Wat is dat voor onzin dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:31 schreef SHE het volgende:
whehehe
Ik hoop echt , dat het bij mij in een relatie nooit zover komt dat ik me zal moeten wenden tot machinaal vertier. Dat zou betekenen dat zowel ik als mijn playmate aardig falen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:12 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin dan?
Dat je die stelling bezigt is in mijn ogen een grotere zwakte...
Nu is zo'n ding als uit de OP misschien overdreven, maar speeltjes (ook op batterijen) kunnen best toegevoegde waarde hebben... Al is het maar ter afwisseling...
Kijk de filmpjes van fucking machine's en oordeel zelf, alle vrouwen komen binnen de paar minuten klaar en blijven dat doen totdat het ding uitgaat, helemaal gek worden die dames....quote:
Echt waar? Die echte grote machines ook? In wat voor een context dan, als ik dat vragen mag? Just curiousquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal geprobeerd..ALLEMAAL en ben tot de niet verrassende conclusie gekomen dat goede en afwisselende sex, in jezelf niet en niet op batterijtjes loopt.
Mijn mening, mijn bevindingen
Ja hoor, allemaalquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:15 schreef SHE het volgende:
[..]
![]()
Keep your panties on !
Ik heb ze allemaal geprobeerd..ALLEMAAL
Grappig, mijn ervaring is anders. Een goede minnaar met een speeltje is nog fijner dan een goede minnaar zonder zo'n speeltje. Stom he? Maar ik heb ze dan ook niet ALLEMAAL geprobeerd.quote:en ben tot de niet verrassende conclusie gekomen dat goede en afwisselende sex, in jezelf niet en niet op batterijtjes loopt.
Als ze dat niet zouden doen, was het filmpje ook niet zo spannend he.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Kijk de filmpjes van fucking machine's en oordeel zelf, alle vrouwen komen binnen de paar minuten klaar en blijven dat doen totdat het ding uitgaat, helemaal gek worden die dames....
Ik heb het ook gezien met gewoon mensen die het uit wilde proberen, zo werken die filmpjes en je ziet meiden die voor het eerst spuiten en dat is ontzettend goed aan hun koppen te zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:08 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Als ze dat niet zouden doen, was het filmpje ook niet zo spannend he.
Zullen wij WFL'ers alvast gaan sparen voor je verjaardag?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet eindelijk wat ik op mijn verjaardag moet vragen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |