abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27995073
Wellicht een domme vraag, maar ik moet door de achterwand van mijn meterkast een gat boren + ik moet wat dingen in die triplexplaat schroeven (modem, router, switch e.d.).
Kan dat gewoon? Of zit er ACHTER die plaat ook nog allerlei leidingen en kabels?
pi_27995274
Allereerst verwacht ik dat die triplex plaat in werkelijkheid multiplex is. Over het algemeen lopen daar geen leidingen achterlangs, al durf ik jou die garantie niet te geven. Het blijft eng.
Om het modem op te hangen kan je natuurlijk gerust kleine schroefjes in het multiplex draaien.
pi_27995590
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 20:17 schreef patje74 het volgende:
Allereerst verwacht ik dat die triplex plaat in werkelijkheid multiplex is. Over het algemeen lopen daar geen leidingen achterlangs, al durf ik jou die garantie niet te geven. Het blijft eng.
Om het modem op te hangen kan je natuurlijk gerust kleine schroefjes in het multiplex draaien.
Triplex, Multiplex... Allemaal bijna hetzelfde, die paar laagjes maakt ook niet uit .
Ah, kleine schroefjes is idd wel een goed idee .
pi_27995758
Mogen geen leidingen achterdoor lopen voor zover ik weet. Wat ik zelf wel meegemaakt heb is dat er bijna aan de zijkant van het hout aan de andere kant van de muur een waterleiding ingeslepen was. Dus als jij dan toevallig net op die plek heel diep boort dan wordt het nat
pi_27995935
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 20:31 schreef Juup© het volgende:
Mogen geen leidingen achterdoor lopen voor zover ik weet. Wat ik zelf wel meegemaakt heb is dat er bijna aan de zijkant van het hout aan de andere kant van de muur een waterleiding ingeslepen was. Dus als jij dan toevallig net op die plek heel diep boort dan wordt het nat
Nat + Meterkast = Lachen
pi_27996067
kan je niet een plankje ophangen tegen de zijkant van de meterkast? DAt heb ik gedaan ,zit je safe.

Of anders een krukje erin zetten en het daarop zetten, maakt voor die apparaten toch niet uit of ze hangen of liggen.
  donderdag 16 juni 2005 @ 21:39:59 #7
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_27997810
Ik zou gewoon met korte schroeven werken. Er zo langs de rand een gas of waterleiding lopen.

Dus om het veilig te doen gebruik korte schroeven en ga vooral niet boren enzo
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_27997857
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 20:41 schreef harlingen het volgende:
kan je niet een plankje ophangen tegen de zijkant van de meterkast? DAt heb ik gedaan ,zit je safe.

Of anders een krukje erin zetten en het daarop zetten, maakt voor die apparaten toch niet uit of ze hangen of liggen.
een krukje in je meterkast...lekker handig en vooral netjes...
pi_27998133
Ik heb de boel met korte schroeven opgehangen en ik MOEST ergens door de muur (voor de UTP kabel) wat ik ergens onderaan heb gedaan waar geen kabels of leidingen uit de vloer kwamen en niets in de buurt zat..... en dat ging prima .

Enige wat niet gelukt is, is het ophangen van de modem. Waarom heeft een Motorola Surfboard geen ophangmogelijkheid .
pi_27998607
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:48 schreef blieblie het volgende:
Waarom heeft een Motorola Surfboard geen ophangmogelijkheid .
Welk type heb je? Als je een wit surfboard hebt dan zijn daar ophangbeugels voor te krijgen. (heb er geloof ik nog eentje liggen) Die kleine zwarte kan je vastzetten door het voetje tussen 2 schroefjes te klemmen.
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:04:09 #11
59607 Partyman
Heerlijk Helder Heineken
pi_27998667
8ter de plaat lopen nooit leidingen langs ... omdat deze als ze van onderen komen aan de voorkant langs gehaald worden.
pi_27998712
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:02 schreef patje74 het volgende:

[..]

Welk type heb je? Als je een wit surfboard hebt dan zijn daar ophangbeugels voor te krijgen. (heb er geloof ik nog eentje liggen) Die kleine zwarte kan je vastzetten door het voetje tussen 2 schroefjes te klemmen.
Keb de witte.
Heb je dat ene beugeltje over toevallig? .
pi_28021961
achter die plaat mogen geen leidingen zitten maar daar trekt beun de haas zich nix van aan en dus gewoon met schroeven van 16 of 20 mm werken.

ene het is wel triplex
want sinds 2 jaar is de oficiele naam voor plaatmateriaal uit lagen fineer dus triplex ongeacht de hoeveel heid lagen.
lalala
  vrijdag 17 juni 2005 @ 17:37:38 #14
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_28023505
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:48 schreef blieblie het volgende:
Enige wat niet gelukt is, is het ophangen van de modem. Waarom heeft een Motorola Surfboard geen ophangmogelijkheid .
Montagekit..
  vrijdag 17 juni 2005 @ 18:57:10 #15
119075 BazjeV
subtiele klootzak
pi_28025607
ik dacht ook gelijk aan dubbelzeidig tape
Deze post was weer totaal nutteloos...
* blog
pi_28029556
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 20:36 schreef BaraCuda het volgende:

[..]