was ik alweer vergeten. echt een absoluut geniaal relaxed album is datquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:43 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk.
Vergeet Do You Want More en Mecca And The Soul Brother niet!
Prutserquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh ja! Do you want more!? was ik alweer vergeten.
6 weken Thailand en Maleisiequote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:56 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Prutser
Alvast een fijne vakantie man! 2 maanden Vietnam toch?![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
6 weken Thailand en Maleisie
ga jij nog op vakantie? en alle anderen hier? -Angel-, ga jij bijv. nog naar Lloret dit jaar?
Luistertips? Sure!quote:Op maandag 20 juni 2005 22:59 schreef jimjim1983 het volgende:
ga ook maar eens op zoek naar dat album dan. moet sowieso wat nieuwe cd's hebben voor op vakantie (maandag naar thailand)
iemand nog luistertips voor als ik in een hangmat lig met een kokosnoot in m'n hand?![]()
Deze zomer iig niet (misschien wel een festivalletje ofzo) , maar ergens in de herfst ga ik chillen in Moskou en St. Petersburgquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
6 weken Thailand en Maleisie
ga jij nog op vakantie? en alle anderen hier? -Angel-, ga jij bijv. nog naar Lloret dit jaar?
Cool man. Al bezig met de voorbereidingen denk ik?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:08 schreef AboruAsli het volgende:
-edit- Geen vakantieplannen voor mij. 5 augustus trouwen en 8 augustus verhuizen, daar ga ik mijn vakantie voor gebruiken (voor het verhuizen dus)...
thanks. die Zero7 heb ik al, erg lekker album idd. en die music has the right to children heb ik inmiddels ook kunnen downloaden door jou.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:08 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Luistertips? Sure!
DJ Krush - Code 4109
Boards of Canada - Music has the right to children
Zero 7 - Simple Things
Massive Attack - Mezzanine
Overigens heb je in Thailand een welig tierende bootleg industrie, dus ik zou zeker niet teveel meenemen. Het meeste koop je immers daar.
Laters!!
AA
-edit- Geen vakantieplannen voor mij. 5 augustus trouwen en 8 augustus verhuizen, daar ga ik mijn vakantie voor gebruiken (voor het verhuizen dus)...
Splash is dit jaar toch weer? wil ik nog wel een keer heen, maar er waren dit jaar niet echt hele dope gasten als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Deze zomer iig niet (misschien wel een festivalletje ofzo) , maar ergens in de herfst ga ik chillen in Moskou en St. Petersburg(waarschijnlijk letterlijk chillen)
Je weet maar nooit idd!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
in illegale dingen zijn ze idd erg goed in thailand maar ik vrees dat ze daar niet mijn muziek hebben, maarja wie weet.
Na twee jaar Ommen ga ik weer naar Zwollywoodquote:en Cosmick?
ah dope, kan je beats gaan maken voor opgezwollequote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:23 schreef cosmick het volgende:
Na twee jaar Ommen ga ik weer naar Zwollywood
kan cosmick dan beats makenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ah dope, kan je beats gaan maken voor opgezwolle![]()
Op mijn site (ik ben met een nieuwe cartoonish-achtig iets bezig.. dit is de tijdelijke site staan wat beats. Maar geen hiphop want ik vind het leuk om vanalles wat te maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
kan cosmick dan beats maken![]()
staan er ook samples online
nieuwe layout ziet er goed uitquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Op mijn site (ik ben met een nieuwe cartoonish-achtig iets bezig.. dit is de tijdelijke site staan wat beats. Maar geen hiphop want ik vind het leuk om vanalles wat te maken.
Wil wel wat tracks online gooien vanavond anders. Wat dj-tracks ofzo
zal eens luisteren later op de dagquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:54 schreef cosmick het volgende:
O er stond wel wat ouwe 2 Outta Millions dingetjes op mijn ftp.
Ken dat PaRo? 't Zijn eigen nummers.. dus dat mag toch?
2 Outta Millions - bliksemsnel
2 Outta Millions - the return
2 Outta Millions - wheels of fortune
Oldschool uit Zwolle. Tracks zijn in eind 1980 door mij en Christiaan (Laquatel) gemaakt op mijn zoldertje in Zwolle destijds![]()
Ja, ik heb veel meer tracks. Ik heb alleen nooit wat gereleased. 2OM heeft wel platen gereleased, maar dat was met DJ MAS. Ik maakte toen een uitstapje naar house (voornamelijk acid).quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:50 schreef jimjim1983 het volgende:
heb je eigenlijk meer van 2 outta million? je had een hele tijd terug daar 2 nummers van geplaatst en die waren wel dope, mental motion heette er een volgens mij,heb ze nog steeds
of moet ik dat gaan kopen?
ah dope. thanks manquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:54 schreef cosmick het volgende:
O er stond wel wat ouwe 2 Outta Millions dingetjes op mijn ftp.
Ken dat PaRo? 't Zijn eigen nummers.. dus dat mag toch?
2 Outta Millions - bliksemsnel
2 Outta Millions - the return
2 Outta Millions - wheels of fortune
Oldschool uit Zwolle. Tracks zijn in eind 1980 door mij en Christiaan (Laquatel) gemaakt op mijn zoldertje in Zwolle destijds![]()
DJ MAS is nu toch de dj van Raymzterquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ik heb veel meer tracks. Ik heb alleen nooit wat gereleased. 2OM heeft wel platen gereleased, maar dat was met DJ MAS. Ik maakte toen een uitstapje naar house (voornamelijk acid).
Ben nu nog wel steeds met hiphopbeats bezig, maar heb de laatste tijd wel erg weinig tijd. Heb wel wat leuke nieuwe dj-tracks gemaakt die ik ga proberen op mijn site te zetten deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |