Triplex, Multiplex... Allemaal bijna hetzelfde, die paar laagjes maakt ook niet uitquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:17 schreef patje74 het volgende:
Allereerst verwacht ik dat die triplex plaat in werkelijkheid multiplex is. Over het algemeen lopen daar geen leidingen achterlangs, al durf ik jou die garantie niet te geven. Het blijft eng.
Om het modem op te hangen kan je natuurlijk gerust kleine schroefjes in het multiplex draaien.
Nat + Meterkast = Lachenquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:31 schreef Juup© het volgende:
Mogen geen leidingen achterdoor lopen voor zover ik weet. Wat ik zelf wel meegemaakt heb is dat er bijna aan de zijkant van het hout aan de andere kant van de muur een waterleiding ingeslepen was. Dus als jij dan toevallig net op die plek heel diep boort dan wordt het nat
een krukje in je meterkast...lekker handig en vooral netjes...quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:41 schreef harlingen het volgende:
kan je niet een plankje ophangen tegen de zijkant van de meterkast? DAt heb ik gedaan ,zit je safe.
Of anders een krukje erin zetten en het daarop zetten, maakt voor die apparaten toch niet uit of ze hangen of liggen.
Welk type heb je? Als je een wit surfboard hebt dan zijn daar ophangbeugels voor te krijgen. (heb er geloof ik nog eentje liggen) Die kleine zwarte kan je vastzetten door het voetje tussen 2 schroefjes te klemmen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:48 schreef blieblie het volgende:
Waarom heeft een Motorola Surfboard geen ophangmogelijkheid![]()
.
Keb de witte.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:02 schreef patje74 het volgende:
[..]
Welk type heb je? Als je een wit surfboard hebt dan zijn daar ophangbeugels voor te krijgen. (heb er geloof ik nog eentje liggen) Die kleine zwarte kan je vastzetten door het voetje tussen 2 schroefjes te klemmen.
Montagekit..quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:48 schreef blieblie het volgende:
Enige wat niet gelukt is, is het ophangen van de modem. Waarom heeft een Motorola Surfboard geen ophangmogelijkheid![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |