quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Will Smith - Party Starterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is Ook Schitterend - Hoe Het Voeltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 september 2005 20:27 schreef m021 het volgende:
Gem - Good To Know You
Single is net vandaag uit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:31 schreef HV het volgende:
Gem - Good to know you (van die randstadreclame....ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow sorry...mogen ze 'm wel wat vaker draaien danquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:42 schreef m021 het volgende:
[..]
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
6 weken te laat, dude
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:45 schreef HV het volgende:
Maar 't is wel een leuk nummerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:I Bet You Look Good On The Dancefloor - Artic Monkeys
Je moet er ook alleen naar luisteren als je helemaal van de wereld bent, dan vind je het "ineens" wel goed...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.over schijt muziek gesprokenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Super nummersquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Titel staat voor aan, de uitvoerende artiest staat achter aan, snappie?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I Feel Just Like A Child - Devandra Benhart
Smells Like Teen Spirit - Paul Anka
Jagger '67 - Infadels
Make It Do What I Do - Warren G
Greetings From Flashbackville - Gods Of Blitz
Welcome To Jamrock - Damian Marley
Catch My Disease - Ben Lee
Filthy & Raw - Cowgum
I Bet You Look Good On The Dancefloor - Artic Monkeys
Do Your Thing - Basement Jaxx
Circle Square Triangle - Test Icicles
( www.ekdom.nl )
Moordgasten feat. Def P. feat. Gotcha, kan dat?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:49 schreef Frutsel het volgende:
wat hoor ik nu net op 3FM? Je moet je bek houwe?
toch niet: " Negrologie, dat is de kunst van je bek houwe... "
dat verstonden we hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Best een leuk nummer ja, niet echt dance vind ik trouwensquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:24 schreef BdR het volgende:
Liset Alea - No sleepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dance nummer, lijkt wel wat op nummers van basement jaxx, tis 1 of andere nieuwe nederlandse zangeres?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Driewerf hoera!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
I Bet You Look Good On The Dancefloor - Artic Monkeys
In Duitsland staat ze ermee op numero uno..quote:Op woensdag 16 november 2005 17:07 schreef Cybart het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Melanie C - First Day Of My LifeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zou ze weer een hit te pakken hebben???
fokking mooie plaat!!!
wereldplaatquote:DAVID GRAY - Hospital Food
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop