quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is Ook Schitterend - Hoe Het Voelt
quote:Op maandag 19 september 2005 20:27 schreef m021 het volgende:
Gem - Good To Know You
Single is net vandaag uit.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:31 schreef HV het volgende:
Gem - Good to know you (van die randstadreclame....ofzo)
Ow sorry...mogen ze 'm wel wat vaker draaien danquote:
Je moet er ook alleen naar luisteren als je helemaal van de wereld bent, dan vind je het "ineens" wel goed...quote:
Super nummersquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Titel staat voor aan, de uitvoerende artiest staat achter aan, snappie?
I Feel Just Like A Child - Devandra Benhart
Smells Like Teen Spirit - Paul Anka
Jagger '67 - Infadels
Make It Do What I Do - Warren G
Greetings From Flashbackville - Gods Of Blitz
Welcome To Jamrock - Damian Marley
Catch My Disease - Ben Lee
Filthy & Raw - Cowgum
I Bet You Look Good On The Dancefloor - Artic Monkeys
Do Your Thing - Basement Jaxx
Circle Square Triangle - Test Icicles
( www.ekdom.nl )
Moordgasten feat. Def P. feat. Gotcha, kan dat?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:49 schreef Frutsel het volgende:
wat hoor ik nu net op 3FM? Je moet je bek houwe?
toch niet: " Negrologie, dat is de kunst van je bek houwe... "
dat verstonden we hier![]()
Best een leuk nummer ja, niet echt dance vind ik trouwensquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:24 schreef BdR het volgende:
Liset Alea - No sleepdance nummer, lijkt wel wat op nummers van basement jaxx, tis 1 of andere nieuwe nederlandse zangeres?
Driewerf hoera!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
I Bet You Look Good On The Dancefloor - Artic Monkeys
In Duitsland staat ze ermee op numero uno..quote:Op woensdag 16 november 2005 17:07 schreef Cybart het volgende:Melanie C - First Day Of My Life
zou ze weer een hit te pakken hebben???
fokking mooie plaat!!!
wereldplaatquote:DAVID GRAY - Hospital Food
ik was verbaast toen ik erachter kwam dat i love you nieuwer was dan champagne people.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:43 schreef JUIZE het volgende:
Benny Sings - Little Donna
echt een wereldnummer, die krijg je niet meer uit je hoofd!
nummer is matig, maar sommige tekst is wel leuk gevondenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
I Feel Just Like A Child - Devandra Benhart
Dat nummer is al oud! En dan bedoel ik niet dat ie al een paar weken geleden als single is uitgebracht, maar vorige zomer was dat een clubhit, nu pas komt de single...quote:Op zondag 20 november 2005 19:43 schreef TimmyAsd het volgende:
Dat dance nummertje van olav Basoski - waterman. best leuk. En da uit een mond van een r&b en rap liefhebber.
Dannii Minogue & Soulseekerz - Perfectionquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:49 schreef CloudStrife het volgende:
Dannii Minogue - Perfection
Niet super nummer, maar volgens mij gaat die wel aanslaan.
Ik schop 'm lekker omhoogquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Armand van Helden - When The Lights Go Down
Voor diegenen die niet into dance zijn is dit redelijk nieuw.. Was ook nog niet getipt hier voorzover ik zag..quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:54 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat nummer is al oud! En dan bedoel ik niet dat ie al een paar weken geleden als single is uitgebracht, maar vorige zomer was dat een clubhit, nu pas komt de single...
Into Your Eyes (Sant & Matteo Esse Remix) is idd erg tofquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik schop 'm lekker omhoog
"Into Your Eyes" is ook een heerlijk nummer, net als "My My My"...
Hij zat ook al in Megamix 2004.quote:Op zaterdag 26 november 2005 08:02 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Voor diegenen die niet into dance zijn is dit redelijk nieuw.. Was ook nog niet getipt hier voorzover ik zag..
quote:Op maandag 21 november 2005 18:24 schreef Messenga het volgende:
KT Unstall - Other side of the world. Volgens mij nog niet genoemd. Goed liedje.
Zeker doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |