Ben ik nog welkom hier dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Kun je echt niet mee?
Anitra, had jij geen aanhang?![]()
Nee, helaas niet of het moet echt zo zijn dat ik last minute ineens kan zeg maar. Maar ze zijn heel onduidelijk over het rooster omdat ik nu nog training heb, maar ze zeiden iets van tot 16:00. Ik moet sowieso 2,5 uur reizen dus denk niet dat ik dat red.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Kun je echt niet mee?
Anitra, had jij geen aanhang?![]()
nodig ze dan een avondje samen uit. Kunnen ze even aan elkaar snuffelen wennen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:45 schreef heaven7 het volgende:
Zonder jou kom ik niet eens
Tuurlijk ben je welkom! Ik zou graag vriendje ook meenemen maar vriendin en vriendje kennen elkaar (nog) niet en weet niet of ze het zo leuk vindt de hele dag met hem opgescheept te zitten
Yups ik heb je naam gebruikt. Ik sta nog steeds achter die mening. Dat ymme geen enkele kans krijgt zolang jij alle meetings afstruint. Maar ik (ik persoonlijk mag niet voor een ander spreken.Maar mag wel zeggen hoe het bij mij overkomt) vind dat ymme nu de hele tijd moet kruipen en buigen voor jou. Ze wil absoluut geen trammelant dat proef ik uit elk bericht van haar (op haar ongeduld na dan) En dan kan het mij even niet schelen wat er tussen jullie gebeurt is. Blijkbaar is dat uitgepraat. En koop jij vrolijk dingen van haar. Maar ze mag nog steeds niets.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:40 schreef heaven7 het volgende:
Ja, ik weet het, maar ik zag mijn naam voorbij komen, altijd leuk als je er niet aan mee hebt gedaan!![]()
Misschien kan je bij de albert heijn verderop een karretje 'lenen' ? En anders, je hebt twee armen, kunnen twee mandjes aanhangenquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:09 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb een belachelijk lange lijst voor de meeting. Heb nml van mijn zus en van een collega ook een lijstje gekregen. Hoe groot zijn die mandjes bij lush?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |