Echt wel! Morgen B&A locatietour langs Naarden, Hilversum, Schoonhoven en Rotterdam, en zondag naar de premiere van De Kameleon 2. Druk druk druk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hebben de lieve mensen hier nog Wilde Weekendplannen?
waaromquote:
niet altijd hoor.... soms is het leven iddquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Omdat het leven één groteis.
.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:15 schreef Ryan_R het volgende:
Ook voor mij een pakketje vandaag, mijn nieuwe phone is er![]()
Ik ben daar om half 2 ofzo, kunnen we zwaaien naar elkaarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:49 schreef Blubberzwijn het volgende:waarom heb ik nou aangeboden met een vriend mee te gaan die zn vader bij schiphol op moet halen
Gil niet zo man..!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:55 schreef Ang3l het volgende:
...probleempje.
De mixtape van de show van zaterdag 25-6 is weg...... o ooooow. Bruce heeft vandaag de hele dag gewerkt om een nieuwe te maken maar er zaten heel veel extra effects in met geluiden en bassen bliksems en zo, en die zijn dus allemaal weg. Om die reden hebben we vandaag de show niet kunnen zetten. En dat doen we dus morgen .... morgen, als ik het door mij georganiseerde familiefeest heb en ik dus onmogelijk weg kan.
Ofwel: ik heb de 25e een optreden in de Lichttoren wat uitverkocht is, maar waarvan de muziek er nog niet is, ik de op- en afgangen niet weet als ook de dansen tussen door niet, ik ook nog geen plaats heb en waarvoor ik waarschijnlijk deze week nog moet gana rondbellen wat voor kleren ik aan moet.
HANDIG!!!!!!!!!!
Volgens mij snap jij 't niet helemaalquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:01 schreef tech het volgende:
[..]
't Was geen vraag of suggestie, maar een opdracht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |