Ik vind Fresh Farmacy echt super!quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:56 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Fresh Farmacy, hoe bevalt jou dat? Zit er nl. ook over te denken om het te kopen.
Milky barquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:15 schreef Cheesecake het volgende:
Ohja, heeft iemand ook ervaring met Extra Virgin Olive? Ik heb oa. I should Coco gehad maar daar kon ik absoluut niet tegen, kreeg rode vlekken en jeuk (heb atopisch eczeem). Ik zoek dus een zachte en niet sterk geparfumeerde zeep...
Dan denk ik dat dream wash iets voor jou is. Dat is dream cream, maar dan voor onder de douche.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:15 schreef Cheesecake het volgende:
Ohja, heeft iemand ook ervaring met Extra Virgin Olive? Ik heb oa. I should Coco gehad maar daar kon ik absoluut niet tegen, kreeg rode vlekken en jeuk (heb atopisch eczeem). Ik zoek dus een zachte en niet sterk geparfumeerde zeep...
Ik heb een wel een gemengde/vette huid, soms puistjes etc. (volgens mij ben ik echt de jongste hier...ben bijna 18quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:15 schreef heaven7 het volgende:
Mij droogt Fresh farmacy alleen maar uit helaas. Ik heb meer baat bij Aquamarina enzo.
Hmm...misschien toch maar Herbalism dan..quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:21 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb een droge huid met puistjesMaar Fresh farmacy is een zeep en zepen drogen altijd uit dus dat is normaal denk ik, alleen doet het verder vrij weinig voor puisjtes helaas.
Ik ben 17,5quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:20 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ik heb een wel een gemengde/vette huid, soms puistjes etc. (volgens mij ben ik echt de jongste hier...ben bijna 18)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |