Ahhh, dochtertjesquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:52 schreef MUUS het volgende:
Is er hier iemand die aquamarina heeft geprobeerd op eczeem? Er staat op hun site dat het daarvoor ook geschikt is en nu wil ik weten of het ook echt wat doet.
Ik was namelijk al van plan om Dream Cream voor mini-MUUS te halen, maar die aquamarina is dan misschien ook wel wat. Uiteraard kan ik het zelf allemaal gebruiken, maar ik vind het leuk om dingen te halen die zij ook kan gebruiken aangezien ze zo van tutten houdt.
Ze wil zo graag weer naar de 'zeepwinkel' en als ik dan alleen dingen koop waar zij niet tegen kan, vind ik dat zo sneu.
Dat is goed om te horen.quote:
koelquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:44 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Wat is reincarnate heerlijke shampoo
Ik heb nu een mooie rode gloed over m`n haar
ik woon vlak bij de lush in de kalverstraat, dus kan best LF voor je halen en versturen hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:02 schreef tonks het volgende:
Mirjamke, als je die LF graag wilt dan kan je misschien iemand uit dit topic lief aankijken en misschien nemen die dat wel voor je mee
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:00 schreef sefer het volgende:
[..]
koel![]()
hoe lang blijft die gloed ongeveer in je haar?
Gebruik je daarna nog conditioner?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:05 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de Reincarnate nu ongeveer 5 x gebruikt en het is echt zichtbaar
Ik heb er meerdere (goeie) reacties op gehad ook![]()
Ik weet niet of de ''kleur'' blijft zitten als je het gebruik van de Reincarnate zou stoppen..
Er staan in de winkel bakjes met koffiebonen. Als je daaraan ruikt wordt je neus euh.. schoon zeg maarquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:35 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb dus ook hetzelfde probleem als jou MUUS, dat ik niets ruik in die winkel. Ben bang na de meet met miskopen thuis te komen..
aha, dus daar zijn ze voor!quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:27 schreef imago het volgende:
[..]
Er staan in de winkel bakjes met koffiebonen. Als je daaraan ruikt wordt je neus euh.. schoon zeg maarJe kan weer objectief ruiken in ieder geval en ruikt niet meer alles door elkaar!
Haha, dat had ik nog niet gehoord.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:27 schreef imago het volgende:
[..]
Er staan in de winkel bakjes met koffiebonen. Als je daaraan ruikt wordt je neus euh.. schoon zeg maarJe kan weer objectief ruiken in ieder geval en ruikt niet meer alles door elkaar!
Nee, ik gebruik geen conditioner..quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:26 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Gebruik je daarna nog conditioner?
Of zal dat het weer teniet doen?
Dat heb ik ook met mijn Trichomania. En de ene keer gebruik ik wel een conditioner maar de andere keer weer niet. Als ik het niet doe, doet het haren kammen onwijs pijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:43 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik geen conditioner..
Wel is m`n haar na het gebruik van de Reincarnate vrij stroef
als ik het uit borstel en het is eenmaal opgedroogd, dan is het heerlijk zacht
ja hoor, doe ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:08 schreef Mirjamke het volgende:
Pff wat veel tips! hahaerg bedankt!
even @ Sefer: dat zou ik echt op prijs stellen!
Als je dat zou willen doen, graag!
Niet droog of pluizig ofzo? Ik heb altijd een conditioner nodig anders is het net stroquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:43 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik geen conditioner..
Wel is m`n haar na het gebruik van de Reincarnate vrij stroef
als ik het uit borstel en het is eenmaal opgedroogd, dan is het heerlijk zacht
Body butter ofzo.. je kunt het smeren..quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:52 schreef sefer het volgende:
[..]
ja hoor, doe ik![]()
wat is het eigenlijk precies?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |