...nog even onbekend, we slepen um ff door die laatste spannende momentenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:39 schreef Dos37 het volgende:
goedeMiddag en die uitslag was of is...?
Tussen 4 en 5quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:42 schreef StarGazer het volgende:
Hoe laat krijg je het te horen Voreg?
Allemaal breuken, economische theoriën en VINEX-locatiesquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:42 schreef pascalheister het volgende:
hoe ziet die uitslag er nu uit op je lichaam, allemaal cijfertjes enz?
Ik zal het hem doorgevenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe je mentor de groeten van ons. Je moet het toch ergens over hebben nadat je gehoord hebt dat je geslaagd bent.
ja, maar mijn baas zal het daar niet mee eens zijn denk ik !quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:44 schreef Lionheaad het volgende:
zitten we GVD alweer in een nieuwe HOOLS.
Zo kan ik het toch niet bijhouden??
het is veel te goed weer om binnen te zitten
nee joh.......zoquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:42 schreef pascalheister het volgende:
hoe ziet die uitslag er nu uit op je lichaam, allemaal cijfertjes enz?
slechte tvpquote:
of zoquote:
Mijn zusje ook, maar die weet toch al wel dat ze geslaagd is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:52 schreef pfaf het volgende:
Ja, spannende tijden, m'n broertje heeft morgenvroeg pas uitslag.
M'n broertje ook, maar je gaat altijd twijfelen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mijn zusje ook, maar die weet toch al wel dat ze geslaagd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |