Ja nou zoiets als je daar zegt is al gezellig opzichquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alweer gefeliciteerd Rayman
Mmarsu: wat voor meet wil je houden dan. Op zich is een beetje gamen wel okay, maar das kut als er meer dan 4 mensen zijn. Bier drinken lijkt me de beste oplossing, maar er zijn een aantal minderjarigen nogBovendien wil ik niet op een terras zitten met 10 nerds die allemaal een DS of PSP hebben
Er lopen er wel een aantal rond van onder de 16 hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja nou zoiets als je daar zegt is al gezellig opzich. Maar er lopen hier toch geen mensen rond onder de 16
. Ik heb verder geen Ds of Psp, dus dat komt goed
. Ennuuhhh, over dat gamen, tja misschien is daar iets voor te regelen oid
![]()
Ik ben iig 17quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Er lopen er wel een aantal rond van onder de 16 hoor
chill he, ik ben bijna zestienquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Er lopen er wel een aantal rond van onder de 16 hoor
virtua tennis uiteraard... in veenhuizen assenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja nou zoiets als je daar zegt is al gezellig opzich. Maar er lopen hier toch geen mensen rond onder de 16
. Ik heb verder geen Ds of Psp, dus dat komt goed
. Ennuuhhh, over dat gamen, tja misschien is daar iets voor te regelen oid
![]()
met virtua tennis maak ik iedereen idd wel dik in jaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
Met virtua tennis wel!
Ik zie wel voordelen eigenlijk, hebben we nog een paar nuchtere mensen om ons oude zatlappen in het gareel te houdenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bier drinken lijkt me de beste oplossing, maar er zijn een aantal minderjarigen nog
wifi?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:39 schreef speknek het volgende:
Je hebt nu geen kabeltje voor internet?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:35 schreef speknek het volgende:
We kunnen binnenkort ook wel eens met z'n allen de Battlefield 2 demo gaan doen..
yeah!, kijken of ik 1 frame per 10 sec. kan halen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:35 schreef speknek het volgende:
We kunnen binnenkort ook wel eens met z'n allen de Battlefield 2 demo gaan doen..
even serieus, dat spel loopt tamelijk brak.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:36 schreef speknek het volgende:
Jaja, dek jullie maar vast in.
Hij dacht dat ik 23 wasquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:08 schreef MMaRsu het volgende:.
Ik heb van een hoop members dat ik denk dat ze ouder zijn.
Nee 12quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:36 schreef capibar het volgende:
even serieus, dat duitsch gebeuren was echt een goede grap.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:47 schreef capibar het volgende:
[..]
even serieus, dat spel loopt tamelijk brak.
ohja ik heb nog een leuk verhaal.
tijdens de leestext duits had iemand naast mij een woordenboek "duitsch nederlandsch" blijkbaar uit 1800 ofzo, de pagina's waren helemaal geel![]()
dus ik schreef boven mijn blaadje "duitsch" ipv "duits"![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:36 schreef capibar het volgende:
Als jij er om kan lachenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:36 schreef capibar het volgende:
quote:
Je vriend heeft het spel afgesloten.
Je vriend heeft het spel verlaten. Je kunt niet verder spelen zonder tegenstander. Als je een ander spel wilt spelen, sluit je het huidige spelvenster en nodig je een andere vriend uit.
Lucht je hart, mijn geslaagde vriendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |