Waxje deed meer van 'Veni, vedi, velcro'. Hij kwam, zag en bleef plakken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Maar het overwinningsgedeelte is nog niet helemaal gelukt?
psssstquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:26 schreef wonderer het volgende:
Zelfkennis is okee!
Ik had vannacht een mugDrie keer gestoken en vier uur slaap gemist. Klotebeesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
jouw portugees?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:28 schreef Cybart het volgende:
er was dus geen zak te doen in het restaurant...
loop ik daarna door de stad, kom ik mn portugees tegen...
verteld ie dus dat ie ontslag heeft genomen en morgenvroeg terug naar huis vliegt
Dus jij mee?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:28 schreef Cybart het volgende:
er was dus geen zak te doen in het restaurant...
loop ik daarna door de stad, kom ik mn portugees tegen...
verteld ie dus dat ie ontslag heeft genomen en morgenvroeg terug naar huis vliegt
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
psssst
Trouwens, even bloedserieus: wil je wel even oppassen als je straks weer naar huis gaat??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
euhm ja... laten we zeggen dat dat een beetje een lopend project wasquote:
was dat maar...quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
psssst
Heb ik! Maar ja, mensen (aka broertje) laten de deuren openstaan dus dan helpt dat ook niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ik voorzie binnenkort goedkope vakanties.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm ja... laten we zeggen dat dat een beetje een lopend project was
was nog steeds bezig in de fase of ie nou echt geen homo was
en hij zou hier tot eind augustus zijn
[..]
was dat maar...
maar goed, hij vroeg net wel mn nummer, zodat ie nog kon smsen...
hij had wel een pc thuis maar geen internet
Als expert raad ik lange afstandsrelaties ten zeerste af.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik voorzie binnenkort goedkope vakanties.
Gelukkig heeft CB geen moeite met lange afstanden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als expert raad ik lange afstandsrelaties ten zeerste af.
Maar hoe dan ook, ik hoop dat het wat wordt
Aangezien hij geen restaurent heeft, is hij iig niet mijn Portugees.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |