Kijk dat dacht ik alquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom niet.
Vond het wel grappig, misschien was ik ook lichtelijk aangeschoten door de halve fles rosé die ik leeg had gedronken voor het schoolfeest.
Zozo ruig hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kijk dat dacht ik al
Ik heb één juli schoolfeest, er staat heel groot op de poster: Roken en Drankgebruik verboden!
Die gekken denken dat je daar op school zit te drinkenDat doe je er toch voor
Ik heb het aardig druk gehad, dat krijg je heh, als je geslaagd bent. 's avond's hardwerken -> niks eten-> Naar de Moriaan (een soort café is dat)-> Veel drinken-> Feesten!![]()
Nou wat ruigquote:
Ga je er heen dan? Amersfoort is mij te ver wegquote:Vandaag Torenpop in Amersfoort, met o.a. Intwine en Brainpower. En het mooiste van allemaal is: HET IS GRATIS!!!
je had zeker weer een vette katerquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:26 schreef capibar het volgende:
ik ben weer op de been![]()
mijn vader werd gister 50, dus het is tamelijck laat geworden...
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:28 schreef capibar het volgende:
[..]
nee, mijn kat is op dieet, en de andere is een kat van het vrouwelijcke geslacht.
1 2 3 | <?php LALALALA ?> |
Als je het ook nog goed zou doen zou het een stuk overtuigender overkomenquote:
vrij vertaaldquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:42 schreef HomerJ het volgende:
Pff, hele ochtend genikst. Straks met wat leuke meisjes uit de buurt naar een meerWat een leuk weer
vakanties zijn oke
![]()
Alleen jammer dat ik pas over 2 weken vakantie heb![]()
"[GAM slowchat] pimp hier met je PHP kennisch"quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je het ook nog goed zou doen zou het een stuk overtuigender overkomen
hehe, ik heb jetzt urlaub hehehehquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:42 schreef HomerJ het volgende:
Pff, hele ochtend gewerkt. Straks met wat leuke Bikini-babes naar een meerWat een heerlijk weer
Damn wat houd ik toch van vakantie
![]()
Alleen jammer dat ik pas over 2 weken vakantie heb![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je het ook nog goed zou doen zou het een stuk overtuigender overkomen
1 2 3 4 | <?php if Tain=zeur Thomper=n00b ?> |
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:10 schreef capibar het volgende:
[..]
"[GAM slowchat] pimp hier met je PHP kennisch"
OMG, DIE EERSTE IS REX HUNT!!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:18 schreef mordradead het volgende:
ik kwam trouwens dit plaatje tegen toen ik googlde op bikini babe
[afbeelding]
deze kan ik jullie natuurlijk ook niet onthouden
[afbeelding]
ik zit hier gewoon te chillen met een ventilator tegen mijn bakkes, aerow opstaan....quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:20 schreef RaymanNL het volgende:
Weet je wat ik nou niet snap! Ik het kei mooi weer, en de slowchat loopt als een tierelier, dat klopt gewoon niet![]()
ik ga zo ff de stad inquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:22 schreef capibar het volgende:
[..]
ik zit hier gewoon te chillen met een ventilator tegen mijn bakkes, aerow opstaan....
weetjewel ik ben vanochtend al in het winkelcentrum geweest, 2 bankjes gelakt, videotjes laten zien, foto's gemaakt, foto's gearchiveert....
ik vind het wel weer best voor vandaag
misschien dat ik zo even buiten ga chillen....
dat ijsje is voor morgen al gesmolten hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik ga zo ff de stad ineen vaderdag cadeautje halen en een ijsje halen
![]()
Ik heb ook zin om naar walibi te gaan! Misschien kom ik je maandag nog tegenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:25 schreef capibar het volgende:
ohja en ik zit me te verheugen op maandag, eerst naar walibi tot half zes met de hele klas, dan lekker eten, en dan naar den disco ergens in ijsselstein ofzeau...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |