Zoals ik al zei: gewoon in kolommen denken, de eenheden, tientallen, hondertallen, et cetra scheiden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:31 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Volgens mij werken ze met orden van grootte.
V en X kunnen alleen worden verminderd met I
L en C kunnen alleen worden verminderd met X
D en M kunnen alleen worden verminderd met C
Hmm, toch nog logica
ach dit zijn allemaal gecamoufleerde tvp's...quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zat hier vroegah niet een MUZ -topic?![]()
Ja, ik word ook ongansch ende moe van dat geëmmer iederen keder dat men eenen nieuw topique wenscht aan te maaken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:18 schreef Berkery het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon tellen dan? Of is dat vloeken in de kerk
De vraag staat ook al veel te lang open. Mij is iig duidelijk dat zo'n award niks helpt voor je bekendheidquote:
Zolang ze zo mooi blijft mag ze prutsen van mequote:Op donderdag 16 juni 2005 23:47 schreef belsen het volgende:
Shit, hoe heten ze, met die pruts bassiste...
Ja tochquote:Blues Brother Castro, toch.
Is de eland ook ziek, Belsen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:47 schreef belsen het volgende:
Shit, hoe heten ze, met die pruts bassiste...
Blues Brother Castro, toch.
nog steeds in 1 stuk TSE?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:Ongelooflijk, we zijn alweer bijna halverwege een nieuw jubileumtopic!
...of op Noorderslag dusquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:57 schreef peaceman het volgende:
je mag spelen op Lowlands...
ach je hebt ze beide genoemd bij jou vraag toch?quote:
Ik maakte ook alleen maar een zinnetje afquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach je hebt ze beide genoemd bij jou vraag toch?
Studiotijd?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:56 schreef belsen het volgende:
Naast een geldprijs en promotie via de Essent wedstrijd heeft het winnen van een award nog een groot voordeel.
Wat?
Klopt ook. Maar ik bedoelde Lowlands.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:02 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik maakte ook alleen maar een zinnetje af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |