Niemand vind het wat om mij heen, ik vind hem ook top jaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:37 schreef MidnightRambler het volgende:
Anouk - Jerusalemenige goede nederlandse muzikant die nog serieus in de hitparade's te vinden is
![]()
die is leuk ja....quote:Op maandag 18 juli 2005 12:53 schreef Stefkuh het volgende:
6pack - Flierefluiter (www.6pack.tv)
hoewel ik niet weet of ze hem ook uitgaan brengen op single
vast welquote:Op maandag 18 juli 2005 13:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
die is leuk ja....
heb hem inmiddels maar geript naar mp3 (oei oei dat mag niet?)
Beste nummer van de cd. Alleen ben ik de cd zat... Vind er niet veel tot niks meer aan.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:55 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Niemand vind het wat om mij heen, ik vind hem ook top jaHele Hotel New York trouwens
ahha ja iddquote:Op maandag 18 juli 2005 18:05 schreef VrijeVal het volgende:
dat spacekees nog niet getipt is
spacekees - ik wil een meisje
Diep Ademuh, that's waht I said bitch!!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:57 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ahha ja iddmoet zeggen dat ik hem wel humor vindt
"SOMS DOE IK GEWOON EEN BEETJE RAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRR"
Apache Indian & Desmond Decker - The Israelites. Die dusquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:25 schreef Tha_T het volgende:
Ik zag hem gister op The Box () maar de nieuwe versie wat ze van Desmond Dekker - Israelites gemaakt hebben klinkt zeer puik moet ik zeggen
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:24 schreef Djekko het volgende:
[R&B] Ludacris ft. Bobby Valentino - Pimpin' All Over The WorldErg lekker nummertje
[R&B] Bobby Valentino - Tell MeIdem..
doe maarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef leolinedance het volgende:
Vinylshakerz - club tropicana is idd erg![]()
Ik tip:
Armin van Buuren - Shivers![]()
Armand van Helden - Into your eyes![]()
Ik denk dat hier alleen commerciele nummers verwacht worden? Anders kan ik nog wel wat heel goede zomerse trance plaatsen
Above & Beyond vs. Andy Moor - Air For Life (Airwave Remix)quote:
leuke tekst jaquote:Op maandag 18 juli 2005 02:35 schreef Koentje3 het volgende:
Ying Yang Twins - Pull My hair
zoooo dope.. die tekstjes
![]()
het liedje ervoor: Put that thang down is ook mooiquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:12 schreef --Davidoff-- het volgende:
[..]
leuke tekst ja![]()
Maar "Shake" van de Ying Yang Twins is toch veruit het beste nummer van het album
quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:36 schreef MrRobert het volgende:
Jimmy gets high - Daniel PowterZeer goed nummer
![]()
Cool.. toch op single dusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 @ 01:05 schreef Stefkuh het volgende:
wellicht zal hij niet eens op single wordne uitgebracht maar wat een heerlijk nummer is dit:
[ POP ] Daniel Powter - Jimmy Gets High
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:45 schreef BdR het volgende:
Kassameisjes - Houdios van de Vliegende Panters, over vakantie met de bus naar Salou ofzo. Lijkt wel heel erg op dat andere nummer "Houdoe"
Rock n Rol!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:05 schreef HV het volgende:
Hard-Fi - Hard to beat
![]()
mooi nummer....
Niet super nieuw meer (eind juni uitgebracht), maar heb 'm hier nog niet gehoord. Maar dat kan ook aan mij liggen.
klopt, maar ik vond hem wel erg leuk!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:45 schreef BdR het volgende:
Kassameisjes - Houdios van de Vliegende Panters, over vakantie met de bus naar Salou ofzo. Lijkt wel heel erg op dat andere nummer "Houdoe"
Geniaal nietquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:32 schreef hachy het volgende:
Vamos a salou, een busreis met hotel-ja
een weekje uit de kou, met breezers en paella
Wantwakosdanou? Apres-Ski en club mabelya
poppers zijn vet lauw, en wij zijn vrijgezel-ja !!!![]()
Bow wow ft Ciara - Like Youquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:20 schreef Timo20 het volgende:
Bow Wow ft. Omarion - Let Me Hold You
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |